Action_btn_Ninjaלקביעת פגישהלתיאום שיחה טלפוניתלקבלת הצעת מחירליצירת קשר וקבלת פרטיםAction_btn_Order_TableAction_btn_DeliveryAction_btn_Take_AwayAction_btn_Plane_EventWhatsappReserveRoom
delivery_iconorder_table_icontake_away_iconparty_iconלתיאום שיחה טלפוניתלקביעת פגישהלקבלת הצעת מחירליצירת קשר וקבלת פרטיםWhatsapp

מידע נוסף על הוט סינמה

אזורי שירות

כפר סבא

תחומי העסק

בתי קולנוע

מספרי טלפון נוספים

טלפון נוסף *2235

מפה

Navigate
מפת הגעה אל הוט סינמה
נווט

מציג 1-6 חוות דעת מתוך 6 חוות דעת על הוט סינמה

3.8
ציון כללי 3.8
שירות 4
זמינות 2.8
איכות 3.7
שביעות רצון מהמחיר 3.5
מה דעתך על העסק?
כתוב חוות דעת
חוות הדעת אומתה ע"י קבלהחוות הדעת עזרה ליחוות הדעת לא עזרה ליכתובדווח על תוכן פוגעניתגובות
הוט סינמה בכפר סבא
ראינו אתמול סרט בהוט סינמה. המתחם של אולמות הסרטים מאוד גדול ומהמם אבל ממש מבאס שצריך לעשות סיבוב גדול מהקופות של התשלום בקומה ראשונה ועד האולמות בקומה שנייה ושלישית. יש שם סיבוב ממש גדול שצריך לעשות. לדעתי צריך להיות אחד ליד השני בצמוד לאולמות הקופות תשלום.
הוט סינמה
מתחם הסרטים של הוט סינמה מתחם גדול ויפה מאוד, האולם קולנוע היה גדול ומאוד נוח בכיסאות הישיבה. אחזור לשם לפעם הבאה.. אבל אני מציע לאחד את קופות התשלום שנמצאות בקומה למטה לאולמות ההקרנה שנמצאות למעלה.. זה יחסוך סיבוב ענק ועלייה במדרגות לאולמות.
הוט סינמה מתחם הסרטים
הוט סינמה מתחם סרטים גדול המהווה 2 קומות של הקרנות סרטים איכותיים וחדשים. מאוד נחמד אווירה טובה מאוד, כיסאות נוחים מאוד לישיבה. עצה- להעביר את קופות התשלום לסרטים בצמוד לאולמות הקולנוע ולא בקומה 1- דבר שנורא מקשה ומבזבז זמן עד להגעה לאולם להקרנה.
הוט סינמה כפר סבא
מתחם גדול ויפה מאוד. יש המון חנויות מגוונות. הלכנו לראות סרט בהוט סינמה שנמצא בתוך המתחם. אולמות יפים מאוד, כיסאות נוחים לישיבה.
קופות בקומה 1 וסרטים בקומה 2
זמינות: הגענו לסרט בשעות הצהריים. אך לא הבנו מדוע הקופות של הכרטיסים לסרט נמצאים בקומה 1 בצד ובסוף- מאוד רחוק ממתחם ההקרנות של הסרטים כי המתחם של הסרטים נמצא בקומה 2 למעשה. אז למה? למה לא ביחד? זה גורם לעיקובים! אבל זה לא הכל.. גם לאחר שרוכשים את הכרטיסים בקופה בקומה ראשונה- יש צורך לעלות חזרה לקומה 2 ולעשות סיבוב דיי גדול לאזור הקרנת הסרטים כי אזור זה ממוקם בצד שמאל של הקניון וכשמגיעים למעלה אין אופציה של ללכת שמאלה ישר לאזור הסרטים כי סגור שם בדלת שאינה נפתחת ולשם כך צריך לעשות סוג של עיקוף כל הקומה- ללכת ימינה ולהסתובב אל המתחם ברגל לצד השמאלי שלו היכן שהסרטים מוקרנים! זה ממש לא בסדר- הגענו ממש כשהסרט התחיל ומיהרנו בשביל לא לפספס וזה רק גורם לעיקובים מיותרים מאוד. לדעתי מאוד כדאי שיסדרו את הנושא הזה. קופות וסרטים צריכים להיות באותה הקומה ולצד זה. איכות: בקשר לסאונד של הסרט- מדוע הוא צריך להיות כל כך גבוה?!? להבדיל מבתי קולנוע אחרים שהסאונד נורמלי ולא חזק כל כך. שירות: קיבלנו שירות טוב ומהיר בקופה עצמה. שביעות רצון מהמחיר: המחירים לסרט לא זולים. אם יש לכם הנחות כלשהם אז כדאי.
  • 2
  • 1
מצאת מידע לא מדוייק? דווח על טעות
Arrow_Close_partArrow_LeftArrow_moreArrow_Open_partArrow_RightArrow_downX_close_iconSite_menu_knowCall_iconלוגוzap_thumbsMap_pinתמונה גנריתVideo_playIcon star empty colorIcon star empty colorIcon star full colorIcon star empty colorאייקון חנויותDone_tofes_iconicon_failSite-menu_pricelistsSite_menu_reviewsSite_menu_search_resultsSite_menu_add_bussinessexpress iconwhatsapp iconhand_click_expressicon_mobile_consult דפי זהבZAPתפריטSearchSearch Footer_searchFooter_toolsFooter_pricelist