Action_btn_Ninjaלקביעת פגישהלתיאום שיחה טלפוניתלקבלת הצעת מחירליצירת קשר וקבלת פרטיםAction_btn_Order_TableAction_btn_DeliveryAction_btn_Take_AwayAction_btn_Plane_EventWhatsappReserveRoom
WhatsappFacebookTwitterMailShare
פל טלויזיות וידאו (1985) בע"מ - תמונה ראשית

מציג 6-16 חוות דעת מתוך 16 חוות דעת על פל טלויזיות וידאו (1985) בע"מ

1
ציון כללי 1
שירות 1
מחיר 1.5
עמידה בזמנים 1
שביעות רצון 1
איכות 1
מה דעתך על העסק?
כתוב חוות דעת
חוות הדעת אומתה ע"י קבלהחוות הדעת עזרה ליחוות הדעת לא עזרה ליכתובדווח על תוכן פוגעניתגובות
יודעים לקחת כסף, ואז פשות לא מספקים שרות שמכרו
זו היתה טעות בשווי 4000 ש''ח כאשר החלטתי לבטח אצלהם 5 מוצרי חשמל. מדיח כלים היתקלקל לפני 8 ימים, נלקח למעבדה - וחזר לא עובד (כל זה תמורת 120 שקל נוספים, כמובן). שרות לקוחות רק מורח והחברה לא עומדת בשום תנאי של החוזה - פשות ביזון! אם אתם לא רוצים להשקיע כספכם בביזבוז זמן ועצבים - הימנעו ככל האפשר מהחברה האומללה הזאת!
גרועה
בינואר השנה ובמסגרת ביטוח מושלם לבית שלחתי טלווזיה מבוטחת לתיקון לאחר מס ימים המכשיר הוחזר לא מתוקן . הטכנאי שהחזיר אותה אמר שלא הצליחו להתגבר על התקלה {פסים אדומים שמופיעים על הרקע השחור של התמונה} ביקש שהמכשיר ימשיך לפעול כך והתופעה לא תעלם הוא יוחזר לתיקון. היום אני נדרש שוב לשלם דמי השתתפות כאשר לא בטוח שהפעם המכשיר יתוקן .
תודעת שירות אפסית והיעדר נימוס אלמנטרי.
התקשרו אלי ביזמתם כדי לצרפני לשירות. לאחר הסבר תמציתי לו הקשבתי בעיון סירבתי בנימוס. בתגובה נותקה השיחה מידית. כמובן, זהו מספר שלא ניתן להתקשר אליו בחזרה. כך חברת פל מתנהגת כשהיא צריכה אותך. זה כנראה מאוד מאוד משתפר כשאתה צריך אותם.
להתרחק כמו מאש
חתמתי איתם ביום ראשון שעבר על שרות ל5 מכשירים בעלות של 79ש"ח לחודש. לצערנו ביום שישי האחרון התקלקל המדיח, ומאז אני מנסה להשיג אותם ללא הצלחה. ביום שישי ענו לי ממוקד הודעות שלהם והבטיחו שיחזרו אלי, לא חזרו. ביום ראשון אשתי ואני התקשרנו כל אחד בנפרד, מכל אחד לקחו פרטים מלאים כל דגם המכשיר והביטח שיחזרו עוד באותו יום לתאום טכנאי. ביום שני שוב הגעתי למוקד הודעות (וזה שעות העבודה המוצהרות שלהם), ביום שלישי שום הבטיחו שיחזרו אלי, והין כבר שלחתי להם הודעת ביטול שרות, כי לפי האמנה שלהם הטכנאי היה אמור להגיע אלי היום, וכמובן שאין קול ואין עונה. שומר כספו ירחק!
זהירות פל
שירות מאוד גרוע לא להתקרב. ביזבזתי היום שעות בטלפון כדי לנסות לקבוע טכנאי ולבסוף אחרי איומים הם קבעו טכנאי רק 3 ימים מיום התקלה. ומבקשים לחכות לטכנאי 5 שעות בבית שזה 3 שעות יותר ממה שמאפשר החוק. הביטוח אצלם היה טעות לא אחזור על כך.
חבל על הכסף!!!
עשו לי ביטוח בפל ושהיה לי תקלה הוציאו כל מיני סעיפים שהתיקון לא כלול והתיקון יעלה לי יותר מ1000 ש"ח שהמכונת כביסה עצמה יותר זולה אין מי לדבר וחבל על הכסף למי שמבטח .וזה כתב שירות למכונת כביסה
טכנאי לא מודיע ולא מגיע
עובדות בלבד : הזמנתי טכנאי במסגרת שירות פל. בתום חלון זמן של 3 שעות לא הגיע הטכנאי. בבירור טלפוני נמסרה ההודעה הבאה : "הטכנאי התעכב בתיקון קודם, בדיוק רצה להודיע על איחור של שעה וחצי". ביטלתי את השירות עד היום כמעט חודש וחצי אחרי - לא קיבלתי את ההחזר (מתעקשים להמתין 30 ימי עסקים). טעיתי !!!! לא אעשה שירות בפל !!!!
חוזה ביטוח שאינו שווה את הנייר עליו הוא נכתב.
אל תתנו למחיר "הנמוך" של הביטוח להטעות אתכם. לשלם אפילו "מעט" על אי שירות, הינו מחיר גבוה ביותר, לכל הדעות. במעמד החתימה על הסכם הביטוח, הבטיחו הרים וגבעות, אך כשהגיע רגע האמת ונזקקנו לשירות, לצורך העניין תיקון מזגן, חיכינו שבוע למועד הגעת הטכנאי המיוחל. הגיע בחור עם הרבה רעש וצלצולים אבל עם אפס רצון לעבוד ופתאום גילינו שכל מה שהובטח לנו עם חתימת החוזה, אינו שווה את הנייר עליו הוא נכתב. הטכנאי "הנלהב לעבוד" חפר וגילה פתאום שלל נקודות שהביטוח המהולל אינו מכסה וכי "להפתעתנו הרבה", המזגן איננו חדש, רחמנא ליצלן, ועזב כמובן מבלי לעשות דבר. למרבה הלעג עוד הייתי צריך להגיד תודה על כי הנ"ל, ברוב טובו, לא גבה תשלום על ביקורו העקר. בניסיונות אין ספור בימים הבאים להשיג את שירות הלקוחות של פל ולקבל את השירות המיוחל, משימה קשה עד בלתי אפשרית בפני עצמה, מסתבר שחוסר רצונו של הטכנאי לבצע את מה שהובטח לנו במעמד החתימה על החוזה, מגובה על ידי הדרגים הניהוליים בפל. לסיכום רבותי, עשו ביטוח בפל רק אם ברשותכם מכשירים חדשים שהסיכוי לקלקול בהם נמוך. למה לעשות ביטוח במצב כזה זו שאלה שתצטרכו לענות בעצמכם. אחרת דעו שאתם שמים כספכם על קרן הצבי ושירות מיקצועי והוגן אולי תקבלו מפל רק אם תשלמו עבורו בנוסף, וגם זה בספק. אני עשיתי טעות. אל תעשו אותה גם אתם. לשיקולכם.
מדהים כמה ששירות יכל להיות גרוע
לוקח זמן לתאם שירות, קובעים חלון זמנים של 4 שעות באמצע יום ובכל זאת מאחרים או מקדימים. שיחה עם המוקדנים משאירה טעם רע נוסף. יש תחושה של זיזול ו"לך לחפש". יש להם תירוצים לאיחורים. בקיצור אחרי למעלה משבוע אני עדיין עם מכשיר מקולקל.
השירות בסדר המחיר נמוך
הם תמיד באים בזמן סביר ונתנים שרות ע"י טכנאים שמבינים עניין. אני אצלם כמה שנים וקראתי להם המון פעמים יש כל המוצרים בבית מבוטחים אצלהם.
מצאת מידע לא מדוייק? דווח על טעות
Arrow_Close_partArrow_LeftArrow_moreArrow_Open_partArrow_RightArrow_downX_close_iconSite_menu_knowCall_iconלוגוzap_thumbsMap_pinתמונה גנריתVideo_playIcon star empty colorIcon star empty colorIcon star full colorIcon star empty colorאייקון חנויותDone_tofes_iconicon_failSite-menu_pricelistsSite_menu_reviewsSite_menu_search_resultsSite_menu_top_10Site_menu_add_bussinessexpress iconwhatsapp iconhand_click_expressicon_mobile_consult דפי זהבZAPתפריטSearchSearch Footer_searchFooter_toolsFooter_pricelist