שלום. אתמול בשעות הערב ביצעתי קניה בסניף מתחם בת הדר (סמוך לאשקלון)ובסיומה ניגשתי אל הקופה. כעבור כעשר דקות של המתנה לתורי, הנחתי את מצרכי על המסוע. לפתע הגיחה למקום אחת מעובדות שרות הלקוחות (קופה ראשית) ופנתה אל הלקוחה
שהמתינה בתור שאחריי והודיעה לה כי "הקופסה סגורה" תוך שהיא מצביעה על שלט "הקופה סגורה זמנית" (אגב שלט זה היה מוצב במקום גם כאשר הלקוח בתור שלפני ניגש אל הקופה). לי היא לא אמרה דבר ומבחינתי המשכתי להמתין לסיום הטיפול בלקוח שלפניי (להזכיר כי מצרכי כ-35 פריטים כבר היו מונחים על המסוע). לפתע ולהפתעתי פנתה הנ"ל אל הקופאי וביקשה ממנו לעזוב את הקופה מיד. בעודי נדהם, פניתי אליה בנימוס ושאלתיה לפשר הדבר. בתגובה השיבה כי "אני הודעתי שהקופה סגורה ויש שלט". השבתי לה בנימוס כי השלט היה מוצב שם גם בפני קודמי בתור וכן התאפשר לו להתקבל/לעבור בקופה. זו המשיכה להתעקש על עמדתה והוסיפה כי "אין לי עכשיו קופאית להביא אליך". בתוך כך "נכנס לתמונה" בעל תפקיד נוסף מעמדת שרות הלקוחות (כנראה מנהל) ותמך בדבריה. כאשר ניסיתי להסביר את אשר התרחש השיב לי בנימה מזלזלת בלשון המעטה: "מה הבעיה, הקופה סגורה זמנית ותפתח בעוד חצי שעה". להזכיר כי השעה הייתה כ- 23:10. העובדת הנ"ל יצאה החוצה לעשן ושניהם הותירו אותי עומד חסר המום וחסר אונים. היכן תודעת השרות...? מה בדבר היחס ללקוח? ועוד... כללי התנהגות והתנהלות בסיסית, ודאי ובוודאי מצד מחזיקי משרות ברמת ניהול, שרות ללקוח ותדמית המקום. לצערי הותרתי את המצרכים על המסוע הודיתי לאיש על "מאמציו המוצלחים" לפתור את העניין" ועזבתי את המקום בתחושת עלבון ועגמת נפש רבה מבלי אף לבקש מהם את שמותיהם ותפקידם במקום. (סימן ההיכר של העובדת הנ"ל הינו נזם בלשון"). לסיכו