Action_btn_Ninjaלקביעת פגישהלתיאום שיחה טלפוניתלקבלת הצעת מחירליצירת קשר וקבלת פרטיםAction_btn_Order_TableAction_btn_DeliveryAction_btn_Take_AwayAction_btn_Plane_EventWhatsappReserveRoom
delivery_iconorder_table_icontake_away_iconparty_iconלתיאום שיחה טלפוניתלקביעת פגישהלקבלת הצעת מחירליצירת קשר וקבלת פרטיםWhatsapp

מידע נוסף על אולימפיה-מזרני איכות ונוחות

אזורי שירות

אור עקיבא

תחומי העסק

מזרנים

זמינות

פתוח בשישי

שפות שירות נוספות

אנגלית

רוסית

מספרי טלפון נוספים

טלפון מקשר 072-3217754

טלפון נוסף 04-6100887

פקס 04-6260964

מפה

Navigate
מפת הגעה אל אולימפיה-מזרני איכות ונוחות
נווט

מציג 1-6 חוות דעת מתוך 16 חוות דעת על אולימפיה-מזרני איכות ונוחות

1.2
ציון כללי 1
שירות 1
מחיר 2.7
זמינות 1.1
שביעות רצון 1
שירות 1
איכות 1.3
שביעות רצון מהמחיר 1.1
מה דעתך על העסק?
כתוב חוות דעת
חוות הדעת אומתה ע"י קבלהחוות הדעת עזרה ליחוות הדעת לא עזרה ליכתובדווח על תוכן פוגעניתגובות
לא ברור איך החברה הזאת עדיין לא פשטה רגל. שירות מזעזע, התעלמות מוחלטת מהלקוח, לא חוזרים לא למיילים ולא לטלפונים במשך ימים שלמים. קבעו איתנו הובלה (חלון של 5 שעות!!!) ופשוט הבריזו. בלי להודיע, בלי לעדכן, בלי להתקשר ולקבוע מועד חדש. אחרי זה הנהג עוד המציא שניסה להשיג אותנו ואיש לא ענה לו. אין לתאר. חוצפה וזלזול שטרם היכרתי. אחרי ש14 ימי העסקים עליהם התחייבו עברו ומעולם לא קיבלנו את המיטה, ביטלתי את העסקה עם התערבות עו״ד. לא מומלץ. חבל על הכסף, עוגמת הנפש, הזמן והבריאות הנפשית. שום דיל זול לא מצדיק את הסיוט שמסביב. נתתי כוכב 1 כי אין 0.
חוסר שירות,אי עמידה בזמני אספק
ב26.10.21 רכשתי מיטה דרך נציגה בשם .... כאשר נכתב שחור על גבי לבן שהמיטה תסופק תוך 21 ימי עסקים. ב24.11.21 התקשרו לתאם התקנה ל25 ועקב זה שהייתי באילת ביקשתי שיגיעו סביב השעה 14 על מנת שאספיק לקבל את המיטה ונאמר לי כי אין אפשרות ויצרו איתי קשר שבוע אחרי על מנת לתאם אספקה. לאחר שבוע שראיתי כי אין מענה ועשרות של שיחות לשירות הלקוחות נאמר לי כי כל שבועיים יש אספקה ויתאמו איתי. נכון לתאריך ה9.12.21 תואמה אספקה ל13.12.21 בין השעות 10 ל14 בשעה 12:19 מתקשר המוביל להודיע כי המיטה מדיעה בלי הראש ומה שמגיע זה רק המזרן והבסיס ולאחר דין ודברים אמרתי לו שאיני מוכן לקבל רק חלק מהמיטה. לאחר עשרות נסיונות של טלפונים וחוסר מענה התקשרתי ממספר של אחד החברים וענו ישר ) מזהים מספרים)ושם ממשיכים לערבב אותי שהמנהל יצור קשר ולא באמת נותנים שירות למרות ששולם הסכום המלא. לאחר תגובות אצליהם בפוסטים נמחקו התגובות אצליהם בפייסבוק וגם נחסמתי מהקבוצה של אולימפיה. חברים ממליץ לכם להיזהר ולשלם עוד קצת ולא לרכוש מיטה בחברת אולימפיה.
אכזבה גדולה
זה שמוכרים מיטה במחיר זול לא אומר שצריך לתת מוצר באיכות נמוכה מאוד. בטוח שלא אקנה שם יותר ולא אמליץ לאף אחד לקנות מהם שוב.
בושה
כפי שרבים פה כתבו השירות לקוחות זוועה- ניחא. אבל כשאתה מזמין מיטה ומזרון במיוחד מהחברה כדי שהכסף יגיע אליהם במקום להזמין מצד ג' שייקח להם עמלה. והם טוענים שהזמנת רק מיטה בלי מזרון, אני מצטער זה פשוט בושה ובדיחה. -בן אדם מזמין במיוחד מהחברה כדי שיקבלו כסף-משלם כמה שקלים יותר מאשר מבצע על אותו מוצר באותו יום -בקבל רשום רק מיטה- הרי למה שיכתבו שיש מזרון מתנה -מיטה מגיעה כמו שכולם רשמו אחרי מעל חודש. -בלי מזרון- אבל לך תוכיח שהיה מבצע אם לא רשום בקבלה. בקיצור ...עצוב ובושה ולא אמליץ לחבריי. אשנה ביקורת זו אם ישלחו את המזרון שאמור להגיע עם המיטה כפי שהובטח במעמד הרכישה.
על הפנים פשוט זוועה
השירות בהתחלה היה נחמד אמרו לי עד 21 ימי עסקים. עבר 21 ימים עסקים התקשרתי אמרו לי עד 31 ימים עסקים. עבר. התקשרתי אמרו לי עד 35 ימי עסקים. עבר. התקשרתי אמרו לי אהה לא כולל שישי שבת. באמאשלכם!!!! לא יכלתם להגיד אתזה מהתחלה ככה מרחו. אחרי 35 ימים עסקים כולל שישי שבת התקשרו לתאם. היו צריכים להגיע בשלישי , שלישי בבוקר טלפון בגלל הגשם יש עיכובים ניצור איתך קשר שבוע הבא. באותו יום התקשרה לתאם לראשון שאחריו. סופסוף היום הגיע. באמת הגיעו ב 8 בבוקר שילמתי על הרכבה+הובלה התחילו להרכיב אחרי כמה דק אומרים ששכחו את המסגרת של המיטה. זה אומר קיבלתי רק בסיס ומזרן בלי המסגרת. הביאו עוד 2 חלקים שלא הרכיבו בכלל . עכשיו 5 וחצי ומהבוקר הם לא מעדכנים בנתיים המיטה ככה. נראה מה יהיה הם לא ככ עונים. בקיצור זלזול ענק לא ממליצה בכלל!!!!! מצרפת תמונה..
מצאת מידע לא מדוייק? דווח על טעות
Arrow_Close_partArrow_LeftArrow_moreArrow_Open_partArrow_RightArrow_downX_close_iconSite_menu_knowCall_iconלוגוzap_thumbsMap_pinתמונה גנריתVideo_playIcon star empty colorIcon star empty colorIcon star full colorIcon star empty colorאייקון חנויותDone_tofes_iconicon_failSite-menu_pricelistsSite_menu_reviewsSite_menu_search_resultsSite_menu_top_10Site_menu_add_bussinessexpress iconwhatsapp iconhand_click_expressicon_mobile_consult דפי זהבZAPתפריטSearchSearch Footer_searchFooter_toolsFooter_pricelist