ביקשתי להדפיס עבודת דוקטורט בגרמנית, 416 עמודים, 2 עמודים בכל דף.
הדפיסו את סדר העמודים בכל דף מימין לשמאל כמו בעברית במקום משמאל לימין כמו באנגלית.
התקשרתי להסביר שקרתה להם טעות, אך במקום להכיר בטעותם ולהציע לי להדפיס שוב על חשבונם, האשימו אותי בהאשמות מופרכות שהקובץ היה לא תקין, ושהם לא יודעים שאותיות לטיניות קוראים משמאל לימין (אנגלית לצורך העניין), ולכן זאת בעיה שלי.
בסוף הדפסתי את העבודה ללא כל בעיה במקום אחר, במחיר זול ב 50%. (80 שקלים כולל מעם לכל חוברת כולל הספירלה). מיותר לציין ששם לא היו כל בעיות בהדפסה, פשוט שלחו לי את הקובץ למדפסת 2 עמודים בדף ויצא מצויין תוך 40 דקות.
לסיכום, לא קיבלתי שום החזר, פיצוי או הצעה להדפיס את העבודה שוב, ודיברו אלי בצורה גסה מאוד ברגע שהבינו שאני לא מתכוון לוותר להם על העוול שהם גרמו לי - שילמתי 236 שקלים ולא קיבלתי תמורה כלל.
כדרך אגב כשקיבלתי הצעת מחיר 100 שקלים לחוברת, לא נאמר לי שזה לא כולל מע"ם - עוד נקודה שלילית.
יואב שלום
ביקשת להדפיס עבודת דוקטורת בגרמנית לאשתך. שלחת 416 עמודים בגודל A4 וביקשת להקטין את העמודים לגודל A5 אבל להדפיס בגודל A4 כך שיהיו 2 עמודים פרוסים זה לצד זה. בעצם ביקשת שנשחק עם הקובץ כי לא שלחת אותו כמו שביקשת להדפיס אותו.
שאלנו אותך אם אתה רוצה את העמודים אחד מעל השני ואתה החזרת לנו תשובה שאתה רוצה את העמודים אחד ליד השני ואפילו שלחת תמונה. מה שאתה לא מספר בביקורת שלך שהתמונה ששלחת היא בדיוק כמו הקובץ שקיבלת. כששאלנו אותך אם אתה רוצה לבוא לראות דוגמה סירבת וטענת שאתה חייב את העבודה בדחיפות ואפילו התעצבנת כשאמרתי לך שתקבל אותה למחרת בבוקר והציפיה שלך הייתה לקבל אותה באותו היום.
למחרת כשהגעת לקחת את העבודה אז פתחת את האריזה ועברת על ההדפסה ויצאת מרוצה, מה שמסביר שגם אתה לא הבנת את אשתך ולא ידעת שהיא רוצה את השינוי בסדר מסוים ( אנחנו לא ידענו שצריך להדפיס את זה בסדר מסוים וגם הדוגמה ששלחת לא הייתה בסדר מסוים, כך שהדפסנו לפי הדוגמה) היית מרוצה ויצאת לדרכך. שבועיים אחר כך התקשרת ודרשת שנדפיס לך את העבודה שוב כי אשתך הייתה צריכה את ההדפסה בצורה אחרת, לא אתה ולא אנחנו ידענו שהיא רוצה בצורה הזו.
אני לא יודע מה קרה בשבועיים האלה, אבל בהתאם לנסיבות לא הסכמנו להדפיס לך את העבודה כי הטעות לא הייתה באחריותינו. אנחנו מאפשרים לכל לקוח לבוא ולראות דוגמה ללא תוספת תשלום. אנחנו מבקשים מהלקוח בטלפון ( ואתה סירבת) ואנחנו כותבים זאת במייל לכל לקוחותינו- בואו לראות דוגמה ללא תוספת תשלום, קל וחומר אם משנים משהו בקובץ ולא מדפיסים את הקובץ כפי שקיבלנו אותו. אנחנו מוכנים לקחת אחריות על טעויות שלנו בלבד.
טענת גם שהדפסת את העבודה במקום אחר ללא כל בעיות, אבל לא סיפרת שאתה היית נוכח בהדפסה וכבר ידעת איך זה צריך להיות ותיקנת את בית הדפוס כדי שידפיס בדיוק כמו שאתה רוצה.
דבר נוסף שהיה חסר בתגובה שלך הוא שבעבר הדפסת אצלנו מספר פעמים ותמיד יצאת מרוצה.
לגבי המחיר מהרגע הראשון נמסר לך שהמחיר הוא 100 שח + מעמ לחוברת. עובדה ששילמת לפני שהורדת את העבודה לדפוס. אם הייתה בעיה במחיר אז לא היית משלם והיית הולך להדפיס במקום אחר.
אני לא דיברתי איתך בצורה גסה והייתי איתך אדיב לכל אורך הדרך, כנראה כשלא קיבלת את מה שביקשת למרות שאיימת לתבוע אותנו ולהוציא דיבתנו ברבים אז החלטת שאנחנו גם מדברים לא יפה כדי שתוכל להוסיף זאת בביקורת.
עם כל מה שנאמר, אם בכל זאת נפגעת מאיתנו בכל צורה שהיא אנחנו מצטערים ומאחלים לך הצלחה עם כל בית דפוס אחר שתעבוד איתו.
הייתי היום בדפוס, הם אמרו לי שבד"כ הם לא פתוחים בשישי אבל במקרה הם היום בעבודה היום כי היה להם משהו חשוב לספק ללקוח.
הייתי חייב להדפיס משהו דחוף לקראת הגשה ביום ראשון והם הסכימו להדפיס לי ולכרוך ועוד במחיר זול.
חוות דעת של צרכן אשר יצר קשר טלפוני עם בית העסק, התקבל באמצעות סקר טלפוני המבוצע על ידי חברת סקרים מקצועית.
רעות
07/07/2013
5
פניתי לבית העסק לצורך רכישה עסקית שם.ההתנהלות של בית העסק מולי הייתה מצוינת,מעולה.הכול היה טוב.השירות היה אדיב מאוד.האספקה של המוצר הייתה בזמן,היא הייתה מהירה.המחיר ששילמתי עבור המוצר היה בהתאם לציפיות שלי.בחנתי במקביל מספר הצעות לפני.מה ששיכנע אותי להזמין את המוצר דווקא בבית העסק הזה הוא,המחיר.
09/07/2014
02/02/2015