Action_btn_Ninjaלקביעת פגישהלתיאום שיחה טלפוניתלקבלת הצעת מחירליצירת קשר וקבלת פרטיםAction_btn_Order_TableAction_btn_DeliveryAction_btn_Take_AwayAction_btn_Plane_EventWhatsappReserveRoom
WhatsappFacebookTwitterMailShare
צח עוז מזגנים בע"מ - תמונה ראשית
Opening_hours
שעות פעילות
ימים א' - ד'
יום ה'
8:00 - 18:00
8:00 - 13:00
צפה בשעות הפעילות

"צח עוז מזגנים - שירות ותיקון מיזוג אוויר מקצועי וזמין"


בצח עוז מזגנים אנו מתמחים לא רק במכירה של מזגנים איכותיים, אלא גם בשירות ובתיקון מקצועי של מערכות מיזוג אוויר מכל הסוגים והמותגים. צוות הטכנאים המנוסים שלנו עובר הכשרה מקיפה ועומד בסטנדרטים הגבוהים ביותר של תעשיית מיזוג האוויר.

הצלחנו לרכוש מוניטין יוצא דופן בזכות השירות הזמין והמסור שאנו מעניקים. אנו פועלים 24/7, כולל בשבתות וחגים, ומגיעים לכל מקום בארץ כדי לטפל בדחיפות בכל תקלה או בעיה שמערכת המיזוג שלכם נתקלת בה.

אצלנו תיהנו משירות ללא פשרות - החל מניתוח יסודי של מצב מערכת המיזוג, דרך טיפול מקצועי בכל התקלות ועד להתקנה מחודשת אם יש צורך. כל העבודות מלוות במתן אחריות ושירות עוקב לשביעות רצון המלאה שלכם.

בין מגוון השירותים שאנו מציעים: טיפול מונע ותחזוקה שוטפת, חיווט והנחת צנרת, התקנת מזגנים חדשים ועוד. אל תהססו להתקשר אלינו בכל שאלה או בקשה - אנו כאן בשבילכם!

עוד פרטים

מידע נוסף על צח עוז מזגנים בע"מ

אזורי שירות

כנות

תחומי העסק

ברגים ואומים

כלי עבודה

מזגנים ומערכות מיזוג אוויר

מיזוג אוויר - שירות ותיקון

תחומי עיסוק נוספים

ציוד ואספקה לבנייה

סוג המוצר

כלי עבודה מכניים

כלי עבודה חשמליים

פטישים

מקדחות

משורים

מברגות

מברגים וביטים

מקדחות חשמליות

פטישונים ופטישוני חציבה

משחזות

משורים חשמליים

מלטשות

מברגות חשמליות

עוד פרטים

זמינות

עסק שומר שבת

מספרי טלפון נוספים

טלפון נוסף 08-6788319

מפה

Navigate
מפת הגעה אל צח עוז מזגנים בע"מ
נווט

מציג 0 חוות דעת חוות דעת על צח עוז מזגנים בע"מ

רוצה לשתף בחוויה שלך מהעסק?
כתוב חוות דעת
  • 1
מצאת מידע לא מדוייק? דווח על טעות
Arrow_Close_partArrow_LeftArrow_moreArrow_Open_partArrow_RightArrow_downX_close_iconSite_menu_knowCall_iconלוגוzap_thumbsMap_pinתמונה גנריתVideo_playIcon star empty colorIcon star empty colorIcon star full colorIcon star empty colorאייקון חנויותDone_tofes_iconicon_failSite-menu_pricelistsSite_menu_reviewsSite_menu_search_resultsSite_menu_top_10Site_menu_add_bussinessexpress iconwhatsapp iconhand_click_expressicon_mobile_consult דפי זהבZAPתפריטSearchSearch Footer_searchFooter_toolsFooter_pricelist