Action_btn_Ninjaלקביעת פגישהלתיאום שיחה טלפוניתלקבלת הצעת מחירליצירת קשר וקבלת פרטיםAction_btn_Order_TableAction_btn_DeliveryAction_btn_Take_AwayAction_btn_Plane_EventWhatsappReserveRoom
WhatsappFacebookTwitterMailShare
דשא נתן - תמונה ראשית
Opening_hours
שעות פעילות
ימים א' - ה'
8:00 - 18:00
צפה בשעות הפעילות

ברוכים הבאים לדשא נתן, מובילי השירותים המתקדמים בתחום הגינון והעיצוב גינות. אנו מתמחים ביצירת סביבות ירוקות יפות ופונקציונליות שמתאימות באופן מושלם לצרכייך ולאסתטיקה הייחודית של ביתך.
🌿 שלום, אני נתן הגנן! עם שנים של ניסיון ואהבה לאמנות הגינון, אני מייחס חשיבות עצומה לרצונות ולחלומות של הלקוח. ההתמחות שלי היא ליצור עבור כל לקוח שלי את החולם שלו.

🏡 בשיחה הראשונה איתי, תקבלו דגש אישי והבנה מוחלטת של רצונותיכם. נשתמש ברעיונות שלכם ונשלב את זה עם הידע המקצועי והניסיון שלנו במטרה ליצר את הגן שחלמתם עליו

אתם מוזמנים ליצור איתי קשר כדי להתחיל את המסע לגן המושלם! ✨🌻
שירותי גינון מקצועיים
צוות הגננים המומחים שלנו מציעים שירותי גינון מקצועיים ברמה הגבוהה ביותר. נכונים להתמודד עם כל דרישה, מתן תחושת יוקרה וניקיון לחלל החיצוני שלך.

עיצוב ובניה
העיצוב המתוחזק היטב יכול לשדרג את החוויה החיצונית שלך. בין אם אתה מחפש שטח ירוק נוח לבילוי, או אולם עיצוב חצר מרהיב, אנו כאן כדי להפוך את רעיונותיך למציאות.

חידוש ושדרוג
אנו מתמחים בחידוש גנים קיימים ובשדרוגם, באמצעות שימור הצמחיה והשדרוג הטכנולוגי שלנו.

ייעוץ אישי
הבנת צרכי הלקוח היא המפתח לפתרונות מותאמים אישית. נציע לך ייעוץ מקצועי ומותאם לך במיוחד, כדי שהגן שלך יגיע ליצירת המראה והאווירה שתמיד רצית.

צרו קשר עוד היום
אל תתפשר על פחות מהטוב ביותר עבור גינת ביתך. צור קשר עוד היום ותקבל הצעת מחיר וייעוץ חינם.

דשא נתן - יוצרים ירוק יחודי, נוגע ומשדרג.



עוד פרטים

מידע נוסף על דשא נתן

אזורי שירות

ירושלים

תחומי העסק

גננים ושירותי גינון

מספרי טלפון נוספים

טלפון נוסף 054-4266941

יצירת קשר עם דשא נתן

*שדה שמסומן בכוכבית הוא חובה

וידאו ותמונות של דשא נתן

מציג 0 חוות דעת חוות דעת על דשא נתן

רוצה לשתף בחוויה שלך מהעסק?
כתוב חוות דעת
  • 1
מצאת מידע לא מדוייק? דווח על טעות
Arrow_Close_partArrow_LeftArrow_moreArrow_Open_partArrow_RightArrow_downX_close_iconSite_menu_knowCall_iconלוגוzap_thumbsMap_pinתמונה גנריתVideo_playIcon star empty colorIcon star empty colorIcon star full colorIcon star empty colorאייקון חנויותDone_tofes_iconicon_failSite-menu_pricelistsSite_menu_reviewsSite_menu_search_resultsSite_menu_top_10Site_menu_add_bussinessexpress iconwhatsapp iconhand_click_expressicon_mobile_consult דפי זהבZAPתפריטSearchSearch Footer_searchFooter_toolsFooter_pricelist