

בסט סייל סלולר, הם simply the best בכל הנוגע לטלפונים סלולריים.
בחנות שלנו שממוקמת בראשון לציון ובחנות הווירטואלית שלנו, תמצאו מגוון רחב של מכשירי סלולר איכותיים תוצרת המותגים המובילים ותיהנו ממחירים אטרקטיביים.
בין היתר אנו מוכרים מכשירי אייפון של אפל, סמסונג גלקסי, מכשירי סלולר סיניים מבית XIAOMI ושל המותג HUAIWEI ועוד.
כמו כן בבסט סייל סלולר ניתן למצוא את כל אביזרי הסלולר, ציוד מיגון ואבטחה, מצלמות אקסטרים, טאבלטים, הוברדבורדים ועוד.
עכשיו נותר להגיע או להיכנס לחנות הווירטואלית.
עוד פרטים
מידע נוסף על בסט סייל סלולר
אזורי שירות
בת ים
ראשון לציון
תחומי העסק
טלפונים סלולריים
מגיעים עד הבית
עסקים שמגיעים עד הבית
מספרי טלפון נוספים
טלפון נוסף 072-2726655
מפה
מציג 1-6 חוות דעת מתוך 21 חוות דעת על בסט סייל סלולר
4
דירוג כללי

israelarbov
17/09/2024
1
ביוני 24 קניתי טלפון כמתנה לאישתי. כבר תוך שבועיים גילינו שהיא לא נשמעת טוב...באותו זמן פתאום נשמטו לנו כפתורי הווליום..טוב אמרנו אולי חד פעמי. שלחנו לבדיקה...אמרו לנו שתוך שבוע בד"כ שולחים את הטלפון. היינו צריכים לוודא עם הנציגים שלא חוזרים ללקוח אולי 4 פעמים (במהלך שבוע) שחוזרים אלינו. כל פעם אמרו שיחזרו ולא חזרו (חיכינו עד ליום שלמחרת)...עד שקיבלנו את הטלפון מסתבר שעניין השמע לא תוקן...החליפו לנו לטלפון אחר...אך מה מסתבר? שגם הוא עם מיקרופון דפוק ולא שומעים אותה טוב...עד שהלכנו לחנות מסתבר שאיכשהו יש לנו סדק (אשמתנו, בסדר)...אבל עניין השמע לא תוקן ושכחנו מזה...מסתבר שאחרי שיש שבר, אין אחריות...שילמתי על שנתיים אחריות...לא רק ש90% מהזמן של האחריות הלך והם מסרבים להחזיר את הכסף וקיבלתי 2 טלפונים תוצרת פח...מה שלא היה קורה עם מוצר איכותי...כנראה שהם מייבאים את זה מאיזה סוחר סיני מפוקפק ומוכרים את זה בזול...לא ממליץ לקנות מהם, סחורה גרועה.

haimiri
13/08/2023
1
הנייד שלי שעדין באחריות לאחר שנקנה לפני ארבע חודשים היה תקול. מסרתי לתיקון, לקח להם יותר משבועיים להחזיר לי אותו עם אלף תירוצים.

Lio
30/05/2023
1
לאחר בדיקה בשיחה שיש במלאי, הגעתי במיוחד לחנות לגלות שבדיוק נגמר אבל יש אותו דגם עם אחריות/צבע/מטען שונה בתוספת 200 שקל. פעם ראשונה האמנתי ושילמתי, פעם שניה הבנתי שזו שיטת העבודה שם. ממש חבל

מיקי
04/12/2020
1
חוויית שירות שלילית
המוכר ניסה 10 דקות לשכנע אותי (כולל מידע לא מדויק לגבי תוכן החבילה) לקחת של יבואן רשמי, וכשהבין שזה לא יילך נעלם למחסן וחזר כעבור 10 דקות עם צבע אחר. שאל אותי אם רכשתי אצלם בעבר, חיפש במחשב ואמר אהה, אתה צריך לשלם תוספת 150 ש''ח מפני שאתה לקוח חוזר, יש הנחה פעם בשנה לכל לקוח, זה התקנון. פשוט הזיה...

אייל
24/09/2020
1
שירות קטסטרופלי
המחיר של המכשיר התייקר לאחר ההזמנה שלי ועכשיו נראה שהם מנסים לגרום לי להזמין מחדש.
רכשתי טלפון סלולרי סמסונג A51 במחיר של 936 שח פלוס 60 שח על מגן סיליקון.
לאחר ההזמנה התקשרו להגיד שיש רק ורוד, אמרתי שאבדוק ואחזור אליהם כי המכשיר הוא לא בשבילי. חזרתי אליהם ואמרתי שאני רוצה את הורוד ואז אמרו לי שאין משלוח לישוב שלי וזה למרות שבהזמנה ציינתי שאני רוצה לנקודת איסוף הקרובה כמו שאני עושה תמיד, אני גר בישוב צמוד לנתיבות והחבילה מגיעה לנקודת איסוף בנתיבות.
הסברתי לנציג שאני רוצה שזה יגיע לנקודת איסוף והוא התעקש שאני חייב לבצע הזמנה חדשה לפי המחיר החדש, אמרתי לו שאני יכול להגיע לאסוף את המכשיר והוא התעקש שאעשה הזמנה חדשה. בדקתי גם מול חברת השליחויות שהם עובדים איתה והם ענו לי שאני צריך לציין את כתובתי וזה יגיע לנתיבות. כבר קיבלתי הודעת סמס מחברת האשראי על העיסקה, ממש כואב ומרגיז לקבל יחס כזה מחנות אני קונה כמעט הכל באינטרנט, לא נתקלתי במצב כזה בחיים מזל שיש למי לפנות.
תודה!