התלבטתי אם להשתמש בדרך הזו אך הבנתי שככה בלבד אפשר לקדם עיניינים.
אחי דיגיטל
*אין שירות לאחר קניה*
18/3/25 ניגשת לסניף טבריה,רוכשת מוצרי חשמל לבת הבכורה שלי שמתחתנת.
מקרר,מכונת כביסה,תנור , כיריים,טוסטר אובן, בעצם כל מה שצריך לבית, *מוצרים בסיסיים*.
משלמת על כל מוצר משלוח אעפ''י שהם מגיעים עם משאית אחת, אבל אולי מביאים מסניף לסניף, מקובל עלי.
כמה ימים לפני שמלאו למקרר 4 דלתות אינוונטר,30 יום בבית הכלה, *הוא שובק חיים*.
ברור שפונים לשירות לקוחות ממתינים לטכנאי וכו'.
*ברור שזה למוצר שלפחות עבד כמה חודשים, המקרר עבד חודש, בבית של זוג צעיר*.
ברור שהייתי ממתינה לטכנאי וכו', אבל----
*הבת שלי עם קרוהן ויש לה זריקות שחייבות קירור!!!! ויש מוצרים שהיא חייבת לרכוש לתזונה שלה. מוצרים שנקנו בכסף ואין להם מקרר להתאחסן*.
ברור שהייתי מחכה, אבל----
*אני גרה בצפון....הבת מתגוררת בדרום. שכונה חדשה,טרם הכירה שכנות שתוכל להניח אצלם את תכולת המקרר*.
אז כמובן שדרשתי מקרר חדש, לא לתקן מקרר!!!
חדש!! וכמובן במיידי.
כי יש כאן מציאות מורכבת ויש מוצר תקול.
אז שירות המוצר הסביר שרק ראשון יגיע טכנאי, ואם יתברר שתקול יוציאו דוח
אז כרטיס ראשי של המקרר מקולקל
ואין צפי להגעת כרטיס חדש
אין בעיה
תמשיכו להתעלל באנשים
הזמנתי מכונת כביסה שרשום שמגיעה תוך 1-5 ימי עסקים.
הייתי צריכ להתקשר לשירות שלהם 5 פעמים על מנת שמישהו יועיל בטובו לתאם לי הספקה, ועד שזה קרה הודיעו לי שהכי מוקדם שהם יכולים לספק זה 6 ימי עסקים, בלי להכליל את יום הרכישה. ואז שוב הייתי צריכ להתקשר ולחכות 20 דקות על הקו על מנת שיצאמו לי טכנאי כי חס וחלילה שאוכל ליבר מכונת כביסה לחשמל ולמים בעצמי. תקועה שבוע וחצי בלי מכונת כביסה והם לא מנסים אפילו לעזור או במינימום לעמוד במועד ההספקה שהובטח.
גם כשיענו לכם בשירות אתם לא תיזכו לשלום או "שירות שלום" אלא מישהו שיענה ב"כן"
מדיח שנהרס לי אחרי כמה חודשים, החברה שמייבאת אותו לא נתנה לי שום מענה לסייע לי בתיקון כי אני גרה ליד קרית שמונה ועד שהם אמרו לי שהם כן מגיעים נגמרה האחריות והם מחייבים אותי לשלם למרות שהודעתי לראשונה האחריות הייתה בתוקף אך אף אחד לא טרח לפתוח לי פנייה, יחס שירות הלקוחות מזלזל.