Action_btn_Ninjaלקביעת פגישהלתיאום שיחה טלפוניתלקבלת הצעת מחירליצירת קשר וקבלת פרטיםAction_btn_Order_TableAction_btn_DeliveryAction_btn_Take_AwayAction_btn_Plane_EventWhatsappReserveRoom
WhatsappFacebookTwitterMailShare
מאיירס - תמונה ראשית
Opening_hours
שעות פעילות
ימים א' - ה'
9:30 - 20:00
צפה בשעות הפעילות

לאנשים מיוחדים מגיעות נעליים מיוחדות. מאיירס היא חנות בוטיק לנעלים ואקססוריז בחולון. תוכלו למצוא שם מבחר רחב של נעליים, מסוגים שונים וממיטב המותגים: כפכפים, נעלי סניקרס, ספורט, מגפונים ועקבים אלגנטיים. בנוסף לכך, תמצאו בחנות גם תיקים כובעים ותכשיטים רבים לשדרוג ההופעה והשלמת הלוק. בזכות המגוון הגדול במאיירס תוכלו למצוא פריטים המתאימים לכם בדיוק. בואו להתרשם מהפריטים הייחודיים של מאיירס.

עוד פרטים

מידע נוסף על מאיירס

אזורי שירות

חולון

תחומי העסק

חנויות בגדים

תחומי עיסוק נוספים

יצרני אופנה ויבואנים

מאפיינים נוספים

אקססוריז משלימים לבגדים

נעליים

סוג החנות

חנויות בגדים באינטרנט

מספרי טלפון נוספים

טלפון נוסף 03-5586533

מפה

Navigate
מפת הגעה אל מאיירס
נווט

מציג 1-2 חוות דעת מתוך 2 חוות דעת על מאיירס

1
ציון כללי 1
שירות 1
זמינות 1
איכות 1
שביעות רצון מהמחיר 1
מה דעתך על העסק?
כתוב חוות דעת
חוות הדעת אומתה ע"י קבלהחוות הדעת עזרה ליחוות הדעת לא עזרה ליכתובדווח על תוכן פוגעניתגובות
החברה מוכרת נעליים מזויפות בטענה כי הן מקוריות. רכשתי נעלי סניקרס של אדידס ובמהרה התברר כי הן לא מקוריות, זאת תמורת מחיר זהה לזה של המקור! לצערי, הנעליים לא היו במלאי באתר החברה הרשמית ונורא שמחתי כשמצאתי אתר שבו הן היו זמינות ובכל המידות האפשריות. היום אני מבינה שזמינות כה גבוהה של דגמים נדירים ופופולריים במיוחד היא דבר מחשיד, אך אז לא ייחסתי לכך חשיבות. כשעלה בי החשד שהנעליים אינן מקוריות, על אף שמדובר בזיוף משכנע ויחסית איכותי וקשה להבדילו מהמקור, לאחר שקראתי תגובות שליליות על האתר, פניתי לחברת אדידס שהנחו אותי לבדוק מספרים סידוריים על גבי הלשוניות של הנעליים. לדבריהם, זוג מקורי הוא בעל מספרים סידוריים שוני, הנעליים שרכשתי בחברת מאיירס בעלות מספרים זהים, מה שאומר שהן מזויפות באופן חד משמעי! כשפניתי לחברה, הם הכחישו תחילה ולאחר מכן פשוט התעלמו ממני לחלוטין.
שירות על הפנים , זמני אספקה לא נכונים , נעליים לא מקוריות שביקשתי להחליף הביאו לי מידה לא נכונה בפעם הרביעית . לא ממליצה בכלל בכלל .
  • 1
מצאת מידע לא מדוייק? דווח על טעות
Arrow_Close_partArrow_LeftArrow_moreArrow_Open_partArrow_RightArrow_downX_close_iconSite_menu_knowCall_iconלוגוzap_thumbsMap_pinתמונה גנריתVideo_playIcon star empty colorIcon star empty colorIcon star full colorIcon star empty colorאייקון חנויותDone_tofes_iconicon_failSite-menu_pricelistsSite_menu_reviewsSite_menu_search_resultsSite_menu_top_10Site_menu_add_bussinessexpress iconwhatsapp iconhand_click_expressicon_mobile_consult דפי זהבZAPתפריטSearchSearch Footer_searchFooter_toolsFooter_pricelist