Action_btn_Ninjaלקביעת פגישהלתיאום שיחה טלפוניתלקבלת הצעת מחירליצירת קשר וקבלת פרטיםAction_btn_Order_TableAction_btn_DeliveryAction_btn_Take_AwayAction_btn_Plane_EventWhatsappReserveRoom

מציג 6-13 חוות דעת מתוך 13 חוות דעת על בנדא מגנטיק בע"מ

2.7
ציון כללי 2.9
שירות 2
מחיר 3
זמינות 2.1
שביעות רצון 2
שירות 1.7
איכות 1.9
שביעות רצון מהמחיר 2.4
מה דעתך על העסק?
כתוב חוות דעת
חוות הדעת אומתה ע"י קבלהחוות הדעת עזרה ליחוות הדעת לא עזרה ליכתובדווח על תוכן פוגעניתגובות
מחירים טובים
קנינו תיק גב למחשב באיכות לא רעה במחיר מצוין באמצעות מבצע מרוכז.
לא הייתי מרוצה מהשירות
ביצעתי הזמנה של מכשיר חשמלי דרך השירות הטלפוני של בנדא מגנטיק, ידעתי אותם שהמוצר משמש אותי לצורך עבודה. בטלפון הנציגה טענה כי המשלוח יגיע בתוך כשבוע. כבר חודש שאני ממתין והמשלוח עדיין לא הגיע. החברה לא מוכנה לקחת אחריות ומטילה את האשמה בדואר ישראל. כאשר ביקשתי לבטל את ההזמנה הנציג אמר שאוכל לראות את הכסף חזרה רק בעוד שבועות רבים כדי להניא אותי מלבצע זאת. הוא טען שאראה את הכסף רק לאחר שאשלח להם בחזרה את המוצר ולאחר שהוא יעבור ביקורת בהנהלת חשבונות ובמחסנים. שירות נוראי. לא מומלץ להיעזר בהם
כל הכבוד על השירות.
רכשתי ראוטר ולא השתמשתי בו מספר חודשים כי היה לי של בזק עדיין . כאשר רציתי להשתמש בו גיליתי שהמוצר תקול והתקשרתי אליהם ומייד נענתי והנציגה לאחר דקה של בירור שלחה אותי לחנות להחליף את הראוטר לחדש. סה"כ לקח לי חצי שעה מרגע הגילוי שהראוטר תקול ועד שהתקנתי את המוחלף. כל הכבוד .
טוב שיש אחריות
דיסק קשיח שנרכש בדיווח פרי ואחריות ניתנת על ידם. הגיע שליח עד הבית עם המוצר החדש לאחר שהוחלף התקול. לקח הרבה זמן עד שהגיע אישור להחליף למוצר אחר ( כחודש, כי לא היה במלאי) מצב תעודת משלוח שקיבלנו עם המוצר החדש
שירות גרוע
קניתי מהם שלושה נתבים לאינטרנט על חשמל, לאחר מספר חודשים אחד הנתבים התקלקל. שלחתי אליהם דרך KSP ולאחר שולשה שבועות קיבלתי את אותו נתב שלא תוקן. הנתב לא עבד וכשהתקשרתי להתלונן לא קבלתי מענה. הם ביקשו שאשלח שוב את הנתב אליהם לעוד שלושה שבועות במקום להחליף אותו במקום.
טיפול בתקלה בטאבלט
מכשיר טאבל של בנדא (שנרכש בפועל בסניף KSP) הפסיק לעבוד כעבור חודשיים. לבנדא רק מעבדה אחת בארץ וקשה להגיע (נסיעה בין-עירונית ארוכה) אליה אם אתה עובד בשעות היום. יצוין גם שהסניף בו נרכש המכשיר בפועל (KSP בפ"ת) טען כי אינו מהווה תחנת שירות או מעבר לשלוח את המכשיר למעבדה, ושעליי ליצור קשר ישיר רק עם הספק נותן האחריות באופן ישיר. בנדא לא הכחישו את צורת העבודה הזו כששטחחתי עמם, והיות ולא ניתן ביום עבודה לנסוע מת"א לנתניה רק בשביל זה, הם הציעו לשלוח בדואר. עשיתי כעצתם - המכשיר נשלח. החזירו חדש (סירבו לפרט מהות תקלה). עבד ואז התקלקל גם הוא כעבור שבועיים. שוב נשלח אליהם בדואר. סירבו לטפל הפעם בטענה שיש פגיעה בצד שמצריכה אותי לשלם קודם על החלפת מסך (בעלות מחצית מהמכשיר). המכשיר נשלח אליהם תקין לחלוטין. טענה על נזק הינה מופרכת ונועדה כנראה למזער נזקים עבור בנדא (וייתכן אף שיצרו את הנזק בעצמם כדי לייצר את הסיטואציה). בעיניי ומנסיוני- מעבדה לא אמינה שמשווקת מכשירים בעייתיים (לפחות הטאבלטים) ומסרבת לאחר מכן לטפל בהם כנדרש בטענות שונות.
החלפת מוצר דיסק און קי - סנדיסק, לחדש
קניתי DISK ON KEY של חברת SUNDISK 16MB באקדמון של אוניברסיטת בר-אילן. לאחר קרוב לשנה הוא התקלקל ולא הצלחתי לקרוא נתונים או להעלות עליו קבצים. בחנות באוניברסיטה לא הסכימו להחליף אותו היות ולא היה לי קבלה (מי שומר קבלות?) אבל יעצו לי לפנות אל היבואן "בנדא". טלפנתי ודיברתי עם בחור בשם ירון והוא אמר לי לפנות בכתב לתאר את הבעיה ולצרף את המוצר. ואכן, לאחר כשבועים שלח לי DISK ON KEY חדש!!! תודה ירון.
יבואן מצויין
קניתי דרך יבואן זה נתב אלחוטי ואני מאוד מרוצה. המחיר היה זול מאוד בהשוואה לשוק - מומלץ !
  • 2
  • 1
מצאת מידע לא מדוייק? דווח על טעות
Arrow_Close_partArrow_LeftArrow_moreArrow_Open_partArrow_RightArrow_downX_close_iconSite_menu_knowCall_iconלוגוzap_thumbsMap_pinתמונה גנריתVideo_playIcon star empty colorIcon star empty colorIcon star full colorIcon star empty colorאייקון חנויותDone_tofes_iconicon_failSite-menu_pricelistsSite_menu_reviewsSite_menu_search_resultsSite_menu_top_10Site_menu_add_bussinessexpress iconwhatsapp iconhand_click_expressicon_mobile_consult דפי זהבZAPתפריטSearchSearch Footer_searchFooter_toolsFooter_pricelist