כתבות בנושא אינסטלטורים וחברות אינסטלציה - תמונת אווירה

בוחרים נכון: 4 טיפים לבחירת איש מקצוע

יש בחירות שמגיעות פעמיים שלוש בשנה... ויש בחירות שמגיעות בתדירות גבוהה הרבה יותר. כך תבחרו בחכמה את איש המקצוע המושלם, פעם אחר פעם

אם אתם רוצים לדעת כיצד לבחור את הנבחרים שלכם לכנסת, כיצד לדעת אם הפוליטיקאי החביב עליכם דובר אמת או שקר, כלומר אם בסופו של דבר הוא יקיים את ההבטחות או יתנער מהן כאילו היו חלקיקי אבק ותו לא - לצערנו לא ממש הגעתם למקום הנכון.

לעומת זאת, אם חשוב לכם לדעת כיצד לבחור את איש המקצוע הטוב ביותר ומאילו בעלי מקצוע להתרחק, הגעתם בדיוק אבל בדיוק למקום הנכון. לכבוד הבחירות הרביעיות, הכנו עבורכם מדריך מקוצר שכולל ארבעה טיפים חשובים, שיסייעו לכם לבחור כל איש מקצוע בדיוק פעם אחת. כי כשבוחרים נכון, יותר מזה באמת שלא צריך.

המדריך השלם לחתימת חוזה עם קבלן

לפני ה"איך", יש לדבר על ה"מתי"...

לפני ה"איך", יש לדבר על ה"מתי" ואם לדייק אף יותר, "מתי לא". הכוונה היא לכך שמומלץ להימנע מלהתחיל את החיפושים ברגע שבו מופיעה התקלה. הסיבה לכך נעוצה בעובדה שעל מנת לאתר איש מקצוע אמין, מומלץ ונעים הליכות, צריך להשקיע לא מעט זמן. מטבע הדברים, כשאתם צריכים להתמודד עם צינור שהתפוצץ, תקרה מטפטפת או תקלת חשמל חמורה, הדבר האחרון שיש לכם לבזבז, זה זמן.

מעבר לכך, כדי לאתר איש מקצוע איכותי ולבצע את הבחירה הנכונה ביותר, עליכם להיות סבלניים, רגועים ושקולים. או במילים אחרות – בדיוק ההפך ממה שתהיו במצבי לחץ, שבהם הנוכחות של איש המקצוע נדרשת בדקות הקרובות. לאור כל זה, המועד המתאים ביותר להתחיל את החיפושים הוא לא "ברגע האמת", אלא הרבה קודם לכן. ועל כך נאמר: יפה שעה אחת קודם!

להסתמך על אלו שאפשר לסמוך עליהם

החלטתם להתחיל במלאכת האיתור מבעוד מועד? מצוין! זה הזמן להתחיל לאסוף המלצות מחברים, מכרים, קולגות ובני משפחה. שאלו אותם האם יש להם אינסטלטור מקצועי שישמחו להמליץ עליו והאם הם מרוצים מהבחור שטיפל להם בתקלת החשמל לפני מספר שבועות. השכנים שלכם עשו השנה שיפוץ רציני? הזמינו אותם לקפה והתעניינו בנוגע לקבלן השיפוצים שעשה את העבודה. באופן הזה תוכלו להתחיל להכין רשימה של אנשי מקצוע מומלצים ובהמשך לחפש פרטים נוספים ברחבי המרשתת.

איש מקצועבחירה חשובה שדורשת השקעה מראש. צילום: שאטרסטוק

גם המלצות צריך לדעת היכן לחפש

זה תמיד נחמד לקרוא ביקורות חיוביות גולשים שהשאירו לקוחות שקיבלו שירות מאיש המקצוע. כאשר אנחנו קוראים על לקוחות אחרים שקיבלו שירות מצוין, יש בכך כדי להשרות עלינו תחושת ביטחון. ואכן, אם תתקלו בשורה ארוכה של תגובות בסגנון של "אבי הוא השרברב האמין ביותר שנתקלתי בו אי פעם", "אבי הוא שרברב בליגה אחרת" או אפילו "אבי הוא השרברב מס' 1 בארץ", רוב הסיכויים שאבי בהחלט יהיה הבחירה הנבונה והמוצלחת ביותר.

עם זאת, אם את כל התגובות הנ"ל תמצאו באתר הבית של "אבי שרברבות", יתכן מאוד שהתגובות החיוביות נבחרו בפינצטה על ידי אבי בכבודו ובעצמו וכי הן לא בהכרח מייצגות בצורה המושלמת ביותר את תמונת המצב הריאלית. אי לכך. ההמלצה הטובה ביותר בהקשר הזה, היא לתת עדיפות לאתרים שבהם ניתן למצוא תגובות מכל הסוגים, לרבות תגובות פחות מפרגנות. עוד נציין בהקשר זה שכשקוראים ביקורות באתרים המתאימים, חשוב לשים לב לא רק לרמת המקצועיות או המחירים אלא גם ליחסי האנוש של איש המקצוע.  

להתייחס לנורות האדומות

כפי שציינו, בדיוק כפי שחשוב לדעת כיצד לבחור נכון, חשוב גם לדעת כיצד להימנע מבחירות לא נכונות. הכוונה היא לכך שישנם לא מעט דברים שאנשי מקצוע נוהגים לעשות, שצריכים להדליק אצלכם נורות אדומות. כך לדוגמה, אם איש המקצוע הבטיח שיגיע אליכם בשעה שתיים בצוהריים ועכשיו כבר רבע לשלוש, עומדת לכם האפשרות ליצור איתו קשר, להודות לו על הנכונות ולעדכן שהצלחתם להסתדר. בשלב הזה טוב תעשו אם תנסו ליצור קשר עם בעל מקצוע אחר.

בדיוק כך אם חברת ההובלות התנדבה לספק לכם הצעת מחיר מבלי להגיע לדירה כדי לבדוק את היקף העבודה, רוב הסיכויים שמדובר בחברה לא רצינית שעדיף שלא לשכור את שירותיה. בכל תחום יש דברים אחרים שצריכים להדליק אצלכם נורה אדומה שחשוב להכיר, כשלמשל קבלן צבע שמבטח לסיים לצבוע את כל הבית תוך כמה שעות, הוא ככול הנראה קבלן צבע שלא ראוי להחזיק מברשת.

האמת היא שלא אחת נדלקת אצלנו נורה אדומה ואנחנו אפילו לא יודעים למה - משהו באופן שבו בעל המקצוע התנהל עוד לפני שהגיע אלינו הביתה לא מצא חן בעינינו, משהו שאמר בטלפון, המחיר המשונה שהציע או כל דבר אחר. מה שחשוב להבין בהקשר הזה הוא שאין זה משנה אם הנורה האדומה נדלקה באופן אינטואיטיבי או מושכל: אם אתם מרגישים או חושדים כי משהו אינו כשורה, פשוט המשיכו הלאה בחיפושים. ברוך השם יש מספיק אנשי מקצוע בסביבה כך שאין שום סיבה שתבחרו דווקא בזה שמדליק אצלכם נורות אדומות.

בקשה אחרונה לסיום

הצלחתם לאתר איש מקצוע נהדר וקיבלתם שירות לא פחות ממושלם? זה הזמן לשתף אחרים: דרגו את המקצוען באתרים המתאימים, כתבו על החוויה הנעימה שעברתם ברשתות החברתיות וכך תעזרו לו רק לו אלא גם ללקוחות הבאים שלו. בהצלחה ושיהיו לכם רק בחירות נכונות ומוצלחות.   

scheduleReview
Arrow_Close_partArrow_LeftArrow_moreArrow_Open_partArrow_RightArrow_downX_close_iconSite_menu_knowCall_iconלוגוzap_thumbsMap_pinתמונה גנריתVideo_playIcon star empty colorIcon star empty colorIcon star full colorIcon star empty colorאייקון חנויותDone_tofes_iconicon_failSite_menu_forumsSite-menu_pricelistsSite_menu_reviewsSite_menu_search_resultsSite_menu_top_10Site_menu_add_bussinessexpress iconwhatsapp icon דפי זהבZAPתפריטSearchSearch Footer_searchFooter_tools