שלטי פרסום - המדריך לבחירת שלטים מוארים ואלקטרוניים

אנו חיים בעידן שבו המסרים השיווקיים, הן הישירים הן העקיפים, נמצאים כמעט בכל מקום. בתוך 'מתקפת המסרים' הזו, שלטים מוארים הם אמצעי בולט ויעיל ביותר, לגרום ללקוחות הפוטנציאליים שלנו להבחין בהם ובתוכנם. שלט מואר מושך את העין ואת תשומת הלב, ממש כמו באנר דיגיטלי ברשת. אם חשוב לכם למקם שלט שלא 'ייבלע' בין שלל השלטים ומודעות פרסום החוצות הממלאות את השטחים הציבוריים, כדאי שתשקלו שימוש בשילוט אלקטרוני
כניסה לרשימת ספקים ובעלי מקצוע בסיווג שלטים מוארים ואלקטרוניים

אל שלטי החוצות בצדי הדרכים, על גשרים, בתחנות אוטובוס ובכל פינה בחלל הציבורי אנו נחשפים מדי יום, ללא הרף. השאלה היא מה מתוך בליל המסרים הללו אנו קולטים כשעינינו מרפרפות על פני המודעות השונות, אם בכלל...הטכנולוגיה המתקדמת הביאה אתה מהפך לעולם הפרסום, וכיום שלטי פרסום אלקטרוניים תופסים חלק נכבד בהרכב שילוט החוצות, ומשמשים אמצעי דינמי  להעברת מסרים פרסומיים. מה עומד מאחורי הרעיון של שלטים אלקטרוניים, והאם אכן הם יעילים יותר מאשר השלטים 'הרגילים'?

 

שלטים אלקטרוניים - איך זה עובד?

 
כדי להחליט על סוג השילוט האלקטרוני, צריך להחליט האם אתם זקוקים לשילוט פנימי או לשילוט חיצוני? שלט פנימי מיועד למקומות סגורים כדוגמת: קניונים, חניות ועוד, ואילו שלט חיצוני מיועד למקומות פתוחים ולכן עליו להיות ממוגן ומתאים לכל מזג אוויר (אטום למים, עמיד לשמש וכדומה). כמובן שהמחיר הוא בהתאם, ולכן שלט פנימי יהיה זול יותר.
את השלטים האלקטרוניים אפשר להציב במגוון מקומות. שילוט אלקטרוני מתאים לכל מקום, לרבות  מקומות בילוי ליליים כגון פאבים ומסעדות, בריכות שחייה, כניסות ליישובים ועוד. השלטים המוארים מושכים את תשומת לב האנשים, ולכן יוצרים עניין וסקרנות באשר למסר המשווק בהם. השלטים המוארים אינם מיועדים רק לשעות הלילה, ונראים בולטים גם בשעות היום, אולם אין ספק כי בשעות החשכה, הם מושכים תשומת לב רבה יותר. כדי ששלטים יתפקדו כמו כלי שכנועי יעיל, הם לא חייבים להיות הכי גדולים, או הכי צבעוניים ויקרים. הם פשוט צריכים להיות מותאמים לקהל היעד שלהם, הן מבחינת המסר הן מבחינת מיקום השלט.
 
 

שלט דיגיטלי - היתרונות הבולטים

 
מוקד משיכה ללקוחות פוטנציאליים
תנועה תמידית על גבי המסך יוצרת סקרנות טבעית, ומגדילה את הסיכוי להפניית הקשב ולביצוע עסקה
התאמת התכנים משתנה בהתאם לקהל היעד 
פרסום דיגיטלי מאפשר להעביר כמה מסרים ע"י החלפת תוכן המסך, מדי זמן קבוע מראש
השקעה בשילוט דיגיטלי היא השקעה משתלמת מאוד לאורך זמן
במחקרים שיווקיים הוכח כי שילוט דיגיטלי בעל צבעים בולטים, עם כתובות גדולות ואותיות יצירתיות מעלה את אחוזי המכירה של עסקים, בזכות משיכת תשומת לב הלקוח
 
 

שימושים של מסכים דיגיטליים לפרסום:

 
1. מסכי פרסום בנקודות המכירה (מבצעי מכירות, עדכונים שוטפים ללקוח).
2. מסכי מדיה ופרסום פנייה לקהל יעד ממוקד, לשם חיזוק המותג. שימוש במדיה  דינמית ומושכת תשומת לב, ליצירת אווירה חדשנית ומעניינת.
3. שלטי חוצות דיגיטליים - מסר ממוקד בתפוצה רחבה. אי אפשר להתעלם ממנו - 'אני כאן ואני קיים'. 
 
 

שלט פרסום מואר - טיפים

 
קבעו חלוקת מסך נכונה, תוך התייחסות לגודל המסך לפי יחס נכון של: גודל וצבע הפונט, כמות המלל (המסרים) המוצגת, סדר הופעת המסרים השונים, תזמון ומהירות.
רוצים ליצור פרסום נכון ומואר?  קבעו אזורי מידע לפי אפיון צורכי הלקוח. התייחסו למיקום המסך וגודלו, וכן למרחק הצפייה.
תכננו את מסרי השיווק והפרסום בהתאם למשך הצפייה, למטרת הפרסום ולאופי המסר.
דאגו לעדכן את המסרים ולרענן את התוכן. 
התאימו את המסרים לקהל היעד שלכם.
אל תשתמשו ביותר משלושה אלמנטים בשלט, ולא יותר מ-7 מילים. 
העדיפו צבעים ש'מזוהים' עם המוצר (בדומה לאורנג' או לדפי זהב). העדיפו צבעי קונטרס בולטים וברורים.
בחרו פונט וריווחים (בין האותיות והשורות), כך שהטקסט יהיה מספיק בולט ומרווח, אך גם  קריא!
קבעו היררכיה נכונה של המסרים, לפי סדר חשיבותם.
בחרו במסרים קלים לפענוח.
לסיכומו של עניין, שלט מואר כמובן יקר יותר משלט רגיל, אבל היתרונות שלו ברורים. כדי ליצור בולטות באוקיאנוס של שלטים ומסרים, אין ברירה אחרת. הטכניקה הזאת כבר הוכחה מזמן כיעילה.  שלטים מוארים נכנסים לתודעה ונשארים שם, אבל כמו עם שלטים רגילים, גם כאן חשוב מאוד להציב את השלט במקום שבו יגיע לקהל היעד שלכם.
 
 
חזרה לרשימת המאמרים בנושא שלטים מוארים ואלקטרוניים
האם המאמר עזר לך?