הדפסת כרטיסי ביקור: ממש לא סיפור

הדפסת כרטיסי ביקור מהווה חלק בלתי נפרד מסל השירותים של בתי דפוס דיגיטלי, וצעד שכל עסק או נותן שירות צריך לחשוב עליו. על מאפייני הכרטיסים, היתרונות שלהם והדרך הנכונה להצטייד בהם במדריך הבא
כניסה לרשימת ספקים ובעלי מקצוע בסיווג דפוס דיגיטלי

יש לכם עסק, ושורה ארוכה של לקוחות פוטנציאליים או קיימים. אתם מחפשים את הפתרון השיווקי המושלם, המוצר שתוכלו להעניק ללקוחות כדי להגדיל את הסיכויים שהם יצרו אתכם קשר בעתיד, או אפילו יתפסו אתכם כמקצועיים. הדפסת כרטיסי ביקור נחשבת לפתרון מצוין, ובלא מעט מקרים גם מתבקש. אז מה יש באותם מוצרי נייר מעוצבים שהופך אותם לכל כך מומלצים?

 

כל הסיבות לעבור לכרטיסי ביקור

כרטיסי ביקור, על פי ההגדרה הדי בסיסית שלהם, הם כרטיסים מעוצבים המכילים על גביהם את הפרטים של נותן שירות כלשהו, יחד עם דרכי יצירת הקשר אתו. את רוב הכרטיסים מפיקים מנייר עבה ואיכותי, בצורת מלבן ובגודל סטנדרטי של תשעה על חמישה סנטימטרים. גודל זה כמובן מאפשר לאחסן את הכרטיסים בארנק של האדם המקבל, בכיס שלו או בכל מקום קטן אחר. 
 
ניתן למצוא גם כרטיסי ביקור מגנטיים, אותם ממקמים כלאחר כבוד על גבי המקרר – מקום נגיש שיביא לכך שהפרטים של מי שהעניק את כרטיס הביקור יהיו זמינים תמיד.
יש אנשים שסבורים שבעידן הדיגיטל, האינטרנט והרשתות החברתיות, כרטיסי הביקור הופכים לרלוונטיים פחות. במבחן המציאות התפיסה הזו לא נכונה. כרטיסי ביקור הם עדיין נפוצים מאד, בין השאר מכיוון שהם מאפשרים לעשות את עבודתם בצורה מהירה: ליצור זיקה בין הלקוח הקיים או הפוטנציאלי לבין העסק, ולהקל על הלקוח בעת יצירת קשר עתידית עם נותן השירות. 
 
נכון, לא בכל פעם כשנותנים כרטיס ביקור למישהו, הוא ישתמש בו - תמיד יש כרטיסי ביקור שנשכחים בארנק או מושלכים ממנו כלאחר כבוד מפוקפק - אבל הכרטיסים בהחלט מגדילים את הסיכויים ליצירת הקשר המיוחלת. בכל זאת, הכרטיסים פונים למכנה משותף רחב מאד של אנשים, כי פשוט מאד למצוא להם מקום. זאת להבדיל מאמצעי יצירת קשר "טכנולוגיים" יותר, שעלולים להדיר את מי שאינו בהכרח משתמש באותם חידושים: לא כל אחד מעדיף לדוגמה ליצור קשר עם בעל מקצוע מסוים דרך עמוד הפייסבוק שלו.
 
הדפסת כרטיסי ביקור נעשית תוך פרק זמן מינימלי, אפילו אם לוקחים בחשבון את הזמן הדרוש לתכנון הראשוני ולעיצוב. ניתן לסיים עם התהליך כולו תוך מספר ימים, או אפילו שעות בודדות אם בית הדפוס מקצועי במיוחד ואם הלקוח יודע פחות או יותר מה הוא מחפש. זאת להבדיל אלפי הבדלות מפתרונות פרסומיים שמצריכים עבודה של שבועות או אפילו חודשים לצורך ההפקה שלהם (חשבו לדוגמא על שלט חוצות).
 
יד מוציאה כרטיס ביקור ירוק מארנק אדום
כרטיס ביקור - להעלות את הטראפיק.
 

חשיבותו של עיצוב מוקפד

לא מעט פרמטרים מבדילים בין כרטיס ביקור שעושה את העבודה שלו לבין כזה שאינו יעיל כלל, או אפילו מביא לפגיעה ישירה או עקיפה בעסק. כרטיסי ביקור למעשה מייצגים את העסק בפני הלקוחות, ומאפשרים להם ללמוד עליו לא מעט. 
 
כרטיסי ביקור מעוצבים יביאו לכך שהעסק עצמו ייתפס כמקצועי יותר, גם אם בפועל את הכרטיס לא מפיק העסק אלא בית דפוס שהוא פונה אליו. עיצוב כרטיסי הביקור עשוי להעביר מסרים ללקוחות, וללמד אותם לא מעט על העסק ועל הערכים שלו. כאן בדיוק מתחילים לדבר על תורת העיצוב הגרפי, המשמעויות של כל צבע שמשתמשים בו וכן הלאה.
 
הסיוט הגדול של בעלי העסק הוא להצטייד בכרטיסי ביקור שמעוצבים בצורה שאינה אסתטית, או ברישול. כרטיסי ביקור שכאלה יביאו לפגיעה אנושה בתדמית העסק, גם אם אין קשר ישיר בין תחום הפעילות של העסק לבין הזמנת כרטיסי ביקור. הלקוח שייתקל בכרטיס כזה לא ירצה לשמור אותו בהישג יד, ועלול להסיק מסקנות שהן הכל חוץ מחיוביות על אנשי העסק: אם הם אישרו כרטיס ביקור שכזה, הוא עשוי לחשוב, האם יכול להיות שהסטנדרטים שלהם נמוכים גם בתחום העבודה שלהם? זו מחשבה שאתם ממש לא רוצים שהלקוחות שלכם יחשבו עליכם, מן הסתם.
 
כרטיס ביקור ביד עליו רשום contact us
פני הכרטיס ביקור שלכם - כפניכם.
 

כרטיסי ביקור ביוקר? לא בבית דפוסנו

אחת הסיבות לפופולאריות של כרטיסי ביקור נוגעת לעלויות הדי מינימליות שלהם - אפילו אם לוקחים בחשבון את הסכום שמוסיפים על עיצוב כרטיסי ביקור. על פי המחירון המומלץ שזמין באתר שלנו, על 500 כרטיסי ביקור חד צדדיים אתם צפויים לשלם סכום של כ-100-200 ש''ח בלבד. 
 
מי שמעוניין בכרטיס ביקור דו צדדי יראה את המחיר שהוא משלם עולה במקצת, עם סכומים ריאליים של כ-130-260 ש''ח. עיצוב גרפי מוסיף להזמנה כ-50-200 ש''ח, על פי רמת המורכבות שלו. כדי לא לחזור לבית הדפוס פעם אחר פעם, מומלץ לחשוב על הדפסה של כמויות סבירות של כרטיסי ביקור - אפילו אלף ומעלה. תמיד טוב שיהיה את הכרטיסים במלאי, כי כאשר העסק פעיל הם עלולים להיחטף במהירות.
 
לאחר שמצטיידים באותם כרטיסי ביקור מעוצבים, צריך לחשוב איך להפיץ אותם. קל מאד "להעלים" את הכרטיסים בקצב מהיר, אבל בכל מקרה מומלץ לחשוב להעביר אותם לקהל היעד הנבחר, בנסיבות המתאימות ביותר: אם לקוח מגיע למשל לפגישת ייעוץ או היכרות ראשונית, שייתכן שתהיה לה המשך, הענקה של כרטיס ביקור לאותו אדם נראית כמו דבר מובן מאליו. כך גם מצב בו לקוח מגיע לדוכן החברה בכנס מסוים, כדי לקבל מידע על שירותיה. הגדרה נכונה של קהל היעד עשויה להגדיל את "אחוזי ההמרה" בצורה דרסטית, מה שיהיה מומר להגדלת מספר הלקוחות של העסק והרווחים שלו גם יחד.
 
אישה מרוצה בטלפון מול מחשב
שיווק נכון יביא טלפונים, לקוחות והכנסות.
 
חזרה לרשימת המאמרים בנושא דפוס דיגיטלי
האם המאמר עזר לך?