Action_btn_Ninjaלקביעת פגישהלתיאום שיחה טלפוניתלקבלת הצעת מחירליצירת קשר וקבלת פרטיםAction_btn_Order_TableAction_btn_DeliveryAction_btn_Take_AwayAction_btn_Plane_EventWhatsappReserveRoom
WhatsappFacebookTwitterMailShare
מור עמר -  עבודות גינון - תמונה ראשית
Opening_hours
שעות פעילות
ימים א' - ה'
יום ו'
7:30 - 19:30
9:00 - 13:00
צפה בשעות הפעילות

מור עמר - עבודות גינון, מתמחים בהקמת גינות חדשות ובתחזוקה שוטפת של גני קיימים. השירותים שלנו כוללים את הפרטים הבאים:

הקמת גינות חדשות: חלומכם הוא ליצור גן מעוצב ויוקרתי? אנחנו כאן כדי להפוך את חלומכם למציאות. נעצב לכם גן עם צמחיה מרהיבה, מערכת השקייה מתקדמת ושדרות מרופדת.

תחזוקה שוטפת: הגינה שלכם זקוקה לאהבה ולטיפוח קבוע? אנחנו מתעסקים בתחזוקה שוטפת שתשמור על גינתכם ירוקה ויפה לאורך כל השנה. זה כולל השקיית הצמחים, גיזום עצים, וטיפוח הדשא.

מערכות השקיה: נכון לציין שאנחנו מתמחים בהתקנת מערכות השקיה מתקדמות שיכולות לשמש את הגינה שלכם בצורה מושלמת, גם בתקופות החמות.

דשא סינטטי: אם אתם מחפשים אלטרנטיבה לדשא טבעי, אנחנו יכולים להתקין דשא סינטטי איכותי שיהיה ירוק ויפה כל השנה.

כריתת עצים: לעיתים גינה יכולה להשתנות ולשרוד על ידי הסרת עצים ישנים או מזיקים. אנחנו בעלי תעודה ורישיון לביצוע כריתת עצים מקצועית ובטוחה.

אצלנו, אנחנו מתחייבים לספק לכם שירות אדיב ומקצועי במחירים הוגנים. אנו משיבים לכל בקשה בשמחה ובמקצועיות. כדאי לזכור שגינה מטופחת היא גם מקום לאיכות חיים טובה .

לקבלת הצעת מחיר משתלמת ולקביעת פגישה, אנא צרו קשר כעת!






עוד פרטים

מידע נוסף על מור עמר - עבודות גינון

אזורי שירות

מועצה אזורית עמק יזרעאל

תחומי העסק

גננים ושירותי גינון

גיזום וכריתת עצים

מספרי טלפון נוספים

טלפון נוסף 052-8695808

יצירת קשר עם מור עמר - עבודות גינון

*שדה שמסומן בכוכבית הוא חובה

מציג 0 חוות דעת חוות דעת על מור עמר - עבודות גינון

רוצה לשתף בחוויה שלך מהעסק?
כתוב חוות דעת
  • 1
מצאת מידע לא מדוייק? דווח על טעות
Arrow_Close_partArrow_LeftArrow_moreArrow_Open_partArrow_RightArrow_downX_close_iconSite_menu_knowCall_iconלוגוzap_thumbsMap_pinתמונה גנריתVideo_playIcon star empty colorIcon star empty colorIcon star full colorIcon star empty colorאייקון חנויותDone_tofes_iconicon_failSite-menu_pricelistsSite_menu_reviewsSite_menu_search_resultsSite_menu_top_10Site_menu_add_bussinessexpress iconwhatsapp iconhand_click_expressicon_mobile_consult דפי זהבZAPתפריטSearchSearch Footer_searchFooter_toolsFooter_pricelist