על השירות
תחומי העסק
טלוויזיה ורשתות שידור
אזורי שירות
אבן יהודה
שפות שירות נוספות
אנגלית
רוסית
מפה
הצג חוות דעת גולשים (42 חוות דעת)
שירות
(3.5) זמינות
(3.0) איכות
(3.0) שביעות רצון מהמחיר
(3.0) ציון כללי
(2.5) מיון לפי:
חוות דעת של דוד בן חיים
חוות הדעת אומתה ע”י קבלה
(3.0)
08/12/2018
מכירה מטעה שתוקנה ע"י שירות
מוכרת של הוט צלצלה ומסרה לי פרטים על זכאות ל4 חודשי VOD חינם ללא כל עלויות נוספות מעבר למה שאני משלם. חזרתי לשאלתי אם אין סכום חיוב חודשי קבוע נוסף או עלויות נוספות לסרט ספציפי השיבה בשלילה. לאחר כמה דקות קיבלתי סיכום עסקה ובה ציון של 10 ש" לחודש. למזלי, אני מחזיק יישום של שיחות מוקלטות בטלפון הנייד, ואימתתי שאכן הדגישה שהכל חינם. צלצלתי למספר שממנו התקשרה, דיברתי עם מוכרת אחרת וביקשתי שהמוכרת שמכרה לי תתקשר במשך היום - לא התקשרה...
צלילתי למחרת להוט שירות לקוחות , התלוננתי לנציגה שאמרה לי שהמוכרת ציינה במחשב שהסבירה ללקוח (לי) עלות של 10 ש"ח לחודש, אבל הבטיחה שתשמע את ההקלטה ותחזור אלי תוך דקות - לא חזרה אפילו עד סוף היום.
למחרת יום נוסף - שיחה נוספת עם שירות לקוחות שאמרה לי שהשיחה לא נמצאת בידיהם כי המכירה בוצעה ע"י קבלן חיצוני (מיקור חוץ) ואין להם אפשרות לשמוע את השיחה ! כיוון שכך ובייחוד שאני מספר לה על הקלטה שבידי זיכתה אותי על התשלום הקבוע.
לאחר כמה שעות התקשרה אלי המנהלת של הנציגה האחרונה, התנצלה על התקלה ואמרה שיערכו בירור גם על חברה החיצונית וגם לגבי השיחה עם שירות הלקוחות של הוט שלא חזרו אלי.
לסיכום, בעייה עם חברה חיצונית שלהוט אין אפשרות ניטור של השיחות. בעיה עם הטעייה של המוכרנית של החברה הנ"ל. ושירות מתקן טוב של הוט.
קרא עוד
הסתר

הצג עוד חוות דעת

