שאש שרותי אבטחה ושמירה בע"מ מספקת, בין שלל שירותיה, גם שירותי ניקיון ואחזקת מבנים. בתחום זה היא מציעה ללקוחותיה את השירותים הללו: שירותי ניקיון חד-פעמיים וקבועים, ניקיון חלונות (כולל ניקיון בסנפלינג), ניקיון לאחר שיפוץ או לפני אכלוס, פוליש, פוליש וקס והברקה קריסטלית, ניקוי שטיחים יסודי, ניקוי ריפודים, ניקיון חניונים תת-קרקעיים, ניקוי אולמות ייצור, שירותי הדברה ועוד. אנו מספקים גם ייעוץ מקצועי וליווי צמוד בתחום זה, מייעצים בנוגע לתכנון מערך ניקיון מתאים, מקימים מערכי ניקיון במקומות חדשים ועוד. החברה הוקמה לפני כ-40 שנה.
המוקד לא מקבל התראה בזמן על אובדן תקשורת קווית ו/או אלחוטית
המוקד לא מקבל התראה בזמן אמת על אובדן תקשורת קווית ו/או אלחוטית וכשזה קורה המבנה שלנו לא מוגן. ובנוסף לכך:
תודעת שירות לקויה של מנהלת משמרת בשם עמית:
עמית התקשרה אלי וטענה שלא הפעלנו מערכת. השבתי לה שהמערכת כן הופעלה ושזאת כנראה תקלה, וביקשתי שתודיע על התקלה לממונים עליה ולצוות הסיור כדי שיגבירו את הסיורים סביב המבנה שלנו; עמית השיבה ש"אם שכחתם להפעיל את המערכת אז ש.א.ש. לא מחויבת להגביר סיורים".
ביטלתי תכניותי לערב ונסעתי למבנה שלנו, ואכן צדקתי. המערכת היתה דרוכה, ניסיתי להפעיל בכוונה את האזעקה וגם את לחצן המצוקה ולא התקבל סיגנל במוקד.
איך יתכן שגם התקשורת הקווית נותקה וגם האלחוטית ובמוקד אין על כך התראה מידית? פורץ מתוחכם חותך כבלי טלפון לפני שהוא פורץ!
אם כך, מי שלא מודע לכך חי באשליה שהמקום שלו מוגן על ידי ש.א.ש, ויתכן שאיכות שמירה דומה קיימת גם בחברות שמירה אחרות.
אם ציבור הלקוחות של חברות השמירה לא יהיה ער לכך ולא יפעל, המצב העגום יימשך.