הזמנתי באינטרנט אוהל שהגיע לא תקין.
אין טלפון של שירות לקוחות ואפשר לדבר רק באמצעות מייל. כבר תקופה ארוכה שלא מחליפים ולא מגיבים.
לא קיבלתי שום קבלה או חשבונית עם ההזמנה (רק תעודת משלוח)
מטעים את הלקוח ולא נותנים שירות טוב גם לאחר שהם הטעו אותנו הם לא מנסים לעזור
והם לא לוקחים אחריות
רכשתי דרכם איפד ועד עכשיו לא קיבלתי אותו כי אמא שלי העבירה עם הכרטיס אשראי שלה והם מבקשים שהיא תבוא לקחת את האיפד כי היא שילמה
ואני מסבירה להם שאמא שלי גרה בצפון
ואני גרה במרכז ואמא שלי לא יכולה לבוא מהצפון לאסוף לי את החבילה
ושאלתי אותם למה כל הפרוצדורה הזו לא הייתה רשומה באתר לפני הרכישה אז אין להם הסבר!! אחרת לא הייתי רוכשת !
אז אמרתי להם מה לגבי יפוי כח תמונה שיחת ודיאו והם פשוט לא נותנים
השירות בחנות טעון שיפור.
היו לפניי לקוחות המוכר התייחס אליהם והםנה להם את תשומת ליבו המלאה, אך כשהגיע תורי, הגיעו לחנות הרבה אנשים נוספים והמוכר כל הזמן דיבר איתם במקום לסיים איתי את תהליך הקנייה.
בסופו של דבר חיכיתי בחנות שעה לקנייה שלוקחת בדיוק עשר דקות רבע שעה.