הזמנתי בלון גז גדול אומרים 7 ימי עסקים לא קובעים איזה יום ואיזו שעה צריך לחכות לטלפון מהמחלק ואם אתה לא בסביבה אז תחכה עוד שבוע.ביקשתי לבטל ולקבל זיכוי אמרו לי עוד שבועיים נדון בבקשה ואז נזכה את הכרטיס אשראי.
ניתוק ללא הודעה וללא תאום לאחר הגעה לבדיקה כשלא היינו בבית.
נמצאים בבית רק משעות אחר הצהריים. אין לכם מענה לכך.מסרבים לחבר חזרה ביום חמישי ומותירים אותנו ללא גז לקראת שבת.
מה בסך הכל רצינו? - להתחיל לרכוש גז מחברת אמיזראגז. אמרו לנו שצריך לבוא טכנאי לבדוק את המערכת לפני שיספקו את הבלונים. התקשרנו בסביבות פסח, קבעו איתנו אחרי כשבועיים (לאחר הפסח, ליום ראשון 7 לאפריל - זה עוד נסבל, כי באמת היה חג). אנחנו ממתינים בבית - הטכנאי לא מגיע. לקראת סוף הזמן (טווח של כמה שעות) טלפון שהטכנאי לא יגיע, העיקר שרפנו יום. קבענו ליום חמישי ה-11 לאפריל. מגיע היום, הטכנאי לא מגיע - טלפון לאמישראגז - לא יודעים על מה אנחנו מדברים. אחרי בירורים, אומרים שכן יגיע. ואז מציעים לנו אולי בכל זאת שיבוא טכנאי ליום רביעי הבא, במקום היום. אנחנו אומרים שלא - וטרקו בפרצוף. הטכנאי היה אמור להגיע עד 12 - לא הגיע, אלא התקשר ב-12 ואמר שהוא לא יכול להגיע ויאחר בלפחות חצי שעה נוספת. די - התייאשנו. החברה הפסידה לקוח לכל החיים. שישפרו את השירות הגרוע שלהם!