הזמנת איש מקצוע?קיבלת 50₪ מתנה לרכישה באתר ZAPSTORE
חוות דעת של adirbitt
(5.0)
01/03/2026
שירות מצויין פאנלים באיכות מאוד מאוד גבוהה
קרא עוד
הסתר
חוות דעת של יותם
(1.0)
25/01/2026
חברים, תעשו לעצמכם טובה ותתרחקו מהעסק של אדיר!
אל תתנו לדיבור הנגוע והשירותי שלו בהתחלה להטעות אתכם. לפני שהעברתי את הכסף הוא היה "אלוף העולם", ענה לכל הודעה תוך שנייה והיה הכי שירותי שיש. אבל ברגע שהכסף עבר אליו? בום, נעלם הבן אדם. פתאום אתם צריכים לרדוף אחריו ברמות לא הגיוניות.
חשבתי לתומי שהביקורות הרעות עליו מזויפות, אבל הכל פשוט נכון. הבנאדם קבע לי תאריך להתקנה – המתקין הבריז. קבע תאריך אחר – ואז שלח את המתקין לדבר איתי כדי לדחות שוב. אתם מבינים? מבריזים, משחקים בלקוחות ומפסידים בגללו ימי עבודה יקרים וימי אולפן חשובים. אם היית אומר מראש שזה ייקח זמן, ניחא, אבל לשקר ולמרוח ככה?
ביום ההתקנה (אחרי שאיחרו ב-4 שעות!) הגיעו פאנלים מקולפים ופגומים. כבר לא היה לי כוח לריב מרוב הכאב ראש שהם עשו לי, אז פשוט רציתי שזה ייגמר. אבל פה זה לא נגמר: אחרי ששילמתי הכל מראש, אדיר ביקש בשיא חוצפתו שאשלם למתקין עוד 500 ש"ח במזומן כי "לא מתאים לו העברה". הוא נשבע שיחזיר לי את הכסף בבנק – עבר חודש, הכסף לא פה. הוא שלח לי צילום מסך של "העברה" שבוצעה כביכול, אבל בחשבון שלי אין כלום. גם חשבונית על הקנייה לא ראיתי עד היום.
אחרי שפרסמתי ביקורת ראשונה, הוא פתאום נזכר להתנצל אלף פעמים והבטיח שתוך שבוע הכל מסודר – גם הציוד וגם ההחזר בביט. עברו חודשיים! כל פעם תירוץ אחר: "זה במחסן בעפולה", "זה אצל הנהג בראש העין". בפועל? אפס ציוד ואפס שקלים.
בקיצור, חבל על הכסף, על הזמן ועל הבריאות שלכם. אל תתקרבו לבית העסק הזה, מדובר במריחה אחת גדולה!
קרא עוד
הסתר
חוות דעת של avishe ואבי
(1.0)
12/03/2025
לאחר התשלום החוויה היתה נוראית - משלב ההובלה לא נאמר שמדובר בהובלת מדרכה (השליח הגיע והשאיר לי את הפנלים האקוסטיים בכניסה לבניין והלך) ועד שלב ההתקנה שהיתה נוראית עשו לי המון חורים בקירות ולא תיקנו בצורה נאותה. הובטח לי פיצוי אבל כשהתקשרתי לא היה מענה. בשורה התחתונה אני לא ממליץ!!!