מציג 6-16 חוות דעת מתוך 36 חוות דעת על רהיטי לובלינר בע"מ
3.7
דירוג כללי
efratlahav16
17/01/2024
5
הגענו ללובלינר לא במקרה כיוון שידענו שלובלינר זו חברה אמינה עם מוצאים איכותיים
קנינו מערכת סלונית מהממת- הגיעה לפני הזמן
חזרנו וקנינו ספה דו מושבית נפתחת
קיבלנו שירות אדיב עם יחס חם
מרוצה מאוד
Oded
17/01/2024
5
רכשנו ספה דו מושבית נפתחת ופינת אוכל . הרהיטים איכותיים המוכרים סבלנים נחמדים ומשתפי פעולה . המבחר בחנות גדול , מקיף ומציע מגוון אפשרויות רחב.
שני א
17/01/2024
4
קיבלתי שרות מצוין.
היו זמינים ועזרו בכל מה שנדרש.
idobaruchin
17/01/2024
5
הזמנתי מיטה עם ארגז מרהיטי לובלינר. חווית הקנייה היתה מהירה ויעילה. אסף ידע בדיוק כל פרט וענה לי על כל שאלה במקצועיות ובמהירות. בחרנו בדיוק את הבד והצבע שרצינו. כעבור כמה שבועות, בדיוק לפי הערכת הזמן שלהם הגיעה לנו המיטה:) הצבע מושלם והיא עובדת מעולה! אישתי ואני מאד מרוצים ומאד ממליצים על כל החוויה, מהקניה עד ההרכבה.
Tia
03/09/2023
1
מוצר ירוד ביותר. הגיע עם חורים, עם סימני הדבקה. הוחלף לי חלק שלא ישב טוב לחלק פגום אחר. מצטערת על הרגע, שלא אמרתי למוביל קח את זה מפה. היה להם שם טוב פעם.
תגובות (1)
תגובה של בית העסק
04/09/2023
היי
אני לא יודע במה מדובר.
אם יש בעיה מתקשרים לחנות ואנחנו נותנים שרות ללקוח.
ilanablank
02/04/2023
4
שירות מצויין, הייתה לי בעיה עם מה שהזמנתי והם היו זמינים ותיקנו הכל כדי שאצא מרוצה.
ilanablank
01/04/2023
1
קניתי שולחן, ביקשתי עם עץ בלי טקסטורה וכמו בתצוגה, המוכר מסכים. קיבלתי משהו אחר לגמרי. אומרים שכדי להחליף למה שהזמנתי צריך להוסיף 1500 שח (!!!!)
נעה צוייג
21/12/2021
1
לא כדאי, קיבלנו ספה לא נוחה
בחרנו ספה נוחה מהתצוגה, קיבלנו ספה קשה ובלתי ניתנת לישיבה. טענו שתתרכך תוך שבועיים. לא התרככה גם אחרי חדשיים. מאז אין להם תשובה. מתעלמים. לא ממליצה. תגובות (1)
תגובה של בית העסק
23/12/2021
הלקוח קנה ספה לפי דוגמא בתצוגה
הלקוח קיבל בדיוק את אותה ספה שראה וישב עליה בתצוגה
הלקוח טען שדרגת הקושי שונה. שלחנו עליו הציג הביתה שאמר שדרגת הקושי היא בדיוק כמו שבתצוגה והסברנו לו שאם הזמן הספוג יתרכך קצת.
כמו כן הצע ו לו הצעות נוספות שהוא יתן לנו תשובה עליהם
julietrabo
19/08/2021
1
חווית שירות לא נעימה..
רכשתי מיטה לפני כחודש וחצי - התחננתי שהמוצר יסופק בתאריך מסויים בו אנו עוברים לדירה אליה המיטה צריכה להישלח.
הבטיחו לי שכך יהיה, לאורך כל החודש וחצי מקבלת טלפונים בניסיון לתאם למועד מוקדם יותר (אבל הסברתי - אנחנו לא גרים שם עדיין איך היא תגיע קודם??)
התחננתי בשנית שירשמו את ההערה הזו וכמה קשה להבין שיש תאריך ספציפי שבו יש לספק את המוצר?
תיאמו לי לאותו היום - שמחה ומאושרת, 24 שעות לאחר מכן - צלצול לעדכון יום האספקה -יום למחרת (?!)
בטענה שיש אילוצי מערכת...וואלה.
וכמובן לא נשכח את העובדה שמישהו מהחנות ניסה לשכנע אותי שהבד שאותו בחרתי כבר לא נמצא בשימוש - והוא שולח לי את המיטה עם בד כמעט אותו הדבר "אם הוא לא היה מעדכן אותי לא הייתי מבדילה"
בקיצור - בהצלחה במקום אחר. תגובות (1)
תגובה של בית העסק
22/08/2021
שלום
חבל שלא נרשמה מספר ההזמנה ככה יכולתי לנסות לטפל או לתת שרות בנדון
limore
29/08/2019
1
הר של הבטחות שלא מתקרב למציאות
רכשתי מיטה עם קפיטונז' מבית העסק, שרטטנו יחד עם המעצבת את המיטה, הבטיחו שיעשו כשם ששורטט, שילמתי 4800 עבור המיטה!!!! מחיר לא מבוטל, קיבלתי איכות ירודה תפרי הקפיטונז היו דלים! לא מכסים בכלל את גב המיטה בנוסף פחות משנה נפלו 5 כפתורים מהמיטה! לא מומלץ בכלל . כאשר התלוננתי בפני המנהל והשירות לקוחות, נפנפו אותי בטענה שככה הם עושים את המיטות! לשיקולכם מרגישה שעבדו עליי תגובות (1)
תגובה של בית העסק
22/09/2019
הלקוחה קיבלה את המיטה בדיוק כפי שהזמינה וכפי שראתה אותה.
היא החליטה שמגיעה לה מיטה שונה מזאת שקיבלה.
הסברנו לה שמה שראתה זאת המיטה שקיבלה.
היא התרגזה כי חשבה שקנתה מיטה אחרת.
לאחר שהסברנו לה את הדבר רצינו לשלוח אליה נציג שיסדר את הכפתורים שנפלו למרות שהיא זאת שהפילה אותם.
היא סרבה לקבל שרות ורק רוצה מיטה אחרת.
שרות זה אחד הדברים הכי חשובים אבל אם לקוח מסרב לקבל אותו אין לנו יכולת לעזור.
אנו מספקים מאות מיטות ורוב הלקוחות מאוד מרוצים מהסחורה ומבשרות שלנו
בברכה רהיטי לובלינר
20/01/2024