הצג חוות דעת
מציג 6-15 חוות דעת מתוך 15 חוות דעת על עופר שערים
3.6
דירוג כללי
ציון כללי 3.3
שירות 4.3
מחיר 3.8
עמידה בזמנים 4
זמינות 4.3
שביעות רצון 4.2
איכות 4.3
שביעות רצון מהמחיר 4

מיקי
30/07/2018
5
חברה מצויינת
עשו יופי של התקנה. סטנדרטים גבוהים. לקח קצת זמן כי עמוסים, אך היה שווה.זמינות4 טובה
איכות5 מעולה
שירות5 מעל לציפיות
שביעות רצון מהמחיר5 ללא תחרות
ציון כללי5 מצוין
באדיבות אתר דפ"ז - אתרי לקוחות

יוסי
30/01/2018
1
מוצר גרוע ביותמחירים לא ברורים
שימו לב, ממליץ לא לקנות מנוע FAAC.
כרטיס הפיקוד רגיש מאוד, נוטה להתקלקל ולעופר שערים אין את הציוד והידע לתקן את הכרטיס. עלות הכרטיס כ 70% מעלות המנוע קומפלט.
בקיצור מוצר גרוע ללא תמיכה טכנית ברמה נאותה.
זמינות3 בסדר
איכות1 לא טובה
שביעות רצון מהמחיר1 לא מוצדק
ציון כללי1 לא טוב
באדיבות אתר דפ"ז - אתרי לקוחות

Alina
06/08/2017
1.4
רמת שירות עופר שערים
במשך שנתיים קבלים שירות על הפנים , מגיעם תוך 7-10 ימים וזה לא אומר שיתקנו במידי .
לא מזיז להם
שער רוב הזמן פתוח
אם מודיעם בה' - אין מצב שיטפלו לפני שבת
שירות1 לא טוב
שביעות רצון1 כלל לא
מחיר 2 גבוה
עמידה בזמנים1 מאחר כרוני
איכות2 בינונית
תאריך קבלת השירות: 8/1/2017 12:00:00 AM
הדירוג שלי (1-10): 1
:1
באדיבות אתר דפ"ז - אתרי לקוחות

i
חוות דעת של צרכן אשר יצר קשר טלפוני עם בית העסק, התקבל באמצעות סקר טלפוני המבוצע על ידי חברת סקרים מקצועית.
שלום
03/08/2017
4.8
פניתי לבית העסק לצורך קבלת מוצר לשער חשמלי. קיבלתי שירות אדיב ומקצועי, שילמתי מחיר סביר.
שירות4 4
מחיר 5 5
עמידה בזמנים5 5
איכות5 5
שביעות רצון5 5
תאריך קבלת השירות: 06/07/2017
הדירוג שלי (1-10): 10
:4
באדיבות אתר Zap Travel

יונית
31/08/2013
1
פשוט אין עם מי לדבר
יום שבת. השער האוטומטי לחניון לא נפתח (כנראה תקלה). השארתי שתי הודעות במוקד ההודעות וכלום! פשוט אפס בשירות. תודה ושלום!ציון כללי1 לא מומלץ
תאריך קבלת השירות: 8/31/2013 12:00:00 AM
הדירוג שלי (1-10): 1
באדיבות אתר דפ"ז - אתרי לקוחות
תגובות (2)

תגובה של בית העסק
01/09/2013
אנו נותנים שרות ביום א' להודעות שהתקבלו בשבת.איננו מפעילים שרות בשבת. לכל שער יש מפתח ניטרול המאפשר פתיחה ידנית לשער. אין אפשרות טכנית לתת מענה מיידי לכל תקלה. ביום שבו מערכת החשמל קורסת באזור מסויים, מאות שערים עלולים להיות מושבתים ולכן שימוש במפתח ניטרול הינו חיוני. ההשמצה לעיל ניתנה בעידנא דריתחא ולצערי ללא מחשבה כלל. צר לנו שהמערכת שלכם אינה נותנת דעתה על כך ומאפשרת לאנונימי לשחרר לחץ על חשבון שמנו הטוב.

תגובה של יונית
11/09/2013
תודה רבה באמת שאתם נותנים שירות רק ביום א'. ומה אמור לעשות מי שתקוע עם הרכב בשבת ולא יכול לצאת? מפתח נטרול? הצחקתם אותי. יש כנראה מפתח נטרול אחד בכל הבנין, חיפשנו ולא מצאנו.. למה אי אפשר לפתוח את השער ידנית/באמצעות כפתור ללא "מפתח הנטרול" מבלי לעבור ולהפריע לשכנים בשבת (רובם שומרי מסורת). ולגבי השמצות, איזה חלק בדיוק הוא השמצה פה? אולי במקום להתגונן תחשבו איך אתם משפרים את השירות.

i
חוות דעת של צרכן אשר יצר קשר טלפוני עם בית העסק, התקבל באמצעות סקר טלפוני המבוצע על ידי חברת סקרים מקצועית.
עזרא
14/07/2013
4
פניתי לצורך קבלת שלט, השירות היה אדיב מאוד, המחיר היה בסדר, בחנתי הצעות אחרות, בחרתי בו בגלל ששם יש את השלט המקורי
שירות4 4
מחיר 4 4
עמידה בזמנים4 4
איכות4 4
שביעות רצון4 4
תאריך קבלת השירות: 20/06/2013
הדירוג שלי (1-10): 9
:4
באדיבות אתר Zap Travel

משה
03/07/2013
1
שירות גרוע
הייתי צריך טכנאי שערים.
התקשרתי, הבטיחו שמחלקת שירות תחזור לתאם טכנאי.
לא חזרו, התקשרתי שוב לאחר יום, הבטיחו שוב.
אחרי שלושה ימים בהם אפילו תיאום לא נעשה, עברתי לחברה אחרת.
ג ר ו ע י ם. ציון כללי1 לא מומלץ
תאריך קבלת השירות: 7/3/2013 12:00:00 AM
הדירוג שלי (1-10): 1
באדיבות אתר דפ"ז - אתרי לקוחות
תגובות (1)

תגובה של בית העסק
08/07/2013
שלום,
עצוב לראות את הקלות בה אדם משמיץ את חברתנו שכה מקפידה על שרות טוב וידועה בו.
המתלונן, ביקש שרות עבור שער שלא הותקן על ידינו. הבקשה הגיע אלינו ביום ה'.
אכן היינו המחסור כח אדם בעקבות חופשות ומחלות ולמרות זאת ביום ג' לאחר 3 ימי עבודה בקשנו לתאם איתו הגעת טכנאי לאותו יום. התשובה היתה שזה מאוחר מידי, כבר הוזמנה חברה אחרת. זהו, זה הסיפור וצר לי מאוד על הדברים שכתובים פה בחוסר דיוק רב. אנו מצידנו נמשיך לתת שירות מעולה ומקצועי לכלל לקוחותינו.
בברכה
עופר שערים

i
חוות דעת של צרכן אשר יצר קשר טלפוני עם בית העסק, התקבל באמצעות סקר טלפוני המבוצע על ידי חברת סקרים מקצועית.
user74642
21/04/2013
4.4
קניתי מנוע חשמלי לשער, השירות אדיב ואספקה בזמן, התעניינתי בו דרך האינטרנט ואכן היה אצלו בסדר גמור, המחיר, ייצור ומנוע.
שירות5 5
מחיר 3 3
עמידה בזמנים4 4
איכות5 5
שביעות רצון5 5
תאריך קבלת השירות: 24/03/2013
הדירוג שלי (1-10): 9
:4
באדיבות אתר Zap Travel

i
חוות דעת של צרכן אשר יצר קשר טלפוני עם בית העסק, התקבל באמצעות סקר טלפוני המבוצע על ידי חברת סקרים מקצועית.
user80607
04/04/2013
4.8
אני מכיר את העסק הרבה שנים. הם מקצועיים ואמינים.
שירות5 5
מחיר 4 4
עמידה בזמנים5 5
איכות5 5
שביעות רצון5 5
תאריך קבלת השירות: 10/03/2013
הדירוג שלי (1-10): 10
:2
באדיבות אתר Zap Travel

איתמר
13/05/2012
5
עמדו בכל מה שהבטיחו
הזמנו שער כנף לבניין שלנו. עשינו סקר אצל לא מעט חברות ושמחים בכך שבחרנו בעופר שערים. עמדו בלוחות זמנים וביצעו עבודה מאוד טובה. מודה לבני על הייעוץ הרב שניתן.שירות5 מעל לציפיות
שביעות רצון5 מעל לציפיות
מחיר 5 ללא תחרות
עמידה בזמנים5 מעל לציפיות
איכות5 מעולה
תאריך קבלת השירות: 4/30/2012 12:00:00 AM
הדירוג שלי (1-10): 1
:1
באדיבות אתר דפ"ז - אתרי לקוחות
- 2
- 1
מצאת מידע לא מדוייק? דווח על טעות
05/08/2018