לפני פחות מ10 חודשים הותקן בביתי דוד חשמל (מספר מזהה בחשבונית 26559 חשבונית מספר 37136
לאחרונה ראיתי מכסה החשמל בתחתית הדוד "נקרע" במקום בו הוא מחובר עם בורג.
ליד זה מתחיל תהליך של חלודה מצורפים 2 צילומים מצורפים .
אני רוצה שוב להדגיש הדוד ברשותי פחות מ10 חודש . תשובת אור הטבע: סימני החלודה" הם שאריות פוליאוריטן (חומר בידוד). ענין קוסמטי בלבד / למראית עין.
לגבי מכסה הפלסטיק, אין עליו אחריות. כמו כן, גם לזה אין משמעות לתפקוד הדוד כלל. שוב פניתי אליהם שהתגובה שלהן לא מקובלת עלי. הנה תשובתם:
אלה לא סימני חלודה / אין שום חלודה!!
כפי שציינתי, מדובר בשארית פוליאוריטן (חומר בידוד) וזה ענין קוסמטי בלבד.
לגבי מכסה החשמל, אנו נחליף לך אותו, לפנים משורת הדין, למרות שאין לנו יכולת לדעת מי גרם לנזק.
יתאמו איתך מועד להגעה. עברו 10 ימים טרם מצאו טכנאי באיזור לבוא לבדיקה או תיקון.
ים .
קניתי מהם דוד שמש של 150 ליטר המים מספיקים רק ל2 אנשים מקסימום 3 !! וגם זה לפעמים התקשרתי לחברה שלחו לי טכנאי כבר 3 פעמים הבעיה לא נפתרה !! ( החימום החשמלי הוא בסדר )
עד כה הם לא החליפו קולט או דוד עכשיו אני מחכה לטכנאי בפעם ה 4 !! כבר חודשיים אני ככה ! אם הפעם לא יקחו אחריות ויחליפו את המערכת אני נערך להגשת תביעה משפטית נגדם !!
התקשרתי לאור הטבע וביקשתי שירות על דוד שמש שהותקן על ידי החברה. הנציג לקח ממני פרטים ולאחר כמה דק חייג ואמר כי אין אחריות אך במידה וארצה הן נותנים שירות. מסרתי לו כי כרגע אין מים וזה אחד הימים החמים של טוגוסט עם 4 בנות קטנות בבית. אמר לי אל תדאגי גברת עד 1700 הטכנאי יגיע. הוא אמר סאת כזה בביטחון אך מאחר וחששתי לנידאר ללא מים ביקשתי טלפון של הטכנאי. הבחור אנר לי אל תדאגי הוא תיכף יוצר איתך קשר... וככה עברו להם שעה ועוד שעה ושוב חייגתי ושוב אמר עליי!! מבטיח!!! אני דואג שהוא יגיע... בשעה 1730 לאחר שהוא לא הגיע ואין מענה במשרד נאלצתי לחפש מתקן אחר. בשעה 2000 בערב מצאתי. לא נעים בכלל. אני עם החברה הזו סיימתי. את המושג אמינות יצטרכו עוד לשנן...
פניתי כדי להזמין שירות לדוודים שהם התקינו מאחר ואין מים חמים בדוודים בבנין מבלי שידליקו את גוף החימום החשמלי.
ענה לי נציג, שהודיע לי שאין שום תקלה כי לא אמורים להיות מים חמים בינואר, גם אם השמש זורחת, וכלן אין בכוונתם לבוא ולתת שירות.
אור הטבע מספקים לנו מערכת סולרית ודוד חשמל, החברה נבחרה ע"י הקבלן והם מספקים לנו שירות ואחריות.
המערכת סולרית לא עובדת, את הדוד אנחנו מדליקים שעתיים וזה לא מספיק למקלחת של 3 אנשים.
פנינו מספר פעמים, לקח לא מעט זמן עד שהגיע אלינו טכנאי. הטכנאיים שהגיעו אמרו שתינו, ביצעו ניקוי של הצינור, החליפו גוף חימום.
דבר לא עזר, כבר 7 חודשים, מערכת סולרית עדיין לא עובדת, ואת הדוד אנחנו מדליקים 3 שעות בשביל 2 מקלחות.