accessibility
Avatar_add_reviewicon-login-arrow-symbolLogOutFull_Menuדפי זהבPointsAvatar_add_reviewAvatar_add_reviewFavoritesMessagesPeopleEdit_detailsHistory

היי אורח

accessibility
Action_btn_Ninjaלקביעת פגישהלתיאום שיחה טלפוניתלקבלת הצעת מחירליצירת קשר וקבלת פרטיםAction_btn_Order_TableAction_btn_DeliveryAction_btn_Take_AwayAction_btn_Plane_EventWhatsappReserveRoom
delivery_iconorder_table_icontake_away_iconparty_iconלתיאום שיחה טלפוניתלקביעת פגישהלקבלת הצעת מחירליצירת קשר וקבלת פרטיםWhatsapp

מידע נוסף על פלרום

אזורי שירות

לוד

תחומי העסק

תיקון מוצרי חשמל ביתיים

מספרי טלפון נוספים

טלפון נוסף 073-2625600

מפה

Navigate
מפת הגעה אל פלרום
נווט

הצג חוות דעת

מציג 1-6 חוות דעת מתוך 13 חוות דעת על פלרום

2.2
ציון כללי 2.2
שירות 2.1
זמינות 2.2
איכות 2.2
שביעות רצון מהמחיר 2.1
מה דעתך על העסק?
כתוב חוות דעת
חוות הדעת אומתה ע"י קבלהחוות הדעת עזרה ליחוות הדעת לא עזרה ליכתובדווח על תוכן פוגעניתגובות
הזמנתי טכנאי למכונת כביסה מילה, הגיע למחרת אלי מזרחי הטכנאי שמצא את התקלה תוך 10 דקות ותיקן אותה בלי בעיה. אפילו ניקה אחריו את האזור של המכונה!
שרות לקוחות מזעזע, נאמר בפירוש כי מנהלי שירות לקוחות אינם עונים לטלפונים של לקוחות. דבר תמוה. עבר זמן רב משליחת המוצר לתיקון ובכל פנייה שלי אליהם נאמר לי כי נשלחה הודעה למעבדה ויחזרו אלי תוך 48 שעות. כמובן שלא חזרו. שירות גרוע ביותר, לא מומלץ לרכוש מוצרים אשר הם נותים את השירות בתקופת אחריות.
רכשתי מוצר של חברת פיליפס, המוצר התקלקל בתקופת אחריות. השירות עבור התיקון ניתן ע"י אלקטרה דרך חברת פל-רום. שלחתי את המוצר לתיקון, עבר כבר מעל חודש וחצי, בכל פעם שאני מתקשר נאמר לי כי הם עדיין לא קיבלו תשובה מהמעבדה, יש להמתין 48 שעות ויחזרו אלי. כמובן שאף אחד לא חוזר. בפעם השלישית שקיבלתי את התשובה הזו ביקשתי לדבר עם מנהל. לטענתם "המנהלים" לא מקבלים שיחות מלקוחות. ויש להמתין 48 שעות שיחזרו אלי. פשוט שירות בדיחה אשר גובל בזלזול. מרגיש כמו לקוח "שבוי". יש לציין רק לאחר שפניתי לינות שממנה קניתי -שקם אלקטריק דיוטי פרי- התחלתי לקבל תשובות. אז חברת פל-רום ממש לא מומלצת אבל שקם אלקטריק דיוטי פרי בהחלט כן.
קנינו מקרר יין בילט אין של חברת ליבהר. המקרר התקלקל. נאמר לנו שעלות ביקור טכנאי 300 שח, אך יתכן ואין חלפים כי המקרר ישן. ביקנו לברר מראש אם יש 3 חלפים מסויימים בהם לדעתנו התקלה. נאמר לנו שאי אפשר. שלחנו מכתב תלונה ולא נענינו. בשיחה נוספת הוצע לנו לסוע ללוד למחסן החלפים. ביקשנו טלפון של המקום כדי לברר בעצמנו. נאמר לנו שאין שם טלפון. ניבינו לברר בעצמנו אך החיפוש העלה שהטלפון הרשום בלוד הינו אותו טלפון של מרכז השירות ממנו קבלנו את התשובות הלא מספקות הנל. כל השיח הנל היה למול פקידות חסרות תודעת שירות שכאמור סירבו לעזור וחזרו על אותן תשובות. ניפנה בתלונה למרכז ליבהר העולמי.
מעולה
חברת תיקונים מעולה. קל להשיג טלפונית. מחירים סבירים.
  • 2
  • 1
מצאת מידע לא מדוייק? דווח על טעות
Arrow_Close_partArrow_LeftArrow_moreArrow_Open_partArrow_RightArrow_downX_close_iconSite_menu_infoSite_menu_knowCall_iconלוגוzap_thumbsMap_pinתמונה גנריתVideo_playIcon star empty colorIcon star empty colorIcon star full colorIcon star empty colorאייקון חנויותDone_tofes_iconicon_failSite-menu_pricelistsSite_menu_reviewsSite_menu_search_resultsSite_menu_add_bussinessexpress iconwhatsapp iconhand_click_expressicon_mobile_consult דפי זהבZAPתפריטSearchSearch Footer_searchFooter_toolsFooter_pricelist