Action_btn_Ninjaלקביעת פגישהלתיאום שיחה טלפוניתלקבלת הצעת מחירליצירת קשר וקבלת פרטיםAction_btn_Order_TableAction_btn_DeliveryAction_btn_Take_AwayAction_btn_Plane_EventWhatsappReserveRoom
WhatsappFacebookTwitterMailShare
ריהוט פור יו - תמונה ראשית
Opening_hours
שעות פעילות
7 ימים בשבוע
24 שעות ביממה
צפה בשעות הפעילות

רהיט ועוד מתמחה בייצור רהיטים "כחול-לבן", כגון: ארונות הזזה, ארוניות למיקרוגל, ארונות אחסון, שידות, כונניות, ספריות מדפים, רהיטים לחדרי ילדים ונוער וכיוצא בזה. כל הרהיטים מיוצרים מעץ אורן איכותי ביותר (בשילוב סנדביץ') ומגיעים בשלל צבעים - לא פחות מ- 20 גוונים לבחירתכם! ניתן לבצע התאמה אישית של המוצר, הן לפי מידה והן לפי סגנון צביעה. רהיט ועוד מזמינה אתכם לרכוש רהיטים במחירים שווים לכל נפש.

עוד פרטים

מידע נוסף על ריהוט פור יו

אזורי שירות

כפר סבא

תחומי העסק

רהיטים

ריהוט מוסדי ועסקי

מדפים

תחומי עיסוק נוספים

מדפים ומגירות

רהיטי ילדים ונוער

ריהוט ביתי

רהיטי ילדים ונוער

שידות

ארונות

ספריות

אפשרויות רכישה מיוחדות

רהיטים בעיצוב אישי

שירותים נלווים

שירותי הובלה והרכבה

אפשרות רכישה דרך האינטרנט

זמינות

24 שעות

פתוח בשישי

פתוח בשבת

פתוח במוצ"ש

מספרי טלפון נוספים

טלפון נוסף 073-7327033

פקס 077-3179639

מפה

Navigate
מפת הגעה אל ריהוט פור יו
נווט

יצירת קשר עם ריהוט פור יו

*שדה שמסומן בכוכבית הוא חובה

מציג 1-6 חוות דעת מתוך 6 חוות דעת על ריהוט פור יו

1
ציון כללי 1
שירות 1
זמינות 1
איכות 1.2
שביעות רצון מהמחיר 1.8
מה דעתך על העסק?
כתוב חוות דעת
חוות הדעת אומתה ע"י קבלהחוות הדעת עזרה ליחוות הדעת לא עזרה ליכתובדווח על תוכן פוגעניתגובות
לא מומלץ!!!
חודש ימים מחכה למשלוח, ביטלתי עיסקה, לא קיבלתי החזר כספי, לא עונים בטלפון בשירות לקוחות ורק בהזמנות עונים לטלפון וכשבעל העסק ענה הוא צעק עליי ודיבר לא יפה , אין שירות הולם של בעל העסק שעונה רק בהודעות אין עם מי לדבר. בקיצור אם יש בעיה בהזמנה אין עם מי לדבר, לא מומלץ!!!
לא ניתן לדבר עם שירות לקוחות
כשהתעניינתי לרכוש מוצר חזר אלי נציג בטלפון ונתן שירות משכנע ואכן קניתי לפני חודש. עכשיו כשצריך לתאם מועד אספקה - אין אפשרות לקבל מענה. רק התכתבות בוואצאפ, עם הבטחה לעדכון בשעות הקרובות. כך זה מספר ימים. אף לא נתקלתי בשירות גרוע כל כך.
בית העסק לא מספק סחורה
קניתי ארון שירות, שילמתי באינטרנט, הארון לא סופק והכסף לא הוחזר. לאחר 3 שבועות של תשובות כמו, מחר, תחילת השבוע הבא, בסוף השבוע,,,,, הופסקה התיקשורת, והתעלמו ממני לחלוטין. הכסף נשאר אצלם, ארון לא קיבלתי, ואין עם מי לדבר.
לא כדאי לקנות
שירות לקוחות מזעזע, לא עונים ועד שעונים עושים לך טובה שבכלל מדברים איתך. לא עומדים בזמנים שמבטיחים.
גרוע מאוד!
הזמנתי 4 כיסאות "כתר" - לא הזמנה מיוחדת וגם כעבור 14 ימי עסקים ההזמנה לא סופקה. התקשרתי לחנות לבדוק מה הסטטוס ונציג בשם י. צעק עלי ואמר שהוא לא מוכן להוציא משלוח במיוחד (לא הזמנת 40 כיסאות כלשונו)אע"פ ששילמתי בנפרד על המשלוח וגם קילל אותי(אתה @@@@).. כמובן שביטלתי את ההזמנה. במידה וי. יטען אחרת אני מוכן לשלוח הקלטה של השיחה. למי שמתעקש להזמין בכל זאת שיקח בחשבון את מה שרשמתי.
  • 2
  • 1
מצאת מידע לא מדוייק? דווח על טעות
Arrow_Close_partArrow_LeftArrow_moreArrow_Open_partArrow_RightArrow_downX_close_iconSite_menu_knowCall_iconלוגוzap_thumbsMap_pinתמונה גנריתVideo_playIcon star empty colorIcon star empty colorIcon star full colorIcon star empty colorאייקון חנויותDone_tofes_iconicon_failSite-menu_pricelistsSite_menu_reviewsSite_menu_search_resultsSite_menu_top_10Site_menu_add_bussinessexpress iconwhatsapp iconhand_click_expressicon_mobile_consult דפי זהבZAPתפריטSearchSearch Footer_searchFooter_toolsFooter_pricelist