ויהי אור: המדריך לבחירת שלטים מוארים ואלקטרוניים

שלטי פרסום רגילים הם זן נכחד בימינו, בתוך מתקפת המסרים שנוחתת עלינו מדי יום; שלטים מוארים הם הדרך הטובה והיעילה ביותר לגרום לנו להבחין בהם ובתוכנם. לפחות עד ההמצאה הבאה
כניסה לרשימת ספקים ובעלי מקצוע בסיווג שלטים מוארים ואלקטרוניים

אנחנו חיים בעידן של מסרים שיווקיים ישירים ועקיפים. כמעט בכל מקום אליו אנו מביטים, יש לפחות שלט אחד עם מסר פרסומי. כזהו הקפיטליזם, כל אחד יכול להציע את מרכולתו כמעט בכל דרך. למרות שהיום אפשר לפרסם כמעט בכל צורה, שלטי הרחוב נותרו אמצעי סופר-חשוב וחסר תחליף (רשימה של בעלי מקצוע המתמחים בעמודי שילוט).

ניתן למצוא את מקומות הפרסום הקלאסיים: בצידי הדרכים, שם גדלו בשנים האחרונות השלטים למימדים מפלציים ממש. או על גשרים ותחנות אוטובוס. ויש את המקומות היותר מודרניים ומקוריים, כמו תאי שירותים של מסעדות. קצת פחות המוני, אבל לפעמים יותר אפקטיבי. אז אם אתם נמצאים רגע לפני התקנת השלט שיעשה לכם את הקופה הגדולה, הנה כמה טיפים.

 

הגודל לא תמיד קובע

כדי ששלטים יתפקדו כמו כלי שכנועי יעיל, הם לא חייבים להיות הכי גדולים,  צבעוניים או יקרים. הם פשוט צריכים להיות מותאמים לקהל היעד שלהם. קחו לדוגמה חנות צעצועים. הרי אין טעם להציב לידה שלט ענקי של דוגמנית המפרסמת שמפו יוקרתי. קהל היעד שם הוא בעיקר ילדים, לכן השלטים צריך להיות מעוצבים באופן שימשוך קודם כל את תשומת לבם. בכלל, אם אתם מכוונים לילדים, כדאי למקם שלטים באזורים הצפופים בהם, כמו בסמוך לבתי ספר ומגרשי משחקים.
מנגד, אם קהל היעד שלכם הוא אוכלוסייה אמידה, מומלץ לבחור בשלט של מותג יוקרתי, לעצב אותו בהתאם ולהציב במקום בו קהל מסוג זה נוהג לשהות. כלומר, לא בחנות צעצועים.

 

שלט רגיל כבר לא מספיק

במציאות התזזיתית של המאה ה-21, שלטים רגילים לא תמיד עושים את העבודה. אנו כל הזמן מותקפים במסרים וקשה מאוד להשאיר משהו מזה בזיכרון. כתוצאה מכך באה תופעת השלטים המוארים. אלה עשויים ממסכים אלקטרוניים, וחלקם אפילו מציגים סרטי וידיאו קצרים, יחד עם תמונות ומסרים סטטיים. בדרך כלל הם מוצבים בצמתים פקוקים, שם כמובן עומד הנהג ברמזור כמה דקות ולא יכול לפספס את השלט.

שלט מואר כמובן יקר יותר משלט רגיל, אבל היתרונות שלו ברורים. כדי ליצור בולטות באוקיאנוס של שלטים ומסרים, אין ברירה אחרת. הטכניקה הזאת כבר הוכחה מזמן כיעילה, שלטים מוארים נכנסים לתודעה ונשארים שם. אין מה להילחם בזה. אבל כמו עם שלטים רגילים, גם כאן חשוב מאוד להציב את השלט במקום בו יגיע לקהל היעד שלכם.
אז בפעם הבאה שאתם חושבים על פרסום העסק הפרטי והחשוב שלכם, קחו ברצינות את אופציית השלטים המוארים (רשימה ממוקדת של חברות המתמחות בייצור ובמכירת שלטים מוארים ואלקטרוניים תוכלו למצוא כאן). זה מביא תוצאות, והרי זו כל המטרה.


 
חזרה לרשימת המאמרים בנושא שלטים מוארים ואלקטרוניים
האם המאמר עזר לך?