Action_btn_Ninjaלקביעת פגישהלתיאום שיחה טלפוניתלקבלת הצעת מחירליצירת קשר וקבלת פרטיםAction_btn_Order_TableAction_btn_DeliveryAction_btn_Take_AwayAction_btn_Plane_EventWhatsappReserveRoom
WhatsappFacebookTwitterMailShare
קבוצת לוי שיווק ויעוץ נדל"ן - תמונה ראשית
Opening_hours
שעות פעילות
ימים א' - ה'
יום ו'
8:00 - 22:00
10:00 - 14:00
צפה בשעות הפעילות

שמי עמרי לוי, יועץ נדל"ן בכיר מבית חברת התיווך העולמית "רימקס" ובעל רישיון תיווך בתוקף עם ניסיון מזה שנים.
אבני היסוד שלי הן אמינות, מקצועיות, יושרה, התמדה , מסירות , שקיפות ואנרגיה!
אזור ההתמחות שלי מתפרש בגוש דן ובקעת אונו.
התמקדות באזור זה מאפשרת לי להתמקצע באזור, לדעת את הנתונים הכי מדויקים, להכיר את העסקאות, השכונות ובנייה העתידית, דבר זה מקנה לי את היכולת לתת את המענה טוב ביותר למען קהל לקוחותיי.
במסגרת עבודתי הנני מתמחה במכירת דירות יד שנייה, דירות קבלן, מגרשים לבניה רוויה ובתים פרטיים.
אוסיף ואומר שאנחנו "בעמרי לוי - שיווק ויעוץ נדל"ן" עובדים בשיתוף פעולה מלא – דבר המסייע מאוד במציאת קונה/הנכס המתאים ביותר עבורכם.
גם לפני התמחותי בתחום תיווך הנדל"ן התעסקתי במכירות, בניהול מו"מ, ושירות ומשם הבאתי לעולם הנדל"ן את המושג "חווית הלקוח". כמו כן, ניהלתי צוותי מכירה ושירות.
במשך השנים מאז 2017 ומהניסיון שרכשתי בצוות תיווך הנדל"ן מספר 1 בארץ רכשתי את כל הכלים, הידע, הניסיון, המשאבים ומאגר הלקוחות הגדול בארץ כדי לייצר את התוצאה הטובה ביותר בזמן הקצר ביותר, תוך מינימום טרחה מצד הלקוח.
במידה והנכם שוקלים מכירה/השכרה או קניית נכס למגורים/השקעה אשמח לעמוד לרשותכם ולצאת יחד לתהליך, רק חייגו אלי ואני אעשה את השאר!

עוד פרטים

תחומי שירות

תיווך נדל"ן פרויקטים חדשים נכסים להשקעה נכסים להשכרה נכסים למכירה
עוד פרטים

מידע נוסף על קבוצת לוי שיווק ויעוץ נדל"ן

אזורי שירות

יהוד-מונוסון

אור יהודה

קריית אונו

תחומי העסק

תיווך

מאפיינים נוספים

רשיון תיווך

סוג הנכס

דירות מגורים

דירות יוקרה

בתים פרטיים

וילות

קוטג'ים

דירות פנטהאוס

עוד פרטים

מספרי טלפון נוספים

טלפון נוסף 073-7837722

טלפון נוסף 052-5168516

מפה

Navigate
מפת הגעה אל קבוצת לוי שיווק ויעוץ נדל"ן
נווט

יצירת קשר עם קבוצת לוי שיווק ויעוץ נדל"ן

*שדה שמסומן בכוכבית הוא חובה

מציג 1-6 חוות דעת מתוך 6 חוות דעת על קבוצת לוי שיווק ויעוץ נדל"ן

4.8
ציון כללי 4.8
שירות 4.8
זמינות 4.8
איכות 4.8
שביעות רצון מהמחיר 4.8
מה דעתך על העסק?
כתוב חוות דעת
חוות הדעת אומתה ע"י קבלהחוות הדעת עזרה ליחוות הדעת לא עזרה ליכתובדווח על תוכן פוגעניתגובות
שירות מעולה קיבלנו בזמן הכל היה מסודר שירות ואיכות תודה מכל הלב
עומרי והצוות היו קשובים אלי ולצרכים שלי ממש מתחילת הדרך עד סופה , היה נהדר לעבוד מול הצוות הכל כך איכפתי של עומרי , אין חוויות כאלה!
תגובות (1)

 - תמונה
תגובה של בית העסק

13/09/2022

תודה רבה עמית היקר !! מעריך מאוד את המילים החמות, יותר משמחנו אני והצוות לעזור בתהליך הכה חשוב בחייכם. תמיד כאן לשירותך, לכל דבר ועניין
עמרי אתה מקסים! כל כך מקצועי ונעים! במשך שבועיים ניהלת את המשא ומתן בכישרון וביצירתיות 🙂 אני אישית הגעתי ממש סקפטית לחוזה אבל אתה ידעת בדרכך המיוחדת לנווט אותנו אל חוף מבטחים 🙂 אין כמוך! ותודה גם ליניב על ש״שמר״ לי את הדירה ושמר עלינו מאחורי הקלעים. אתם נהדרים ואנחנו מאושרים 😊 הייתה חוויה נפלאה!
תגובות (1)

 - תמונה
תגובה של בית העסק

31/07/2022

איריס היקרה ! יותר משמחנו לעזור לך ולבעלך מוריס במציאת הבית שלכם. כמה אהבנו לראות אותך מוקסמת מהבית וכשאמרת לי, "עמרי, אני רוצה את הבית" למרות הפערים הלא קטנים, ראיתי את ההתאמה בינכם לבין בעלי הנכס וידעתי שבעזרת המאמץ המשותף של כולנו, נצליח לסגור את העסקה. יותר משמח לשמוע שגם בעינייך החוייה הייתה טובה, בעינינו מצויינת 🙏❤
לעמרי הגענו דרך המלצה. עמרי היה אדיב ושירותי מאוד ותמיד היה זמין לכל דבר בשבילנו. חיפשנו זמן רב קונה לדירתנו ללא הצלחה, ועמרי מצא לנו אפשרות לקונה לאחר מספר ימים בלבד! גם לאחר מכן הביע המון דאגה, ידע לענות על צרכי הקונים והחששות שלנו. לא יודעת אם היינו מסוגלים לסגור עסקה כזו לבד. מעריכה המון וכמובן שממליצה בחום!
את תהליך המכירה התחלנו לבד ללא סוכן. לאחר מספר חודשים ללא תוצאות הגענו אל עמרי ומאז הכל היסטוריה. עמרי כבש אותנו עם השירות המסור הבקיעות בפרטי העסקה והעסקיות שהתבצעו באזורינו בשנים האחרונות, ותוך מספר חודשים בודדים הגענו לעסקה. ממליץ בחום !
תגובות (1)

 - תמונה
תגובה של בית העסק

29/05/2022

שמחתי מאוד ללוות אותך רון ואת משפחתך בצעד הכל כך חשוב בחייכם, עוד יותר שמחתי לקרוא את המילים החמות ואת החוויה שלך מהשירותים שלנו וכמובן מהתוצאה... תמיד כאן לשירותכם, קבוצת לוי - שיווק ויעוץ נדל"ן
  • 2
  • 1
מצאת מידע לא מדוייק? דווח על טעות
Arrow_Close_partArrow_LeftArrow_moreArrow_Open_partArrow_RightArrow_downX_close_iconSite_menu_knowCall_iconלוגוzap_thumbsMap_pinתמונה גנריתVideo_playIcon star empty colorIcon star empty colorIcon star full colorIcon star empty colorאייקון חנויותDone_tofes_iconicon_failSite-menu_pricelistsSite_menu_reviewsSite_menu_search_resultsSite_menu_top_10Site_menu_add_bussinessexpress iconwhatsapp iconhand_click_expressicon_mobile_consult דפי זהבZAPתפריטSearchSearch Footer_searchFooter_toolsFooter_pricelist