accessibility
Avatar_add_reviewicon-login-arrow-symbolLogOutFull_Menuדפי זהבPointsAvatar_add_reviewAvatar_add_reviewFavoritesMessagesPeopleEdit_detailsHistory

היי אורח

accessibility
כתבות בנושא מוצרי פרסום - תמונת אווירה WhatsappFacebookTwitterShare

מוצרים ממותגים: הדרך המשתלמת לפרסום העסק שלכם

לעתים, במקום לשלם על פרסומת יקרה בטלוויזיה, עדיף להשקיע סכומים קטנים יותר במוצר ממותג או בציוד משרדי עם שם החברה, ולחלק כמתנה בין הלקוחות, העובדים והספקים. כך תשיגו חשיפה גבוהה בעלות נמוכה. זה אולי פחות זוהר, אבל במקרים רבים - לא פחות אפקטיבי. בואו להכיר מקרוב את מוצרי הפרסום והשיווק

בכתבה זו:
מהם מוצרי פרסום? | קהל היעד של מוצרי הפרסום הממותגים | מי יסייע לכם בבחירת מוצרי פרסום? | דגשים בבחירת מוצרי פרסום

כל בעל עסק, קטן או גדול, יודע כי עליו לפרסם את שירותיו או מוצריו בדרך כלשהי על מנת לייצר חשיפה ולהיות רווחיים. למעשה, ניתן לומר במידה רבה של ביטחון כי ויתור על פרסום משמעו היעדרות מהשוק הצרכני. שהרי, כיצד הלקוחות הפוטנציאליים יוכלו לשמוע על העסק שלכם - אם אתם לא מספרים להם עליו?

נכון, לא חסרות פלטפורמות פרסומיות, החל מבאנרים באינטרנט, דרך מודעות מקודמות ברשתות החברתיות ועד לקריינות ברדיו או לסרטוני פרסומת בטלוויזיה. אבל לא כל עסק יכול להרשות זאת לעצמו מבחינה כלכלית, לכן כדאי ורצוי לחשוב על דרכים חלופיות, הרבה יותר זולות, אך לא בהכרח פחות אפקטיביות. אחת מהן היא מוצרי פרסום.

מהם מוצרי פרסום?

אלו הם מוצרים הנושאים מיתוג של העסק שלכם ומשמשים כפרסומת מלבד השימוש לו הם נועדו. מוצרי פרסום זולים יותר להפקה ולייצור מכל אמצעי פרסום אחר, והם באים לתאר כל מוצר הממותג לפי הלוגו, הצבעים, הזהות וערכי החברה שלכם: ממחזיק מפתחות, בקבוקי בירה או יין עם תוויות ממותגות, כובעים, מטריות, חולצות סיכות, אביזרים למשרד ולרכב ולוחות שנה.

מוצרי פרסום. צילום: shutterstock

לא תמיד קל למדוד את אחוזי ההצלחה של מוצרי הפרסום, אבל כאשר לקוח מגיע לעסק בעקבות מוצר פרסום מסוים, זוהי ההוכחה שהפרסום (הזה) עובד. לפעמים, כאמצעי פרסום פשוט, ניתן אף לחלק את המוצר לצרכנים פוטנציאליים כדי ללכוד את תשומת לבם ולהיחשף בפניהם באופן נדיב למדי.

קהל היעד של מוצרי הפרסום הממותגים

הלקוחות הם קהל היעד הראשון לקבלת מוצרי פרסום. שכן, לקוח מרוצה הוא לקוח חוזר. ואם אכן מדובר במוצר שימושי, המשרת את הלקוח מדי יום - אין דבר טוב מזה מבחינת המפרסם, שכן כך כל סביבתו הקרובה נחשפת אל המוצר ודרכו - אליכם.

קבוצת יעד נוספת היא של העובדים עצמם. עסקים רבים נוהגים לחלק מוצרי פרסום לעובדים שלהם. בדרך זו, של תגמול, הם מייצרים תחושה של שייכות למקום העבודה ומקרינים אווירה טובה ונעימה על כל המרחב הצרכני. ולכולם הרי ברור שעובדים מרוצים הם המפתח לכל עסק מצליח. השפעה חיובית דומה יכולה להיות גם על ספקים, קבלני משנה וגורמים אחרים, שמקבלים מהעסק מוצר שימושי המשמש כאמצעי פרסום.

מי יסייע לכם בבחירת מוצרי פרסום?

כאשר עסק מעוניין לייצר קו של מוצרי פרסום עליו לשאול את עצמו מספר שאלות מראש (וכמובן לענות עליהן): אילו מוצרי פרסום ישרתו אותו בצורה הטובה ביותר? ובאיזה סוג של מוצר פרסומי להשתמש? אם אין לכם תשובות ברורות לשאלות אלה, אל תהססו להיעזר במשרד פרסום או שיווק. אמנם, תיאלצו להיפרד מסכום מסוים עבור השירות שתקבלו, אבל ההשקעה הזאת יכולה להשתלם לכם לטווח הארוך - אנשי מקצוע מתחום הפרסום יוכלו לייעץ לכם מה מוצר הפרסום האולטימטיבי עבור העסק שלכם.

אנשי השיווק והפרסום יכירו את המתחרים שלכם ואת צורת הפרסום שלהם (סביר להניח שהם לא ימליצו לכם לייצר קו של מחזיקי מפתחות לאחר שהחברה המתחרה כבר עשתה זאת), ויבחנו לעומק את המסר שהעסק מעוניין להעביר. לאחר שיבדקו את כל הפרטים וינסחו את דרך הפעולה הטובה ביותר, בד בבד עם העיצוב המתאים לעסק - רק אז תישקו את קו המוצרים.

מחפשים חברות קדם ושיווק מוצרים? אתרו אותן באינדקס דפי זהב

דגשים בבחירת מוצרי פרסום

השוק רווי בחברות המציעות מוצרי פרסום לעסקים. חלקן יידעו אתכם מראש כי קיימת התניה של רישום פטנט או זכויות יוצרים על המוצר הייחודי שלכם. לפני חתימה על הסכם או חוזה, כדאי לחשוב על זה ברצינות, ולא להתייחס אל הנושא בביטול. בהקשר זה חשוב לדעת כי חברות המתמחות במוצרי פרסום יכולות לייבא מוצרים שאינם קיימים בארץ. כדי למנוע מקרים של השקת מוצרי פרסום הזהים למוצרי החברה המתחרה, עליכם לדרוש בלעדיות.

 

בין אם אתם עסק קטן ללא תקציב פרסום גדול ובין אם עסק שמשקיע בפרסום במדיות השונות, מוצרי פרסום ממותגים יכולים להיות דרך מצוינת לקדם את עצמכם, להשאיר חותם אצל לקוחות קיימים ולהיחשף ללקוחות פוטנציאליים חדשים. כמו כן, זאת הזדמנות לייצר תחושת שייכות אצל העובדים שלכם, להם תחלקו את המוצרים הללו, ולהפוך גם אותם לשגרירי פרסום.

כמה יעלו לכם מוצרי פרסום? הציצו במחירון המתעדכן של דפי זהב

 

scheduleReview
Arrow_Close_partArrow_LeftArrow_moreArrow_Open_partArrow_RightArrow_downX_close_iconSite_menu_infoSite_menu_knowCall_iconלוגוzap_thumbsMap_pinתמונה גנריתVideo_playIcon star empty colorIcon star empty colorIcon star full colorIcon star empty colorאייקון חנויותDone_tofes_iconicon_failSite-menu_pricelistsSite_menu_reviewsSite_menu_search_resultsSite_menu_add_bussinessexpress iconwhatsapp iconhand_click_expressicon_mobile_consult דפי זהבZAPתפריטSearchSearch Footer_searchFooter_toolsFooter_pricelist