Action_btn_Ninjaלקביעת פגישהלתיאום שיחה טלפוניתלקבלת הצעת מחירליצירת קשר וקבלת פרטיםAction_btn_Order_TableAction_btn_DeliveryAction_btn_Take_AwayAction_btn_Plane_EventWhatsappReserveRoom
delivery_iconorder_table_icontake_away_iconparty_iconלתיאום שיחה טלפוניתלקביעת פגישהלקבלת הצעת מחירליצירת קשר וקבלת פרטיםWhatsapp
עסקים נוספים שנותנים שירות בהרצליה

דרך המוביל 1, כפר סבא

(73)
072-3250776 מספר
מקשר זאפ גרופ עושה שימוש במספר וירטואלי לפי תנאי השימוש באתר.
מספר הטלפון של העסק מופיע באזור המידע בדף העסק.
ונציה קרמיקה בנתניה

המלאכה 32, נתניה

(0)
072-3211275 מספר
מקשר זאפ גרופ עושה שימוש במספר וירטואלי לפי תנאי השימוש באתר.
מספר הטלפון של העסק מופיע באזור המידע בדף העסק.
מרכז השרון בכפר סבא

ירושלים 24, כפר סבא

(2)
072-3215663 מספר
מקשר זאפ גרופ עושה שימוש במספר וירטואלי לפי תנאי השימוש באתר.
מספר הטלפון של העסק מופיע באזור המידע בדף העסק.

מידע נוסף על מדגל

אזורי שירות

גליל ים

תחומי העסק

כלים סניטריים ואביזרי אינסטלציה

תחומי עיסוק נוספים

יצרני אינסטלציה סניטרית

ציוד ואספקה לבנייה

חומרי בניין

קרמיקה

שפות שירות נוספות

אנגלית

רוסית

מספרי טלפון נוספים

טלפון נוסף 09-9528964

פקס 09-9528983

מפה

Navigate
מפת הגעה אל מדגל
נווט

מציג 1-4 חוות דעת מתוך 4 חוות דעת על מדגל

3.5
ציון כללי 4
מחיר 4.5
זמינות 3
שביעות רצון 3.5
שירות 3.5
איכות 2.5
מה דעתך על העסק?
כתוב חוות דעת
חוות הדעת אומתה ע"י קבלהחוות הדעת עזרה ליחוות הדעת לא עזרה ליכתובדווח על תוכן פוגעניתגובות
כשאמרו לי שרות מעולה אמרו לי מדגל ,,,,, וזה נכון
רכשתי שני ברזים אחד למטבח ואחד למקלחת ולאחר שלוש שנים וחצי אירעה תקלה במנגנון המים חמים קרים ומיד התקשרתי לשרות הלקוחות {מירה } והמענה היה מהיר אנושי שפה שלא שומעים בכול מקום ואני אחד כזה שמבין בשרות לקוחות . החלקים נשלחו מיד וללא עיכוב .
שירות לקוחות מעולה אחרי 3 שנים
קניתי 3 ברזים של מדגל לפני 3 שנים ולצערי לא שמרתי חשבוניות / תעודות אחריות .. עכשיו שלושתם התחילו לטפטף, התקשרתי לשירות לקוחות והם האמינו לי למרות שלא היו בידי שום מסמכים ותיאמו לי טכנאי ללא עלות !! הלוואי וכל הספקים היו ככ שירותיים כל הכבוד ~!
שרות לקוחות גרוע - איכות הברז שקנינו ירודה
בעקבות תקלה מוזרה בברז כעבור חודש מיום הרכישה, התקשרנו לשרות הלקוחות והזמנו טכנאי, הטכנאי היה חצוף ולא ענייני, התקלה לא תוקנה, השרות לקוחות של החברה הסירה אחריות בעקבות חוות דעת של אותו טכנאי שלאחר בדיקה של טכנאי נוסף מחברה שונה התגלתה כלא נכונה. את הברז של מדגל זרקנו לפח, לא דורשים את כספנו ולא ברז חילופי מחברה שלא מתייחסת ללקוחות שלה בכבוד.
תגובות (3)

 - תמונה
תגובה של בית העסק

04/11/2014

הלקוח פנה למדגל בתלונה שבמים היוצאים מהברז נראים גופים זעירים שקופים לא מזוהים. למרות שבעייה מסוג זה מקורה באיכות המים, טכנאי מטעם מדגל הוכיח ללקוח שמקורם של הגופים הזעירים אינו בברז. (הטכנאי הזרים מים לתוך כלי קיבול לא דרך הברז והחלקיקים נמצאו בתוך כלי הקיבול) הבדיקה לא סיפקה את הלקוח וסוכם במכתב ששלח אלינו שיפנה לבודק מוסמך. הלקוח לא עשה זאת! ולמרות שלא עמד בסיכום שהוא עצמו ביקש וזרק את הברז לדבריו, כך שלנו לא הייתה האפשרות לעמוד מול הבודק, הוצע לו ברז חדש ללא חיוב, אך הלקוח סירב להצעה. לאור האמור לעיל חברת מדגל פעלה נכון לאורך כל שלבי הטיפול בתשומת לב ובכבוד.

smartolog - תמונה
תגובה של smartolog

18/11/2014

אם אוכל להסכים על דבר אחד, אז רק על כך שמנהל מטעם החברה יצר עימי קשר. אך בשיחתנו לא הייתה שום התייחסות מצידו למכתב ששלחתי בדואר האלקטרוני למחלקת שירות לקוחות, ומכאן הבנתי שהמנהל מסכים עם טענותיי ומבין את העוול שנעשה. לאחר כתיבת התגובה באתר לפתע התקבלה שיחה שהתייחסה לאמירותיי במכתב, ולצערי בשיחה זאת חשתי שאני ה"קורבן", ושאני לא בסדר. כמו כן, ציינתי בפניו ששוחחתי עם בודק שאמר שהסיכוי לתקלה בצנרת המים בבניין חדש היא אפסית, וכמו שציינתי בפניי המנהל, ביררתי לגבי בודק מים שיבדוק את איכות המים, אך בשל עלויות גבוהות יותר בהרבה מסכום הרכישה של הברז, לא השתלם לי ולא מצאתי טעם להוכיח את טענותיי לחברה שלא מאמינה ללקוחותיה. בשל חוסר התייחסות החברה ואי מתן פתרון לבעיה, הבנתי שאין לי עניין להיכנס להליך משפטי במיוחד לא בסכומים האלו, ומאחר וברז במטבח נמצא בשימוש בתדירות גבוה, החלטתי לוותר, לזרוק את הברז ולקנות חדש מחברה אחרת. כיום, הברז החדש מתפקד מצויין ללא שום חלקיקים, אין לי שום צורך בברז למטבח לכן סירבתי החברה לא הציע שום פיצוי אחר מלבד ברז מטבח שכבר רכשתי למרות שאכן קרתה תקלה בברז שלהם.

אנחנו - תמונה
תגובה של אנחנו

07/02/2016

מאמין לתגובת מדגל . השרות שלהם מדהים ואני חוותי זאת פעמיים בהפרש של שלוש שנים בין מקרה למקרה בשני ברזים שונים . הם שלחו לי טכנאי שהיה אמור להחליף את ידית פתיחת המים והוא החליף את כל המנגנון הפנימי פלוס המנגנון שמעביר את המים לשפורפרת הדוש וידית הפתיחה . וזה עוד לפני 7 בבוקר - מדהים .
החלפת ברז שהתקלקל
בעקבות פיצוץ בברז שנרכש דרך ההום סנטר פניתי למדגל ולמרות שלא מצאתי את תעודת האחריות הוחלף לי הברז בברז חדש לגמרי עוד באותו יום ולא רק שהוחלף הברז אלא גם נשלח אלי טכנאי הביתה כדי להרכיב את הברז וזאת ללא תשלום כלל ושוב אני מדגישה ללא קבלה על הקניה וללא כתב אחריות
  • 1
מצאת מידע לא מדוייק? דווח על טעות
Arrow_Close_partArrow_LeftArrow_moreArrow_Open_partArrow_RightArrow_downX_close_iconSite_menu_knowCall_iconלוגוzap_thumbsMap_pinתמונה גנריתVideo_playIcon star empty colorIcon star empty colorIcon star full colorIcon star empty colorאייקון חנויותDone_tofes_iconicon_failSite-menu_pricelistsSite_menu_reviewsSite_menu_search_resultsSite_menu_top_10Site_menu_add_bussinessexpress iconwhatsapp iconhand_click_expressicon_mobile_consult דפי זהבZAPתפריטSearchSearch Footer_searchFooter_toolsFooter_pricelist