מידע נוסף על פלרום
מפה
הצג חוות דעת
מציג 1-6 חוות דעת מתוך 14 חוות דעת על פלרום
2.1
דירוג כללי
ציון כללי 2.1
שירות 2
זמינות 2.1
איכות 2.1
שביעות רצון מהמחיר 2

שני שוט
13/08/2025
1
שירות מזעזע!!!!! בחיים שלי לא נתקלתי בשירות גרוע כמו השירות של חברות פלרום!!! אני מה1.8 (שבועיים!) ללא מקרר...4 טכנאים היו אצלי!! שניים באו ביחד אמרו שהם לא רואים בעיה שהכל עובד תקין והמקרר והמקפיא לא עובדים!! לבקש לדבר עם מנהל צריך להמתין 48 שעות!! והם לא חוזרים, טוענים שמקרר זה דחוף ולכן מטפלים בדחיפות ועדיין אני בלי מקרר במשך שבועיים עם 3 ילדות בבית!! כוס מים קרים אין לנו בבית!! בושה וחרפה רק להמתין שנציגים יחזרו לתאם טכנאים ! שירות זוועה, לעולם לא אעשה אחריות אצלם גם אם ישלמו לי! מחדל!!! תתרחקו!! תרכשו מוצרים אחרים רק לא לעשות אחריות אצלם.
זמינות1 לא טוב
איכות1 לא טוב
שירות1 לא טוב
שביעות רצון מהמחיר1 לא טוב
ציון כללי1 לא טוב
באדיבות אתר דפ"ז - אתרי לקוחות

Avi
21/01/2025
5
הזמנתי טכנאי למכונת כביסה מילה,
הגיע למחרת אלי מזרחי הטכנאי שמצא את התקלה תוך 10 דקות ותיקן אותה בלי בעיה.
אפילו ניקה אחריו את האזור של המכונה!
ציון כללי5 מצוין
באדיבות אתר דפ"ז - אתרי לקוחות

Kfir
30/10/2024
1
שרות לקוחות מזעזע, נאמר בפירוש כי מנהלי שירות לקוחות אינם עונים לטלפונים של לקוחות. דבר תמוה.
עבר זמן רב משליחת המוצר לתיקון ובכל פנייה שלי אליהם נאמר לי כי נשלחה הודעה למעבדה ויחזרו אלי תוך 48 שעות. כמובן שלא חזרו.
שירות גרוע ביותר, לא מומלץ לרכוש מוצרים אשר הם נותים את השירות בתקופת אחריות.
זמינות1 לא טוב
שירות1 לא טוב
שביעות רצון מהמחיר1 לא טוב
ציון כללי1 לא טוב
באדיבות אתר דפ"ז - אתרי לקוחות

Kfir
30/10/2024
1
רכשתי מוצר של חברת פיליפס, המוצר התקלקל בתקופת אחריות. השירות עבור התיקון ניתן ע"י אלקטרה דרך חברת פל-רום.
שלחתי את המוצר לתיקון, עבר כבר מעל חודש וחצי, בכל פעם שאני מתקשר נאמר לי כי הם עדיין לא קיבלו תשובה מהמעבדה, יש להמתין 48 שעות ויחזרו אלי. כמובן שאף אחד לא חוזר. בפעם השלישית שקיבלתי את התשובה הזו ביקשתי לדבר עם מנהל. לטענתם "המנהלים" לא מקבלים שיחות מלקוחות. ויש להמתין 48 שעות שיחזרו אלי.
פשוט שירות בדיחה אשר גובל בזלזול. מרגיש כמו לקוח "שבוי".
יש לציין רק לאחר שפניתי לינות שממנה קניתי -שקם אלקטריק דיוטי פרי- התחלתי לקבל תשובות.
אז חברת פל-רום ממש לא מומלצת אבל שקם אלקטריק דיוטי פרי בהחלט כן.
ציון כללי1 לא טוב
באדיבות אתר דפ"ז - אתרי לקוחות

Irit
22/11/2023
1
קנינו מקרר יין בילט אין של חברת ליבהר. המקרר התקלקל. נאמר לנו שעלות ביקור טכנאי 300 שח, אך יתכן ואין חלפים כי המקרר ישן. ביקנו לברר מראש אם יש 3 חלפים מסויימים בהם לדעתנו התקלה. נאמר לנו שאי אפשר. שלחנו מכתב תלונה ולא נענינו. בשיחה נוספת הוצע לנו לסוע ללוד למחסן החלפים. ביקשנו טלפון של המקום כדי לברר בעצמנו. נאמר לנו שאין שם טלפון. ניבינו לברר בעצמנו אך החיפוש העלה שהטלפון הרשום בלוד הינו אותו טלפון של מרכז השירות ממנו קבלנו את התשובות הלא מספקות הנל. כל השיח הנל היה למול פקידות חסרות תודעת שירות שכאמור סירבו לעזור וחזרו על אותן תשובות. ניפנה בתלונה למרכז ליבהר העולמי.
שירות1 לא טוב
ציון כללי1 לא טוב
באדיבות אתר דפ"ז - אתרי לקוחות
- 2
- 1
מצאת מידע לא מדוייק? דווח על טעות