Action_btn_Ninjaלקביעת פגישהלתיאום שיחה טלפוניתלקבלת הצעת מחירליצירת קשר וקבלת פרטיםAction_btn_Order_TableAction_btn_DeliveryAction_btn_Take_AwayAction_btn_Plane_EventWhatsappReserveRoom
WhatsappFacebookTwitterMailShare
עולם הקולנוע - תמונה ראשית
Opening_hours
שעות פעילות
ימים א' - ה'
יום ו'
7:30 - 19:30
9:00 - 13:00
צפה בשעות הפעילות

עולם הקולנוע היא חברה המחזיקה במלאי עצום של מוצרי חשמל לבית ולעסק, וביניהם מסכי טלוויזיה, מערכות סטריאו ומערכות קולנוע ביתי, מסכי מחשב, מחשבים מכל הסוגים, ציוד נלווה למחשבים, קונסולות משחק, מצלמות ספורט, מכשירים סלולריים, אופניים חשמליים ועוד. זוהי רשת חנויות השייכת לחברת אל-כל אלקטרוניקה בע"מ - חברה שהוקמה בשנת 1974. לעולם הקולנוע 17 סניפים בכל רחבי הארץ מהצפון, דרך המרכז ועד לדרום, והיא מתמקדת בשיווק קמעונאי.

עוד פרטים

מידע נוסף על עולם הקולנוע

אזורי שירות

נצרת עילית (נוף הגליל)

תחומי העסק

מוצרי חשמל

מספרי טלפון נוספים

טלפון נוסף 1-599-500251

מפה

Navigate
מפת הגעה אל עולם הקולנוע
נווט

מציג 1-6 חוות דעת מתוך 8 חוות דעת על עולם הקולנוע

2
ציון כללי 1
שירות 1
מחיר 3.3
זמינות 2.4
שביעות רצון 3.7
שירות 4.3
איכות 2.8
שביעות רצון מהמחיר 1.3
מה דעתך על העסק?
כתוב חוות דעת
חוות הדעת אומתה ע"י קבלהחוות הדעת עזרה ליחוות הדעת לא עזרה ליכתובדווח על תוכן פוגעניתגובות
חודש לוקח להחליף מוצר פגום חודש. שירות לקוחת שלא מסוגל להגיע להסדר . פשוט בזיון . להתרחק
ממליץ להיזהר מהחברה
ממליץ לכולם להיזהר לחשוב טוב טוב לפני שקונים מוצר מעסק הזה. קניתי מקפיא באינטרנט 28.11.20 מאל כל אלקטרוניקה בע"מ. קיבלתי את המקפיא תוך זמן סביר של כשבוע וחצי, אבל אחר כך התחיל הסיפור. היום 28.12.20, חודש בדיוק אחרי הרכישה אני בלי מקפיא, בלי כסף, אחרי הרבה זמן ועצבים השקעתי, והסיפור עוד לא הסתיים. 1. המקפיא החדש לא קירר כלל 2. בחנות נתנו לי טלפון של חברת שירות שלהם שלא נותנת מענה כלל (לא זמינים או לוקחים הודעה ולא חוזרים). 3. אחרי פניה חדשה לבית עסק שלחו טכנאי - הגיע וטיפל, אך המקפיא הפסיק לעבוד אחרי יומיים! 4. עכשיו אותו סיפור - לא עונים, מעבירים מאחד לשני, מבטיחים לחזור ולא חוזרים. 5. בקשות לדבר עם המנהל לא נענות בחיוב כלל...המנהל לא מדבר עם הלקוחות 5. מה שפשוט הרג אותי - ביקשתי כתובת של החברה על-מנת לשלוח מכתב רשום ולהגיש תלונה, ואפילו את זה לא קיבלתי! הונחיתי לחפש באינטרנט.
לא ממליץ לקנות משם
הזמנתי מהם שואב רובוטי. אמרו שיגיע תוך שבועיים אך הגיע אחר 5 שבועות. כמו כן היה חסר חלקים והם לא הסכימו לעזור. כמו כן אין להם שירות לקוחות דרך הפלאפון.
חוויה שלילית מאוד!
חוויה נוראית. קניתי תנור משולב כיריים , לא רק שהגיע תנור יותר זול ממה שהזמנתי , הוא גם הגיע עם מכות רציניות בכיריים שגרמו לצבע לרדת, וגם בדלת בתחתונה, (הלוואי והיה ניתן להעלות לפה תמונה). כשהתקשרתי לחנות לבקש פיצוי ,הדבר הראשון שאמר לי מנהל החנות הוא ש"שידרגו אותי לתנור יותר יקר". כמובן שבדיקה של 4 דקות ברחבי הרשת גילתה שקיבלתי תנור יותר זול. מלבד זה , הם התנערו מאחריות בצורה מוחלטת , שלחו אותי לדבר עם חברת ההובלות במקום לטפל בזה בעצמם. בסוף קבעו איתי החלפה מסודרת של התנור , לקחתי יום חופש מהעבודה , ולא רק אף אחד לא הגיע ,גם לא ענו לי לא בסניף ולא בחברת ההובלות. לסיכום , התפתיתי למחיר זול אבל שילמתי מחיר כבד מאוד .
פניתי לחנות בשביל לקנות טלויזה. השירות שקיבלתי היה טוב מאוד והיו אדיבים. האספקה הייתה במקום, שילמתי מחיר שהיה זול בעיניי. פניתי רק אליהם כי הם קרובים אלי הביתה.
  • 2
  • 1
מצאת מידע לא מדוייק? דווח על טעות
Arrow_Close_partArrow_LeftArrow_moreArrow_Open_partArrow_RightArrow_downX_close_iconSite_menu_knowCall_iconלוגוzap_thumbsMap_pinתמונה גנריתVideo_playIcon star empty colorIcon star empty colorIcon star full colorIcon star empty colorאייקון חנויותDone_tofes_iconicon_failSite-menu_pricelistsSite_menu_reviewsSite_menu_search_resultsSite_menu_top_10Site_menu_add_bussinessexpress iconwhatsapp iconhand_click_expressicon_mobile_consult דפי זהבZAPתפריטSearchSearch Footer_searchFooter_toolsFooter_pricelist