Action_btn_Ninjaלקביעת פגישהלתיאום שיחה טלפוניתלקבלת הצעת מחירליצירת קשר וקבלת פרטיםAction_btn_Order_TableAction_btn_DeliveryAction_btn_Take_AwayAction_btn_Plane_EventWhatsappReserveRoom
WhatsappFacebookTwitterMailShare
שרות כל  א.ד.י.מ בע"מ - תמונה ראשית

מציג 6-16 חוות דעת מתוך 18 חוות דעת על שרות כל א.ד.י.מ בע"מ

3.5
ציון כללי 2
שירות 4.3
מחיר 3.6
עמידה בזמנים 4.8
זמינות 4
שביעות רצון 4.1
שירות 3.8
איכות 3.7
שביעות רצון מהמחיר 2.3
מה דעתך על העסק?
כתוב חוות דעת
חוות הדעת אומתה ע"י קבלהחוות הדעת עזרה ליחוות הדעת לא עזרה ליכתובדווח על תוכן פוגעניתגובות
פניתי לבית העסק על מנת לבצע תיקון בשואב אבק שלי, המחיר היה במסגרת האחריות, השירות שקיבלתי היה טוב ואדיב עם יחס בסדר, משך זמן הטיפול היה ארוך כ - 3 שבועות.
תגובות (1)

avi - תמונה
תגובה של בית העסק

09/03/2015

המוצר היה באחריות והועבר לחברה לטיפול הוסבר ללקוח שהתהליך יכול להמשך יותר זמן מהרגיל נמשיך לתת שרות טוב ואדיב ונשתדל להבא לקצר התהליך
פניתי לבית העסק על מנת לבצע תיקון במיקסר שלי, השירות שקיבלתי היה מקצועי, אמין, הגון, ישר וטוב מאוד, המחיר היה הוגן, והם עמדו בלוחות זמנים.
תגובות (1)

avi - תמונה
תגובה של בית העסק

26/11/2014

שמחים לשרת את קהל לקוחותינו הרבים ומשתדלים לשמור על רמת שירות גבה !!!
שירות מהיר, אדיב וטוב
הבאתי מיקסר לתיקון, תוך שעתיים היה מוכן, מחיר טוב, שירות אדיב, וטוב
שרות מהיר אבל גרוע, מוצר פגום
רכשתי קומקום, דגם שבחרתי ומופיע באתר לא תואם את המציאות, הדגם כבר לא מיוצר מספר שנים, במקומו הגיע דגם אחר (הדגם לא הוסר מאתר אפילו כאשר פניתי עם הבעיה זו). הקומקום שהגיע אלי היה פגום, ניתן היה לראות ישר - פלסטיק של הידית לא ישב במקום עם מכסה עקום. פניתי לשרות כל מספר פעמים בטלפון ודרך האתר שלהם. בשיחת טלפון "עשו" ממני כאילו אני טיפש ומבלבל להם את השכל שמעתי את הנציגים מדברים ביניהם (התחילו להסביר לי שצריך להסיר מדבקות שחורות מהקומקום כדי לפתוח את המכסה...כאילו זה לא ברור מאליו...). הפנו אותי למעבדת שרות עם האחראיות. מילה אחרונה חוסר מקצועיות, חוסר הבנה, ונראה כאילו לא יודעים מה הם עושים כלל. לא ממליץ לקנות מהם ולא לתקן מכשירים...לתגובה שלי אין קשר ללכלך עליהם, אלא להגיד את המצב שיש בחברה זו ולהזהיר אנשים.
תגובות (1)

avi - תמונה
תגובה של בית העסק

12/03/2013

הלקוח ביצע הזמנה מסודרת לקומקום בראון בצבע לבן הקומקום נשלח ללקוח {נציין כי הדגם שנשלח הוא הדגם היחידי הקיים } כאשר הלקוח קיבל המוצר הוא יצר עימנו קשר ואמר שהדגם שונה וכנראה פגום הוסבר לו כי הדגם שונה ע"י החברה ועל הקנקן יש מדבקות ספוג לשמירה על המכשיר לכן אולי נראה לו שהמכשיר פגום השיחה התקיימה בנועם לא זלזלנו בלקוח ולא התיחסנו אליו כאל טיפש כמו שהלקוח מציין לאחר כמה ימים יצר עימנו הלקוח קשר ועדיין התלונן על המוצר נאמר לו כי יארוז את המוצר ישלח אותו בחזרה ואנו נשלח לו מוצר חדש . למרות כל זאת עדיין הלקוח כתב את מה שכתב אנו מבטיחים ומקיימים ישלח אליו קנקן חדש מיד שהמכשיר הפגום יגיע אלנו צר לנו על הרגשתו הלא נוחה של הלקוח אולם אם לא היה ממהר להשמיץ אותנו קבל עם ועדה היה מגלה כי שרות אצלנו הוא מעל הכל וחבל שהחליט לשפוט אותנו ללא מתן סיכוי לתקן ולהוכיח כמה אנו בסדר נמשיך לתת שרות ומכירה הכי טוב שאפשר למרות הנאמר במכתב התלונה שרות כל
פניתי לצורך תיקון מכונת גילוח, השירות היה אדיב, המחיר לא יקר הייתי מרוצה.
קניתי פילטר לשואב אבק, שירות היה טוב מאוד, קיבלתי בזמק במקום, מחיר היה טוב מאוד
פניתי לצורך מקרן לחתונה, השירות היה מצוין, המחיר היה מה שציפיתי, האספקה היתה בזמן. לא בחנתי הצעות נוספות, בחרתי בעסק כי הוא הראשון שהיה, נהניתי מהשירות והאתר הוא מצוין.
פניתי לצורך טיפול במכונה. השירות היה אדיב ומקצועי, ממש מצויין. הלכתי אליהם כי הבעל הבית שלי שלח אותי אליו, הוא מכיר אותו. ויצאתי מרוצה מאוד.
פניתי לצורך קבלה של מכשיר חשמלי. הם היו עילים, מקצועיים ונותנים מענה.
הם מעולים ומצויינים
מצאת מידע לא מדוייק? דווח על טעות
Arrow_Close_partArrow_LeftArrow_moreArrow_Open_partArrow_RightArrow_downX_close_iconSite_menu_knowCall_iconלוגוzap_thumbsMap_pinתמונה גנריתVideo_playIcon star empty colorIcon star empty colorIcon star full colorIcon star empty colorאייקון חנויותDone_tofes_iconicon_failSite-menu_pricelistsSite_menu_reviewsSite_menu_search_resultsSite_menu_top_10Site_menu_add_bussinessexpress iconwhatsapp iconhand_click_expressicon_mobile_consult דפי זהבZAPתפריטSearchSearch Footer_searchFooter_toolsFooter_pricelist