Arrow_Close_partArrow_LeftArrow_moreArrow_Open_partArrow_Up_partArrow_RightArrow_upArrow_downX_close_iconSite_menu_infoSite_menu_knowCall_iconלוגוzap_thumbsמיוןכתובאייקוןMap_pinתמונה גנריתVideo_playIcon star empty colorIcon star empty colorIcon star full colorIcon star empty colorIcon star full gray colorאייקון חנויותDone_tofes_iconicon_failSite-menu_pricelistsSite_menu_reviewsSite_menu_search_resultsSite_menu_add_bussinessexpress iconwhatsapp iconhand_click_expressicon_mobile_consultExpand/Collapse Section דפי זהבZAPתפריטSearchSearch Avatar_add_reviewicon-login-arrow-symbolLogOutFull_Menuדפי זהבPointsAvatar_add_reviewAvatar_add_reviewFavoritesMessagesPeopleEdit_detailsHistory
Action_btn_Ninjaלקביעת פגישהלתיאום שיחה טלפוניתלקבלת הצעת מחירליצירת קשר וקבלת פרטיםAction_btn_Order_TableAction_btn_DeliveryAction_btn_Take_AwayAction_btn_Plane_EventWhatsappReserveRoom FacebookTwitterWhatsappMail
תודה לך!
חוות הדעת שלך התקבלה ונמצאת כעת בבדיקה על-ידי צוות דפי זהב.
לאחר האישור היא תפורסם בעמוד בית העסק.
אני מאשר/ת קבלת דיוור ומידע פרסומי מקבוצת .zap האישור נדרש לקבלת ההטבה, אינו חובה וניתן לביטול בכל עת.
logo

ביקורת על דפוס באר שבע

זאפ גרופ עושה שימוש במספר וירטואלי
לפי תנאי השימוש באתר.

חוות דעת גולשים

מחיר
(4.5) (15)
זמינות
(4.4) (15)
מקצועיות
(4.3) (15)
שירות
(4.0) (27)
כתוב חוות דעת
הזמנת איש מקצוע?קיבלת 50 מתנה לרכישה באתר ZAPSTORE
(2.8)
09/11/2016
פניתי לבית העסק לצורך הדפסת כרטיסים ופליירים, קיבלתי שירות ויחס לא טובים, הקטינו ראש והיו בעיות בעיצובים למרות זאת האספקה הייתה בזמן, שילמתי מחיר סביר, בחנתי הצעות נוספות אך בחרתי בהם מכיוון שהייתי מוגבלת בזמן בגלל החג.
קרא עוד
הסתר
תמונה גנרית לכותב חוות דעת
(5.0)
09/11/2016
פניתי לבית העסק לצורך הדפסת פנקס קבלות. קיבלתי מענה מהיר והמחיר ששילמתי היה זול. לא בחנתי הצעות נוספות.
קרא עוד
הסתר
תמונה גנרית לכותב חוות דעת
(2.6)
24/08/2016
פניתי לבית העסק לצורך הכנת הזמנות לחתונה, בחרתי בהם באקראי מהרשימה, הם טעו ולא מוכנים לקחת אחריות למרות שמדובר בסה"כ ב-140 הזמנות וכל מה שהוא מוכן לעשות זה 5 הזמנות חדשות, מבחינת מחיר מלכתחילה הוא היה סביר.
קרא עוד
הסתר
תמונה גנרית לכותב חוות דעת
(4.8)
09/08/2016
פניתי ל"דפוס באר שבע" לצורך הדפסת כרטיסי ביקור, הם היו מקצועיים ונתנו יחס אדיב, עמדו בזמנים, שילמתי מחיר סביר ביחס למחירים שביררתי. פניתי לדפוס באר שבע בגלל הזמינות.
קרא עוד
הסתר
תמונה גנרית לכותב חוות דעת
(5.0)
20/03/2016
שירות מעולה מהיר ואיכותי
הוצאתי 1000 כרטיסי ביקור מגנט.. באמת הכי מהיר בבאר שבע.. עבודה יסודית ואיכותית.. ניתנה לי האפשרות לשבת עם המעצב גרפי.. פרט אחרי פרט בסבלנות רבה.. בנוסף קיבלתי עצות רבות איך לקדם את העסק שלי
קרא עוד
הסתר
יוסי - תמונה
(2.2)
24/11/2015
באתי בזכות המחיר, ברחתי בגלל השירות
לפני כשבוע, הגעתי והשארתי גרפיקה (קבצים) להדפסת 1000 כרטיסי ביקור ושלט. בחור נחמד לקח ממני את הגרפיקה ואת הכסף וביקש שאגיע למחרת. הגעתי למחרת ואספתי את הכרטיסים ואת השלט, רק כדי לחזור לסטודיו וגלות *שהכרטיסים חתוכים עקום, קרועים בחלקם, למינציה מקומטת ועוד הפתעות*, בנוסף השלט שהודפס "נמעך" בהדפסה. יצרתי מיד קשר עם המקום והבטיחו שיחזרו אלי (לא קרה) למחרת יצרתי קשר עם בעל הבית ונתבקשתי לבוא להראות לו את הבעיה, קבענו להיפגש אולם כשהגעתי הוא לא היה. מסרתי את הכרטיסים והשלט לתיקון ונתבקשתי לחזור יום למחרת. כשהגעתי לאסוף את החומרים בפעם השנייה (ביקור רביעי במקום) פתחתי את החבילות במקום כדי לבחון את הכטיסים ה"חדשים". *כמחצית מהכרטיסים היו פגומים*. ביקשתי להשאיר את החומרים שם ולקבל את כספי בחזרה. לאחר שיחה טלפונית עם בעל הבית נאמר שלי שהוא בדק את הכרטיסים החדשים באופן אישי ואי אפשר לעשות יותר טוב מזה. תיקון השלט היה "לפנים משורת הדין". ו-"אי אפשר להחזיר את הכסף", אם אני רוצה אני יכול לשלוח לו תלונה במייל ... fool me once - shame on you, fool me twice - shame on me תשפטו בעצמכם אם זה מוצר סביר (ראו תמונה). מה שבטוח, אני לשם לא חוזר.
קרא עוד
הסתר
idan - תמונה
(4.0)
24/03/2015
פניתי לבית עסק לצורך בדפסת קבלות וחותמות. הם עמדו בלוח הזמנים, המחיר היה סביר והשירות אדיב.
קרא עוד
הסתר
תמונה גנרית לכותב חוות דעת
(4.4)
29/09/2014
פניתי לבית דפוס לצורך הדפסה על קנבס. הכל היה בסדר, השירות שלו היה טוב.
קרא עוד
הסתר
תמונה גנרית לכותב חוות דעת
(5.0)
30/06/2014
אמין, מחיר הוגן ושירות מעולה
מומלץ בחום! מטי מקסים, עזר לי מאוד לבחור את הפיתרון שחיפשתי. במשך שעה וחצי ישבתי אצלו במשרד וקיבלתי יחס נפלא עם הרבה סבלנות, למרות היותי לקוח "קטן". ישר כוח!
קרא עוד
הסתר
Gal - תמונה
(5.0)
09/02/2014
פניתי לצורך פרסום פליירים, השירות היה מעולה ובזמן, המחיר היה בסדר גמור, בחנתי הצעות אחרות, בחרתי בו בגלל היכרות מוקדמת.
קרא עוד
הסתר
תמונה גנרית לכותב חוות דעת
  • 2
  • 1
לעסק הקודם
מצאת מידע לא מדוייק? דווח על טעות
לעסק הבא
Footer_searchFooter_toolsFooter_pricelist