Action_btn_Ninjaלקביעת פגישהלתיאום שיחה טלפוניתלקבלת הצעת מחירליצירת קשר וקבלת פרטיםAction_btn_Order_TableAction_btn_DeliveryAction_btn_Take_AwayAction_btn_Plane_EventWhatsappReserveRoom

מציג 6-16 חוות דעת מתוך 18 חוות דעת על ניופאן בע"מ

2
ציון כללי 1.5
שירות 1.1
מחיר 3.4
זמינות 2.2
שביעות רצון 2.4
שירות 2.3
איכות 2
שביעות רצון מהמחיר 1.2
מה דעתך על העסק?
כתוב חוות דעת
חוות הדעת אומתה ע"י קבלהחוות הדעת עזרה ליחוות הדעת לא עזרה ליכתובדווח על תוכן פוגעניתגובות
שירות לקוחות ברף הכי תחתון
נרכש מגהץ טפאל מניופאן השירות שניתן ברמת הזמינות וההון האנושי המעניק שירות מתחת לכל ביקורת . תנאי הסף לעבודה בחברה הוא כנראה דופק בלבד נציגות שמנתקות שיחות ואינן ברי הבנה בסיסית בהבנת הנשמע יש לנהל מלחמת התשה בכדי לקבל שירות לקוחות בסיסי. לא ארכוש יותר מוצר של ניופאן לאור התנהלות זו .
בושה וחרפה. זילזול בלקוחות.
בשום פנים ואופן אני לא מתכוונת לקנות יותר מוצר חשמלי שנותן השירות שלו הוא ניופאן. בושה וחרפה.ממש שירות על הפנים . צוחקים על הלקוחות .
מדיח דלונגי
רכשתי מדיח כלום דלונגי מדיח יגיע פגום גילינו את זה יחד אם תכנאי . ביקשתי החלפה פעמיים היו אמורים לחזור אלי היום ולא חזרו מחכה לתשובה מי יום חמישי. לתענתם עובדים במתקונת מצוצמת. אבל לקוח שחיכה למוצר מעל החודש ו קיבל אותו פגום. צריך להיות בהדיפות ראשונה. לדעתי. 0545407523 אלכסנדר
שירת מזעזע
רכשנו שואב אבק בסוף מאי לאחר חודשיים שבק חיים , ב9.10 נשלח לתיקון ובמשך למעלה מחודש אני מנסה להבין איפה המוצר ועד ליום זה ממש אין מוצר
זמינות
אין זמינות טלפונית, צאט או יכולת לשלוח מייל, לכל היותר הפניות חוזרות ונשנות להזין תעודת ביטוח וגם זה בבדיקה ולא מאושר. רכשתי מוצר אליו יש ערכת מוצרים במבצע. תשכחו מזה - אין עם מי לדבר לאחר 58 דקות בשיא ההמתנות החוזרות נותקתי. בושה ואכזבה. ציון 0526661021
שירות לקוחות אדיב
רכשתי תנור משולב גז של פיילוט ותיאמתי מועד להתקנה. הטכנאי שהיה אמור להגיע התקשר וטען כי לא הייתי זמינה בטלפון ולכן הוא יאחר בשעה וחצי ובשלב מסוים אף ניתק את השיחה באמצע המשפט. התקשרתי מיד לשירות הלקוחות וביקשתי שיבטלו את הקריאה עם הטכנאי הנ"ל וישלחו אלי טכנאי אחר. שירות הלקוחות תיאמו עימי טכנאי אחר, לאחר יום יצרו איתי קשר והתנצלו על ההתנהלות של הטכנאי שהיה עובד קבלן והציעו לבצע את ההתקנה ללא עלות. אמנם החוויה הראשונה הייתה לא נעימה אך החברה ידעה לקחת אחריות על ההתנהלות של נותני השירות מטעמה(אפילו שהיה מדובר בעובד קבלן) ולפצות בהתאם. הלוואי ועוד חברות היו נוהגות ככה.
שרות גרוע
הנידון : טיפול לקוי במוצר בתקופת אחריות בתאריך 2/2/2017 מסרתי לתיקון סורק מסוג canon lide 220 אשר נרכש בתאריך 12.11.15 ויש לו 3 שנות אחריות הסורק נמסר למשרד בראשון לציון הסברתי שהבעיה היא בכך שהסורק, לאחר כמה סריקות בודדות מתחיל לזייף ומדפיס קוים שחורים בצמוד לחלק התחתון של הסריקה. ואז התחילה מסכת של דיס-אינפורמציה על ידי אנשי השרות של ניופאן: • פעמיים הגעתי לראשון לחינם כי נאמר לי שהסורק מוכן, ולא היה שום סורק למסירה • בשלב מסוים נאמר לי שחסר חלק וממתינים לאישור • אחר כך נאמר לי שאני אקבל סורק חדש תוך כמה ימים ובסוף אחרי 6 שבועות וטלפונים מנדנדים קיבלתי את הסורק הישן והמוכר שנשאר מקולקל כשהיה. השבוע אני מחזירה את הסורק לתיקון חוזר בתקווה שיופקו לקחים.
רכישה מצוינת ומשתלמת של מעבד מזון מג׳ימיקס
רכשנו מג׳ימיקס דגם 3200 במחיר מצוין, שירות מקסים. תודה!
בשתי מילים - די בסדר
לפני כמספר חודשים קניתי טלויזיית טושיבה מבית ניופאן. רציתי לקנות טלוויזיה פשוטה עם חיבור HDMI ושלא תעלה יקר מדי. הבחירה. נכנסתי לחנות העודפים באשדוד ודווקא התאכזבתי מההיצע שהיה להם. אחרי מספר דקות שהסתובבתי בחנות (ונדיר שמוכר לא מתנפל עליך), ראיתי טלוויזיה שתואמת את הצרכים שלי. המוכר אמר שזו טלוויזיה נחמדה אבל עם טכנולוגיה קצת מיושנת והוא הציע לי ללכת על משהו יותר מתקדם. הוא הראה לי דגם אחר, ואני למען האמת לא ראיתי שום הבדל.... לא הייתה לי התלבטות רבה ולקחתי את הדגם הראשוני שרציתי. הטלוויזיה הייתה במלאי כך שיכולתי לקחתה מיד. לאחר מספר ימים הגיע טכנאי, התקין לי את הטלוויזיה וכמובן שידל אותי לקנות כבל HDMI בעל חיבורים מזהב לאיכות טובה יותר ב-200 שקל. בדיעבד, מסתבר שזה שטויות. כל כבל HDMI רגיל מציג את אותה האיכות. עד כה, הטלוויזיה עובדת כמו שצריך. עם זאת, איני יודע מה יקרה לגבי האחריות במידה ואצטרך לממשה. בסה"כ המחיר היה טוב, האיכות של הטלוויזיה סבירה, השירות היה בסדר (אני לא אוהב שמחליטים בשבילי מה התקציב שאני אמור להוציא על מוצר).
אחריות על מיקסר
רכשתי מיקסר במחסני חשמל עם 5 שנות אחריות . ששלחתי לניופאן את המסמכים הם נתנו לי תשובה לקונית שמגיע רק 3 שנים למרות ששלחתי תעודת אחריות חתומה ע"י החנות. הייתי מצפה שאת הברור הם יעשו מול החנות ולא יבזבזו את הזמן שלי תודה לניפאן על השרות הנהדר .
מצאת מידע לא מדוייק? דווח על טעות
Arrow_Close_partArrow_LeftArrow_moreArrow_Open_partArrow_RightArrow_downX_close_iconSite_menu_knowCall_iconלוגוzap_thumbsMap_pinתמונה גנריתVideo_playIcon star empty colorIcon star empty colorIcon star full colorIcon star empty colorאייקון חנויותDone_tofes_iconicon_failSite-menu_pricelistsSite_menu_reviewsSite_menu_search_resultsSite_menu_top_10Site_menu_add_bussinessexpress iconwhatsapp iconhand_click_expressicon_mobile_consult דפי זהבZAPתפריטSearchSearch Footer_searchFooter_toolsFooter_pricelist