עסקים נוספים שנותנים שירות בלוד
מידע נוסף על פלרום
מפה
מציג 1-6 חוות דעת מתוך 10 חוות דעת על פלרום
2.2
דירוג כללי
Irit
22/11/2023
1
קנינו מקרר יין בילט אין של חברת ליבהר. המקרר התקלקל. נאמר לנו שעלות ביקור טכנאי 300 שח, אך יתכן ואין חלפים כי המקרר ישן. ביקנו לברר מראש אם יש 3 חלפים מסויימים בהם לדעתנו התקלה. נאמר לנו שאי אפשר. שלחנו מכתב תלונה ולא נענינו. בשיחה נוספת הוצע לנו לסוע ללוד למחסן החלפים. ביקשנו טלפון של המקום כדי לברר בעצמנו. נאמר לנו שאין שם טלפון. ניבינו לברר בעצמנו אך החיפוש העלה שהטלפון הרשום בלוד הינו אותו טלפון של מרכז השירות ממנו קבלנו את התשובות הלא מספקות הנל. כל השיח הנל היה למול פקידות חסרות תודעת שירות שכאמור סירבו לעזור וחזרו על אותן תשובות. ניפנה בתלונה למרכז ליבהר העולמי.
רחלה
16/12/2021
5
מעולה
חברת תיקונים מעולה. קל להשיג טלפונית. מחירים סבירים. Roni
03/11/2021
1
שירות לא מומלץ בכלל. מאכזב
לצערי אשתף כאן את הסיפור האישי שלי על היחס הרדוד השירות הגרוע שקיבלנו מפלרום דרכה שירותי האחריות כיום מסופקים על תנור חדש בן שנה שקנינו
[ ] באפריל 2020 נקנה במחסני חשמל תנור souter בילדאין. עד לפני 3 שבועות תפקד מצויין. מזה 3 שבועות מקצר את כל הבית בעת ההפעלה. נאמר לי להשתמש בשרותי פל-רום לשרות ותמיכה.
[ ] אחרי שהבנתי שהתנור כבר אינו באחריות, הזמנתי טכנאי שלו שילמתי 260 שח רק על הביקור. לא מצא שום דבר בתנור וטען שהבעיה בחשמל ושאזמין חשמלאי.
[ ] הוזמן חשמלאי, שלו שילמתי 500 שח לבדיקת החשמל. לאחר בדיקה מעמיקה מסתבר שאין בעיה בנקודת החשמל , וכל מכשיר חשמלי אחר פעל מצויין אל מול נקודת החשמל פרט לתנור שהמשיך לקצר.
[ ] הוזמן טכנאי של שרות פל-רום שוב. לאחר שהטכנאי בדק וקיצר את כל הבית 6 פעמים הגיע למסקנה שאינו מוצא את הבעיה ושילמנו לו 260 שח.
שנתבקש לשמו (כדי לדעת למען המשך
ההליך ולפתור את בעיית התנור שכבר כמה שבועות חסר למשפחה עם 4 ילדים) סרב לומר, כשנתבקש להשאיר מסמך מסודר לכך שלא מצא כלום סירב אף לזה. הדבר היחידי שהסכים זה לדווח לראש צוות שלו. בשיחה בין שניהם , ניסה ראש הצוות (מנחם שמו) לבקש מהטכנאי להעמיס את התנור ולהביאו למעבדה. הטכנאי סירב בתוקף. כמו כן, הוא עמד על כך שלא מצא את הבעיה ושיש צורך להחליף את התנור. ראש הצוות ניסה שוב ושוב לשכנע את הטכנאי שאולי יש בעיה בגוף החימום. הטכנאי בכל תוקף אמר שאין בעיה בגוף החימום.
[ ] לאחר דיבור מאד לא מנומס כלפינו (כלל צעקות מהצד שלו וטענה שהוא לא חייב לנו כלום ומותר לו לצאת מהבית בלי לספק אף מידע על מעשיו או הטיפול המשך), יצא בכעס מביתינו בל הדר
11/10/2021
1
לא שווה את מחיר האחריות.
שילמתי ביוקר על חלק שיש לו אחריות ל3 חודשים ואחרי 4 נשחק ונשבר וזו הונאה בעניי כי למדיח הכלים שברשותי 8 שנים החלק המקורי החזיק עד עכשו. אז במסגרת האחריות אמנם משלמת 100 שח או יותר פחות על טכנאי אבל על חלקים זולים ביותר? ואז אין מענה טלפוני ולא חוזרים בוואצאפ ומתאמים לי טכנאי לעוד 10 ימים?? הזוי.. Lilach
01/09/2021
1
שירות ממש גרוע.
כמעט חודש מרכישת כיריים עד היום לא הותקנו. השירות איטי ולא נעשה שום צעד נכון, לאורך כל הדרך. הכיריים היו תקולים ובמקום לתת שירות מהיר, הם מתעכבים ומתמהמהים. לא מומלץ - 2
- 1