מציג 6-14 חוות דעת מתוך 14 חוות דעת על עופר שערים
3.5
דירוג כללי
יוסי
30/01/2018
1
מוצר גרוע ביותמחירים לא ברורים
שימו לב, ממליץ לא לקנות מנוע FAAC.
כרטיס הפיקוד רגיש מאוד, נוטה להתקלקל ולעופר שערים אין את הציוד והידע לתקן את הכרטיס. עלות הכרטיס כ 70% מעלות המנוע קומפלט.
בקיצור מוצר גרוע ללא תמיכה טכנית ברמה נאותה.
Alina
06/08/2017
1.4
רמת שירות עופר שערים
במשך שנתיים קבלים שירות על הפנים , מגיעם תוך 7-10 ימים וזה לא אומר שיתקנו במידי .
לא מזיז להם
שער רוב הזמן פתוח
אם מודיעם בה' - אין מצב שיטפלו לפני שבת
i
חוות דעת של צרכן אשר יצר קשר טלפוני עם בית העסק, התקבל באמצעות סקר טלפוני המבוצע על ידי חברת סקרים מקצועית.
שלום
03/08/2017
4.8
פניתי לבית העסק לצורך קבלת מוצר לשער חשמלי. קיבלתי שירות אדיב ומקצועי, שילמתי מחיר סביר.
יונית
31/08/2013
1
פשוט אין עם מי לדבר
יום שבת. השער האוטומטי לחניון לא נפתח (כנראה תקלה). השארתי שתי הודעות במוקד ההודעות וכלום! פשוט אפס בשירות. תודה ושלום! תגובות (2)
תגובה של בית העסק
01/09/2013
אנו נותנים שרות ביום א' להודעות שהתקבלו בשבת.איננו מפעילים שרות בשבת. לכל שער יש מפתח ניטרול המאפשר פתיחה ידנית לשער. אין אפשרות טכנית לתת מענה מיידי לכל תקלה. ביום שבו מערכת החשמל קורסת באזור מסויים, מאות שערים עלולים להיות מושבתים ולכן שימוש במפתח ניטרול הינו חיוני. ההשמצה לעיל ניתנה בעידנא דריתחא ולצערי ללא מחשבה כלל. צר לנו שהמערכת שלכם אינה נותנת דעתה על כך ומאפשרת לאנונימי לשחרר לחץ על חשבון שמנו הטוב.
תגובה של יונית
11/09/2013
תודה רבה באמת שאתם נותנים שירות רק ביום א'. ומה אמור לעשות מי שתקוע עם הרכב בשבת ולא יכול לצאת? מפתח נטרול? הצחקתם אותי. יש כנראה מפתח נטרול אחד בכל הבנין, חיפשנו ולא מצאנו.. למה אי אפשר לפתוח את השער ידנית/באמצעות כפתור ללא "מפתח הנטרול" מבלי לעבור ולהפריע לשכנים בשבת (רובם שומרי מסורת). ולגבי השמצות, איזה חלק בדיוק הוא השמצה פה? אולי במקום להתגונן תחשבו איך אתם משפרים את השירות.
i
חוות דעת של צרכן אשר יצר קשר טלפוני עם בית העסק, התקבל באמצעות סקר טלפוני המבוצע על ידי חברת סקרים מקצועית.
עזרא
14/07/2013
4
פניתי לצורך קבלת שלט, השירות היה אדיב מאוד, המחיר היה בסדר, בחנתי הצעות אחרות, בחרתי בו בגלל ששם יש את השלט המקורי
משה
03/07/2013
1
שירות גרוע
הייתי צריך טכנאי שערים.
התקשרתי, הבטיחו שמחלקת שירות תחזור לתאם טכנאי.
לא חזרו, התקשרתי שוב לאחר יום, הבטיחו שוב.
אחרי שלושה ימים בהם אפילו תיאום לא נעשה, עברתי לחברה אחרת.
ג ר ו ע י ם. תגובות (1)
תגובה של בית העסק
08/07/2013
שלום,
עצוב לראות את הקלות בה אדם משמיץ את חברתנו שכה מקפידה על שרות טוב וידועה בו.
המתלונן, ביקש שרות עבור שער שלא הותקן על ידינו. הבקשה הגיע אלינו ביום ה'.
אכן היינו המחסור כח אדם בעקבות חופשות ומחלות ולמרות זאת ביום ג' לאחר 3 ימי עבודה בקשנו לתאם איתו הגעת טכנאי לאותו יום. התשובה היתה שזה מאוחר מידי, כבר הוזמנה חברה אחרת. זהו, זה הסיפור וצר לי מאוד על הדברים שכתובים פה בחוסר דיוק רב. אנו מצידנו נמשיך לתת שירות מעולה ומקצועי לכלל לקוחותינו.
בברכה
עופר שערים
i
חוות דעת של צרכן אשר יצר קשר טלפוני עם בית העסק, התקבל באמצעות סקר טלפוני המבוצע על ידי חברת סקרים מקצועית.
user74642
21/04/2013
4.4
קניתי מנוע חשמלי לשער, השירות אדיב ואספקה בזמן, התעניינתי בו דרך האינטרנט ואכן היה אצלו בסדר גמור, המחיר, ייצור ומנוע.
i
חוות דעת של צרכן אשר יצר קשר טלפוני עם בית העסק, התקבל באמצעות סקר טלפוני המבוצע על ידי חברת סקרים מקצועית.
user80607
04/04/2013
4.8
אני מכיר את העסק הרבה שנים. הם מקצועיים ואמינים.
איתמר
13/05/2012
5
עמדו בכל מה שהבטיחו
הזמנו שער כנף לבניין שלנו. עשינו סקר אצל לא מעט חברות ושמחים בכך שבחרנו בעופר שערים. עמדו בלוחות זמנים וביצעו עבודה מאוד טובה. מודה לבני על הייעוץ הרב שניתן.- 2
- 1
05/08/2018