ניופאן בע"מ
חשמל מוצרים ביתיים בראשון לציון
רוז'נסקי 14, ראשון לציון
הצג חוות דעת
מציג 6-16 חוות דעת מתוך 18 חוות דעת על ניופאן בע"מ
2.1
דירוג כללי
ציון כללי 1.5
שירות 1.1
מחיר 3.4
זמינות 2.2
שביעות רצון 2.4
שירות 2.3
איכות 2
שביעות רצון מהמחיר 1.2

מאיר
07/07/2021
1
שירות לקוחות ברף הכי תחתון
נרכש מגהץ טפאל מניופאן השירות שניתן ברמת הזמינות וההון האנושי המעניק שירות מתחת לכל ביקורת .
תנאי הסף לעבודה בחברה הוא כנראה דופק בלבד נציגות שמנתקות שיחות ואינן ברי הבנה בסיסית בהבנת הנשמע יש לנהל מלחמת התשה בכדי לקבל שירות לקוחות בסיסי.
לא ארכוש יותר מוצר של ניופאן לאור התנהלות זו .
זמינות1 לא טובה
איכות1 לא טובה
שירות1 לא טוב
שביעות רצון מהמחיר1 לא מוצדק
ציון כללי1 לא טוב
באדיבות אתר דפ"ז - אתרי לקוחות

יעל שוורצמן
05/11/2020
1
בושה וחרפה. זילזול בלקוחות.
בשום פנים ואופן אני לא מתכוונת לקנות יותר מוצר חשמלי שנותן השירות שלו הוא ניופאן. בושה וחרפה.ממש שירות על הפנים . צוחקים על הלקוחות .זמינות1 לא טובה
איכות1 לא טובה
שירות1 לא טוב
שביעות רצון מהמחיר1 לא מוצדק
ציון כללי1 לא טוב
באדיבות אתר דפ"ז - אתרי לקוחות

alexandrh81
22/03/2020
2
מדיח דלונגי
רכשתי מדיח כלום דלונגי מדיח יגיע פגום גילינו את זה יחד אם תכנאי . ביקשתי החלפה פעמיים היו אמורים לחזור אלי היום ולא חזרו מחכה לתשובה מי יום חמישי. לתענתם עובדים במתקונת מצוצמת. אבל לקוח שחיכה למוצר מעל החודש ו קיבל אותו פגום. צריך להיות בהדיפות ראשונה. לדעתי. 0545407523 אלכסנדר
זמינות2 נמוכה
איכות2 בינונית
שירות2 טעון שיפור
שביעות רצון מהמחיר2 גבוה
ציון כללי2 טעון שיפור
באדיבות אתר דפ"ז - אתרי לקוחות

Haim Irit Michaan
12/11/2018
1
שירת מזעזע
רכשנו שואב אבק בסוף מאי לאחר חודשיים שבק חיים , ב9.10 נשלח לתיקון ובמשך למעלה מחודש אני מנסה להבין איפה המוצר
ועד ליום זה ממש אין מוצרזמינות1 לא טובה
איכות1 לא טובה
שירות1 לא טוב
שביעות רצון מהמחיר1 לא מוצדק
ציון כללי1 לא טוב
באדיבות אתר דפ"ז - אתרי לקוחות

MN
29/08/2017
1
זמינות
אין זמינות טלפונית, צאט או יכולת לשלוח מייל, לכל היותר הפניות חוזרות ונשנות להזין תעודת ביטוח וגם זה בבדיקה ולא מאושר.
רכשתי מוצר אליו יש ערכת מוצרים במבצע. תשכחו מזה - אין עם מי לדבר לאחר 58 דקות בשיא ההמתנות החוזרות נותקתי.
בושה ואכזבה. ציון 0526661021זמינות1 לא טובה
איכות1 לא טובה
שירות1 לא טוב
שביעות רצון מהמחיר2 גבוה
ציון כללי1 לא טוב
באדיבות אתר דפ"ז - אתרי לקוחות

קארין
17/08/2017
4.4
שירות לקוחות אדיב
רכשתי תנור משולב גז של פיילוט ותיאמתי מועד להתקנה. הטכנאי שהיה אמור להגיע התקשר וטען כי לא הייתי זמינה בטלפון ולכן הוא יאחר בשעה וחצי ובשלב מסוים אף ניתק את השיחה באמצע המשפט.
התקשרתי מיד לשירות הלקוחות וביקשתי שיבטלו את הקריאה עם הטכנאי הנ"ל וישלחו אלי טכנאי אחר. שירות הלקוחות תיאמו עימי טכנאי אחר, לאחר יום יצרו איתי קשר והתנצלו על ההתנהלות של הטכנאי שהיה עובד קבלן והציעו לבצע את ההתקנה ללא עלות.
אמנם החוויה הראשונה הייתה לא נעימה אך החברה ידעה לקחת אחריות על ההתנהלות של נותני השירות מטעמה(אפילו שהיה מדובר בעובד קבלן) ולפצות בהתאם. הלוואי ועוד חברות היו נוהגות ככה.מחיר 5 ללא תחרות
שביעות רצון4 שבע רצון
זמינות4 טובה
איכות5 מעולה
שירות4 מקצועני
תאריך קבלת השירות: 7/13/2017 12:00:00 AM
הדירוג שלי (1-10): 10
באדיבות אתר דפ"ז - אתרי לקוחות

shaula
08/04/2017
1
שרות גרוע
הנידון : טיפול לקוי במוצר בתקופת אחריות
בתאריך 2/2/2017 מסרתי לתיקון סורק מסוג canon lide 220 אשר נרכש בתאריך 12.11.15 ויש לו 3 שנות אחריות
הסורק נמסר למשרד בראשון לציון
הסברתי שהבעיה היא בכך שהסורק, לאחר כמה סריקות בודדות מתחיל לזייף ומדפיס קוים שחורים בצמוד לחלק התחתון של הסריקה.
ואז התחילה מסכת של דיס-אינפורמציה על ידי אנשי השרות של ניופאן:
• פעמיים הגעתי לראשון לחינם כי נאמר לי שהסורק מוכן, ולא היה שום סורק למסירה
• בשלב מסוים נאמר לי שחסר חלק וממתינים לאישור
• אחר כך נאמר לי שאני אקבל סורק חדש תוך כמה ימים
ובסוף אחרי 6 שבועות וטלפונים מנדנדים קיבלתי את הסורק הישן והמוכר שנשאר מקולקל כשהיה.
השבוע אני מחזירה את הסורק לתיקון חוזר בתקווה שיופקו לקחים.
מחיר 1 לא מוצדק
שביעות רצון1 כלל לא
זמינות1 לא טובה
איכות1 לא טובה
שירות1 אנטי
תאריך קבלת השירות: 3/19/2017 12:00:00 AM
הדירוג שלי (1-10): 2
באדיבות אתר דפ"ז - אתרי לקוחות

חלי
24/11/2015
5
רכישה מצוינת ומשתלמת של מעבד מזון מג׳ימיקס
רכשנו מג׳ימיקס דגם 3200 במחיר מצוין, שירות מקסים. תודה!מחיר 5 ללא תחרות
שביעות רצון5 מעל לציפיות
זמינות5 מצויינת!
איכות5 מעולה
שירות5 מפנק
תאריך קבלת השירות: 1/14/2015 12:00:00 AM
הדירוג שלי (1-10): 10
באדיבות אתר דפ"ז - אתרי לקוחות

שניר
19/10/2015
3.6
בשתי מילים - די בסדר
לפני כמספר חודשים קניתי טלויזיית טושיבה מבית ניופאן. רציתי לקנות טלוויזיה פשוטה עם חיבור HDMI ושלא תעלה יקר מדי. הבחירה. נכנסתי לחנות העודפים באשדוד ודווקא התאכזבתי מההיצע שהיה להם. אחרי מספר דקות שהסתובבתי בחנות (ונדיר שמוכר לא מתנפל עליך), ראיתי טלוויזיה שתואמת את הצרכים שלי. המוכר אמר שזו טלוויזיה נחמדה אבל עם טכנולוגיה קצת מיושנת והוא הציע לי ללכת על משהו יותר מתקדם. הוא הראה לי דגם אחר, ואני למען האמת לא ראיתי שום הבדל.... לא הייתה לי התלבטות רבה ולקחתי את הדגם הראשוני שרציתי.
הטלוויזיה הייתה במלאי כך שיכולתי לקחתה מיד. לאחר מספר ימים הגיע טכנאי, התקין לי את הטלוויזיה וכמובן שידל אותי לקנות כבל HDMI בעל חיבורים מזהב לאיכות טובה יותר ב-200 שקל. בדיעבד, מסתבר שזה שטויות. כל כבל HDMI רגיל מציג את אותה האיכות. עד כה, הטלוויזיה עובדת כמו שצריך.
עם זאת, איני יודע מה יקרה לגבי האחריות במידה ואצטרך לממשה. בסה"כ המחיר היה טוב, האיכות של הטלוויזיה סבירה, השירות היה בסדר (אני לא אוהב שמחליטים בשבילי מה התקציב שאני אמור להוציא על מוצר).מחיר 4 טוב
שביעות רצון3 באופן חלקי
זמינות4 טובה
איכות4 טובה
שירות3 בסדר
תאריך קבלת השירות: 8/10/2015 12:00:00 AM
הדירוג שלי (1-10): 7
באדיבות אתר דפ"ז - אתרי לקוחות

oferh
19/08/2013
2.2
אחריות על מיקסר
רכשתי מיקסר במחסני חשמל עם 5 שנות אחריות .
ששלחתי לניופאן את המסמכים הם נתנו לי תשובה לקונית שמגיע רק 3 שנים למרות ששלחתי תעודת אחריות חתומה ע"י החנות.
הייתי מצפה שאת הברור הם יעשו מול החנות ולא יבזבזו את הזמן שלי
תודה לניפאן על השרות הנהדר .מחיר 3 סביר
שביעות רצון1 כלל לא
זמינות3 בסדר
איכות3 בסדר
שירות1 אנטי
תאריך קבלת השירות: 8/2/2013 12:00:00 AM
הדירוג שלי (1-10): 1
באדיבות אתר דפ"ז - אתרי לקוחות
מצאת מידע לא מדוייק? דווח על טעות