Action_btn_Ninjaלקביעת פגישהלתיאום שיחה טלפוניתלקבלת הצעת מחירליצירת קשר וקבלת פרטיםAction_btn_Order_TableAction_btn_DeliveryAction_btn_Take_AwayAction_btn_Plane_EventWhatsappReserveRoom
WhatsappFacebookTwitterMailShare
קמנמן - המרכז הארצי למכונות תפירה - תמונה ראשית
Opening_hours
שעות פעילות
ימים א', ב', ד', ה'
ימים ג', ו'
9:00 - 18:00
9:00 - 14:00
צפה בשעות הפעילות

קמנמן - המרכז הארצי למכונות תפירה ומציע מכירה, תיקונים, החלפה סידקית , מספרים, חוטים, חלקים למכונות תפירה. אצלנו ניתן למצוא מגוון רחב של מכונות תפירה תעשייתיות שמתאימות לעבודות במפעלים, אביזרי תפירה. מכירים היטב את כל סוגי מכונות התפירה השונות. שמים דגש על אספקה מהירה של הסחורה הטובה ביותר, על שירות טוב ואחריות על כך מוצר לאורך שנים.

עוד פרטים

מידע נוסף על קמנמן - המרכז הארצי למכונות תפירה

אזורי שירות

באר שבע

תחומי העסק

מכונות תפירה, רקמה וגזירה

שפות שירות נוספות

אנגלית

רוסית

מספרי טלפון נוספים

טלפון מקשר 072-3215853

טלפון נוסף 08-6274417

פקס 08-6274417

מפה

Navigate
מפת הגעה אל קמנמן - המרכז הארצי למכונות תפירה
נווט

יצירת קשר עם קמנמן - המרכז הארצי למכונות תפירה

*שדה שמסומן בכוכבית הוא חובה

מציג 1-6 חוות דעת מתוך 11 חוות דעת על קמנמן - המרכז הארצי למכונות תפירה

4.5
מחיר 3.5
זמינות 4.5
שביעות רצון 4.5
שירות 4.5
איכות 4.5
מה דעתך על העסק?
כתוב חוות דעת
חוות הדעת אומתה ע"י קבלהחוות הדעת עזרה ליחוות הדעת לא עזרה ליכתובדווח על תוכן פוגעניתגובות
שירות גרוע
קניתי מכונה לפני חודשים ספורים, המכונה לא עבודת כבר שבועיים, ואין אל מי לדבר..... האיש גם הפסיק לענות לטלפונים... והמכונה מושבתת מעבודה!
תגובות (1)

קמנמן - המרכז הארצי למכונות תפירה - תמונה
תגובה של בית העסק

04/08/2017

צר לנו כי זו הרגשתך אנו משתדלים לתת את השירות הטוב ביותר עבור כל לקוח גדול כקטן וכך יעידו אלפי לקוחתנו המרוצים כבר מעל ל50 שנה עם זאת לגבי המקרה שלך הוסבר לך כי אבי מיסד העסק נמצא בטיפול נמרץ במצב קשה וכי אין ביכולתי להגיע לתקן את מכונת התפירה שלך. דאגתי לטכנאי שיגיע עד אליך על חשבוני לתקן את מכונת התפירה אומנם התיקון התעכב אבל לסופו של דבר הוא בוצע וללא שום עלות נוספת. נשמח לשרת אותך גם בעתיד בין אם תבחר לעבוד איתנו ובין אם לא
פניתי לבית העסק על מנת לתקן את מכונת התפירה שלי, שילמתי מחיר סביר ביותר שהתאים לי לגמרי, קיבלתי מכונה כמו חדשה, קיבלתי שירות מיקצועי מאוד עם יחס אדיב, בחרתי בו מכיוון שקיבלתי המלצות מחברות.
תגובות (1)

קמנמן - המרכז הארצי למכונות תפירה - תמונה
תגובה של בית העסק

27/10/2016

תודה נשמח לשרת אותך גם בעתיד:)
פניתי לבית העסק לצורך רכישת מכונת תפירה, שילמתי מחיר סביר וקיבלתי שירות מיקצועי עם יחס אדיב, הסבירו לי על תפעול המכונה, בנוסף הוא זימן אותנו להדרכה, בחרתי באופן אקראי.
פניתי לצורך קניית דברי תפירה ומוצרים , הם מעולים הכל היה טוב , האספקה של המוצר היה עם שליח באותו היום , המחיר היה זול , בחנתי מספר הצעות אבל לא קניתי בעסקים אחרים .
פניתי לצורך קניית חלק של מכונת תפירה. השירות מקצועי, אדיבים, קיבלתי את החלק במקום ובמחיר סביר.
  • 2
  • 1
מצאת מידע לא מדוייק? דווח על טעות
Arrow_Close_partArrow_LeftArrow_moreArrow_Open_partArrow_RightArrow_downX_close_iconSite_menu_knowCall_iconלוגוzap_thumbsMap_pinתמונה גנריתVideo_playIcon star empty colorIcon star empty colorIcon star full colorIcon star empty colorאייקון חנויותDone_tofes_iconicon_failSite-menu_pricelistsSite_menu_reviewsSite_menu_search_resultsSite_menu_top_10Site_menu_add_bussinessexpress iconwhatsapp iconhand_click_expressicon_mobile_consult דפי זהבZAPתפריטSearchSearch Footer_searchFooter_toolsFooter_pricelist