Action_btn_Ninjaלקביעת פגישהלתיאום שיחה טלפוניתלקבלת הצעת מחירליצירת קשר וקבלת פרטיםAction_btn_Order_TableAction_btn_DeliveryAction_btn_Take_AwayAction_btn_Plane_EventWhatsappReserveRoom
delivery_iconorder_table_icontake_away_iconparty_iconלתיאום שיחה טלפוניתלקביעת פגישהלקבלת הצעת מחירליצירת קשר וקבלת פרטיםWhatsapp
עסקים נוספים שנותנים שירות בקריית ביאליק
סליפי ייצור ושיווק מיטות ומזרונים בקרית ביאליק

החרושת 83, קרית ביאליק

(0)
072-3236245 מספר
מקשר זאפ גרופ עושה שימוש במספר וירטואלי לפי תנאי השימוש באתר.
מספר הטלפון של העסק מופיע באזור המידע בדף העסק.

מידע נוסף על עץ מי

אזורי שירות

קרית ביאליק

תחומי העסק

רהיטים

מספרי טלפון נוספים

טלפון נוסף 052-5649114

מציג 1-6 חוות דעת מתוך 22 חוות דעת על עץ מי

4
ציון כללי 4
שירות 2.7
זמינות 2.5
איכות 2.9
שביעות רצון מהמחיר 3.5
מה דעתך על העסק?
כתוב חוות דעת
חוות הדעת אומתה ע"י קבלהחוות הדעת עזרה ליחוות הדעת לא עזרה ליכתובדווח על תוכן פוגעניתגובות
שירות הכי גרוע שחוויתי בחיי מעסק. הזמנתי חדר שינה מלא (מיטה+ מזרון, שידות ושידת טואלט) מעץ מי. תהליך המכירה היה מאוד נעים והמוכרת עזרה לי להבין מה הכי מתאים לי. הבעיות התחילו לאחר הגעת הרהיטים. הרהיטים הגיעו בזמן אך גם הגיעו עם טעות בצבעים (שעליה ויתרתי והשארתי כפי שהגיע), המיטה הגיעה עם שבר קטן בראש המיטה והשידות כולן וגם הטואלט הגיעו עם לכלוכים ושריטות על העץ שלא ירדו עם אף חומר ניקוי. כמו כן, המרכיבים הרכיבו לא כמו שצריך את רגלי המיטה ובלילה הראשון שישנו במיטה הרגליים התקפלו כי לא הורכבו כמו שצריך והמיטה נפלה. לאחר כשבוע וחצי שלחו לי איש שירות שיחליף ראש מיטה בעקבות השבר ושיוודא שהרגליים בסדר (לאחר שבן הזוג שלי תיקן והבריג אותן אחרי שנפלו). אותו איש שירות היה צריך גם להביא חומר מיוחד כפי שאמרו לי בשירות לקוחות שלהם אך הוא הגיע ללא אף חומר ולא ניקה את השידות והטואלט. אמר לי שיבוא בפעם אחרת עם החומר. מאז, אני רודפת אחרי שירות הלקוחות שיתאמו לי אותו שיגיע לנקות והם מתחמקים, או שאומרים שיתאמו ולא יוצרים קשר. היה פעם שאיש השירות התקשר באותו יום בבוקר ורצה להגיע שעה אחרי כשאני ובן זוגי כבר היינו בעבודה. בשירות הלקוחות שלהם טוענים שהם מנסים לתפוס אותי כל הזמן ואני לא זמינה כאשר אין לי שיחות נכנסות מהם. הם טוענים שאיש השירות שלהם יכול להגיע רק יום- יומיים בשבוע בשעות הבוקר וכשהסברתי להם שאני ובן זוגי בעבודה בבקרים ונוכל לתאם איתם בשעות הצהריים ואילך הם לא באו לקראת ולא ניסו לעזור ולהגיע לפתרון. ענו לי בתשובה כשביקשתי שינסו לעזור לי שאני יכולה לנסות להוריד את הלכלוך מהעץ בעזרת אציטון בעצמי. בקיצור, מאוד לא ממליצה.
תגובות (1)

בית הרהיט בע"מ - תמונה
תגובה של בית העסק

05/09/2023

לקוח יקר צר לנו מאוד לקרוא את חוות הדעת נשמח לקבל את הפרטים על מנת שהנושא יבדק במערכות שלנו ונידאג לספק את השירות בהקדם . צוות עץ מי
תבחרו כל עוד אתם יכולים מהחברה הנוראית הזאת, אולי המחיר יקרוץ לכם אבל זה כלום לעומת העוגנת נפש שהמוצרים שלהם יעשו לכם, תברחו!
תגובות (2)

בית הרהיט בע"מ - תמונה
תגובה של בית העסק

17/01/2023

היי נשמח לדעת על מה מדובר לפני שאתה מעלה עלינו כזו ביקורת היינו שמחים שתפנה אלינו על מנת שנוכל לדעת על מה מדובר ואכן לאמת את דברך כי אצלנו אין פניה /הזמנה שלך במערכות -חשוב להיות מדוייקים ואמינים בביקורות שמפרסמים

osnatefrati555 - תמונה
תגובה של osnatefrati555

01/07/2023

רכשתי ארון הזזה, יש לי מספר הזמנה עם אישור תשלום בהעברה בנקאית
חווית הקניה מעץ מי הייתה מזעזעת. בשלבי הרכישה וההתייעצות היו מאוד נחמדים. בעת אספקת המוצרים, נוכחנו לגלות איכות מוצר ירודה מאוד (גרועה יש לציין)! המתקינים פגעו ברהיטים והחברה התנערה מאחריות. אמרו שיגיעו לתקן ודחו אותנו עד אין קץ. כשלבסוף הגיעו לתקן, עשו זאת בצורה נוראית וטענו כי כך זה אמור להיות. לאחר חודשיים המיטה חורקת בצורה נוראית שאי אפשר לישון עליה כי בכל תזוזה המיטה מרעישה. באחת הפעמים קבענו עם מתקין מטעמם והוא לא הגיע!! החברה לא מוכנה לשאת באחריות ועל פי חוק לפצות. תתרחקו מהם כמו מאש!
תגובות (1)

בית הרהיט בע"מ - תמונה
תגובה של בית העסק

16/01/2023

היי סתיו אנו נשמח אם תפני אלינו על מנת להביע את האכזבה שלך מהמוצר כי על פי בדיקות במערכת מצויין שקיבלתם טיפול בנושא שפניתם אנו כחברת עץ מי פועלים על מנת לתת מענה ואיכות שירות לכלל לקוחותנו צר לנו שאת מתארת סיטואציה שאינה ידוע לנו כחברה אז נשמח שתהיה הגונה ותפני אלינו בדרכים המקובלות אנו בטוחים שתקבלי מענה מהיר ושירות מהיר כמו כלל הלקוחות שלנו
איכות התקנה גרועה ושירות גרוע עוד יותר הזמנו ארון שילמנו תוספת לעץ סנדביץ בשביל האיכות ושילמנו במיטב כספנו, הארון הותקן הפוך מבחינת דלתות (למרות שבהזמנה היה כתוב מפורשות הכיוון) הדלתות עקומות ובאוויר, לא מחוברות לגמרי לארון, כדי להתקין את הידיות המתקינים ציירו על כל הארון והשאירו לכלוך נוראי, ולמרות זאת הידיות הותקנו עקום, חלק מהמדפים נחתכו במקום בצורה לקויה ו״פצועה” כל הדלתות העליונות עקומות ואין קו ישר אלא בליטות של דלתות בקיצור איכות גרועה מתקינים חובבנים ומאותו הרגע שירות הלקוחות פשוט מתחמק מאיתנו מרגיש כאילו הם מתחמקים במצח נחושה, כל פעם אומרים נגיע לתקן מחר מחרתיים שבוע הבא וכך חוזר חלילה שבוע אחרי שבוע השירות כל כך גרוע שהרי אם היו מתקנים את הליקוי בצורה נאותה היינו מסיימים את הסאגה הזו לא נתקבלה חשבונית. רק מספר הזמנה לא מהחברה ולא מהמתקינים
תגובות (1)

בית הרהיט בע"מ - תמונה
תגובה של בית העסק

28/12/2022

שלום תמר לפי רשומים במערכות שלנו המידע שאת מוסרת אינו נכון אנו נשמח לתת לך שירות וגם מופיע לנו שאתם מטופלים נשמח לשמוע ממך דרך מוקד שירות לקוחות את הדברים שאת מעלה כאן כדי שנוכל להתיחס בהתאם כי הדברים אינם תואמים את המפורט במערכות שלנו . שון הרע בפייסבוק? - יש דבר כזה הטכנולוגיה המודרנית וההתפתחות המהירה שלה מציבות אתגרים שעימם על מערכת המשפט להתמודד כשהיא משתמשת בכלים הקיימים ומתאימה אותם למציאות המשתנה. כל מי שמשתמש בפייסבוק צריך להיות זהיר במעשיו ולהיות אחראי להם כדי שלא ימצא את עצמו מתמודד עם הכלים העומדים בידי כל אדם; מי שמוצא את עצמו נפגע צריך להכיר את הכלים הללו ולדעת מתי ניתן להשתמש בהם ובאילו מגבלות.
רכשנו מעץ מי מזנון ושולחן תואמים האיכות המעולה, השרות היה מצויין ואנחנו ממליצים בחום על עץ מי!
מצאת מידע לא מדוייק? דווח על טעות
Arrow_Close_partArrow_LeftArrow_moreArrow_Open_partArrow_RightArrow_downX_close_iconSite_menu_knowCall_iconלוגוzap_thumbsMap_pinתמונה גנריתVideo_playIcon star empty colorIcon star empty colorIcon star full colorIcon star empty colorאייקון חנויותDone_tofes_iconicon_failSite-menu_pricelistsSite_menu_reviewsSite_menu_search_resultsSite_menu_top_10Site_menu_add_bussinessexpress iconwhatsapp iconhand_click_expressicon_mobile_consult דפי זהבZAPתפריטSearchSearch Footer_searchFooter_toolsFooter_pricelist