הוט טלקום שותפות מוגבלות
טלוויזיה ורשתות שידור ביקום
יקום
מציג 16-26 חוות דעת מתוך 42 חוות דעת על הוט טלקום שותפות מוגבלות
2.5
דירוג כללי
i
חוות דעת של צרכן אשר יצר קשר טלפוני עם בית העסק, התקבל באמצעות סקר טלפוני המבוצע על ידי חברת סקרים מקצועית.
ענבל
12/11/2011
2
פנייה להוט לגביי רכישת כרטיסים לפסטיגל
התקשרתי להוט כדי לברר על רכיש. כרטיסים לפסטיגל דרך הוט חיכיתי המון זמן על הקו ללא מענה אנושי עד שהתייאשתי ביום ראשון אנסה להשיג אותם שוב בתקווה. אגב זה לא פעם ראשונה שאני נתקלת בתופעה של המתנה מרובה מאד היה לפני שבוע וחצי תקלה בשידור המרכזייה שלהם קרסה לגמריי ללא מענה ללקוחות מאחלת להם שהשתפרו במתן השירותi
חוות דעת של צרכן אשר יצר קשר טלפוני עם בית העסק, התקבל באמצעות סקר טלפוני המבוצע על ידי חברת סקרים מקצועית.
אסף
10/11/2011
2
שירות לא מקצועי
בחודש ספטמבר התקשרי להוט כדי לשנות את חבילת השירות שלי, לא להתנתק ולא לקבל הנחה רק לשנות תכנים.
נאמר לי ע"י נציגת שירות לקוחות של החברה כי אני לא יכול כי נכנס חוק חדש שאם היא תשנה לי חבילה אז אני יועבר לשירות ללא התחייבות וכיום אני נמצא בהתחייבות , כל ניסיונותיי להסביר כי אני לא מעוניין לעזוב אלא לשנות תכנים מלא הועילו התשובה לא ניתן כי אז תבטל לך את ההתחייבות- בשירות כזה סביר להניח שאני לא ישאר לטווח ארוךi
חוות דעת של צרכן אשר יצר קשר טלפוני עם בית העסק, התקבל באמצעות סקר טלפוני המבוצע על ידי חברת סקרים מקצועית.
user69166
09/11/2011
5
אלעד הוט
אני מאוד שמחתי לדבר עם אלעד מהוט בנוגע לנושא החשבונית, השיחה לאחר מכן עברה לערוצים בטלוויזיה וכאלה.. אני חייבת לציין כי אלעד שירותי אדיב אמפתי מקשיב סבלני מקצועי. פשוט נפלא שיש עוד אנשים שיודעים לתת שירות במדינה הזאת. user46533
08/11/2011
1
גבייה שגויה וטיפול קלוקל!
מרגע הצטרפותי לחברת הוט לשירותי הטלוויזיה והאינטרנט לא עבר שבוע שלא דיברתי עם החברה על תקלה כלשהיא או על גבייה מעבר למה שסוכם. בחודשיים החשבונות הגיעו לסכום של 1000 ש"ח כאשר בהסכם הסכום היה 189 ש"ח עבור הטלוויזיה ו-89 ש"ח עבור האינטרנט. התחיל בזה שבחודש הראשון התוכנית הלא נכונה הוכנסה למערכת כולל גבייות על התקנות שלא היו אמורות להיות. מהחודש השני זוכיתי על החודש הראשון והתחילה גבייה נכונה בחלקה. הזיכויים היו לא נכונים והייתה שוב גבייה של 300 ש"ח נוספים על התקנות! בקיצור בלגן אטומי כאשר אף מחלקה לא מתקשרת עם אחרת. לקח שעתיים פלום בשיחת טלפון כדי לברר על מה בדיוק לוקחים ממני כסף והסיפור עוד רחוק מלהסתיים! בקיצור, גיהינום!!! user78376
03/11/2011
1
התנתקות מחברת הוט
עקב אין ספור תקלות בגלישה באינטרנט דרך התשתית של חברת הוט, וביקורים חוזרים ונשנים של טכנאים, קיבלתי המלצה מהטכנאים ומשירות הלקוחות עצמו של הוט להתנתק מהם עקב אי יכולתם לספק לי את השירות עליו אני משלמת להם. קיבלתי הבטחה שתועדה במשחב החברה שאוכל להתנתק ללא תשלום קנס כלשהו. לאחר ההתנתקות הופיע לי חיוב בכרטיס האשראי של 396 שקלים. לאחר בירור הבטיחו לי שהודעת הזיכוי אכן מופיעה במערכת של החברה ואקבל את הזיכוי תוך מספר ימים. לאחר כשבועיים שוב התקשרתי לבדוק מה קורה עם הזיכוי, שכן מועד החיוב של האשראי התקרב ועקב היותי סטודנטית ממש אין לי 400 שקלים מיותרים. ורק אז, כשלושה שבועות לאחר ההתנתקות נזכרו להודיע לי שלא אוכל לקבל את הזיכוי אם לא אחזיר להם את המודם שהביאו לי. וולא הסכימו בשום אופן לשלוח שום גורם מטעם החברה לאסוף את המודם, אלא החזיקו בי כבת ערובה מכיוון ויש להם את פרטי כרטיס האשראי שלי והם יכולים לחייב אותי במה שהם רוצים, ועד שאני לא אסע לדיזינגוף סנטר או לכפר סבא כאשר אני מתגוררת בהרצליה ואין לי רכב פרטי על מנת להחזיר להם את המודם הם לא יחזירו לי את הכסף ששייך לי על פי כל דעה. היחס של החברה פשוט מזעזע ועד כמה שזה תלוי בי אני וקרוביי לעולם לא נתקשר עם חברה זו שוב.i
חוות דעת של צרכן אשר יצר קשר טלפוני עם בית העסק, התקבל באמצעות סקר טלפוני המבוצע על ידי חברת סקרים מקצועית.
שרון
01/11/2011
1
תקלה בטלויזיה בכבלים- לא ניתן לראות שידורים
ביום שישי בבוקר התגלתה תקלה בטטלויזיה וזאת לאחר שיום קודם לכן הגיע טכנאי ו"תיקן" ממיר תקול. פנינו ביום שישי לשרות הטכני של הוט. הם ניסו לסדר דרך הטלפון אך ללא הצלחה. מאחר ומדובר היה ביום שישי הם אמרו שיוכלו לטפל בתקלה רק בשבוע הבא. מעצבן, לא בסדר- אבל אין מה לעשות (?). הבעיה שהם אמרו שישלחו טכנאי רק ביום שלישי (חמישה ימים לאחר מכן!!!) בינתיים אין אפשרות לראות טלוייזיה בבית. בשום טלוויזיה. התקשרנו ביום ראשון שוב והסברנו שזה ממש ממש דחוף ושוב נענו בשלילה. רק אחרי צעקות ולאחר שבקשנו לדבר עם מנהל הסכימו להקדים ליום ראשון בשעות הערב. (וגם אז נטכנאי איחר- התקשר שהוא מקדים ובסוף לא הקדים). שרות גרוע כזה עוד לא ראיתי. בושה. פשוט בושה. user82921
26/10/2011
1
שירות עלוב
שירות עלוב טכנאים לא מגיעים לא מודיעים מראש כל דבר קטן בעלות אפילו שהבעייה היא אצלם ובעיות ניתוקים, המודם נשרף והטכנאי לא הגיע להחליף אחרי שהתנתקתי עשו לי בעיות לקחת את המודם מהבית , לקח מעל חודשיים להתנתק מהם , כל פעם אמרו שמנהל אחר יחזור אליי ולא חזרו . בסופו של דבר אחרי שעירבתי את פניות הציבור הנושא טופל עדי
25/10/2011
3
חברת תקשורת סבירה, שירות טכני לא טוב
חבילות התקשורת שתקבלו בהוט במחיר סביר במיוחד לאחר הורדת ההתחיבויות אולם השירות הטכני שלהם לא מקצועי. לקח להם לטפל בתקלת תקשורת יותר מיומיים ולאחר 2 ביקורים אצלנו בבית.i
חוות דעת של צרכן אשר יצר קשר טלפוני עם בית העסק, התקבל באמצעות סקר טלפוני המבוצע על ידי חברת סקרים מקצועית.
user77761
24/10/2011
5
שירות טכני
עברתי דירה והייתי צריכה עזרה בחיבור הטלויזיה להוט בביתי החדש. השתמשתי בשירות של הוט בפייסבוק והם פשוט עזרו לי בהתכתבות. השירות היה מעולה, הם התקשרו אליי לנייד והסבירו לי צעד אחר צעד מה לעשות. ממש שירות טוב. user59849
24/10/2011
4
סביר לחלוטין מבחר רחב של תחנות מחירים יחסית זולים במיוחד עיסקת הטריפל המשתלמת
טריפל ממש משתלם אומנם יש כמה ערוצים ממש טובים שהם בתשלום נוסף אבל לא נורא סך הכל בסדר גמור