ברימאג שירות בע"מ
חשמל מוצרים ביתיים - תיקון בחולון
הבנאי 12, חולון
הצג חוות דעת
מציג 6-16 חוות דעת מתוך 36 חוות דעת על ברימאג שירות בע"מ
1.5
דירוג כללי
ציון כללי 1.1
שירות 1.5
מחיר 2.4
עמידה בזמנים 2.3
זמינות 1.2
מומלץ? 2
שביעות רצון 1.9
איכות 1.5
שביעות רצון מהמחיר 1.1

זאביק
31/03/2021
1
שירות גרוע ואכזבה גדולה !
יש לי מכונת כביסה כמעט בת שבע שנים . הופיעה לי תקלה של עומס יותר על המנוע , כאשר יש אחריות של 10 שנים על המנוע . במהלך השיחה עם הנציגת שירות , נאמר לי שאצטרך לשלם עבור ביקור הטכנאי 290 ש"ח למרות שהתקלה במסגרת האחריות !!! כששאלתי אם יש את החלק במלאי , הנציגה התחמקה מלעשות בדיקה וכמובן שלא ויתרתי ודרשתי שהחלק יהיה לטכנאי ברכב . לאחר שקיבלתי תשובה חיובית בטלפון שיש את החלק , נאמר לי שאצטרך לשלם עבור העבודה 712 ש"ח, בנוסף ל 290 ש"ח עבור הביקור !!! יום למחרת (עוד לפני שהיה אמור להגיע הטכנאי) אני מקבל טלפון התנצלות שאני לא אמור לשלם על עבודה במסגרת האחריות וכן לשלם עבור ביקור במסגרת האחריות . ביקשתי לבטל את הטכנאי ולהחזיר לי את התשלום , תוך כדי השיחה עם האחראית אני מוצא את עצמי,
שהיא מתווכחת איתי ולא נותנת לי להביע את שביעות רצוני ואת הברירות שנותרו לי כדי לא להיתקע בלי מכונת כביסה עם ילדים בבית . בינתיים לא קיבלתי החזר כפי שהובטח . נאלצתי לפנות לטכנאי שלא קשור לברימג בלת ברירה . תחשבו טוב לפני שאתם קונים ברימג !זמינות2 נמוכה
איכות1 לא טובה
שירות1 לא טוב
שביעות רצון מהמחיר2 גבוה
ציון כללי1 לא טוב
באדיבות אתר דפ"ז - אתרי לקוחות

Рита
19/01/2021
1
שירות גרוע ביותר..לא עונים לט.
קניתי מכונת קפה וביום הראשון של השימוש התגלתה תקלה קטנה ..לא משהו רציני ..חיכיתי לטכנאי 10ימים ,לקח את המכונה ..עברו עוד 10ימים ועוד לא תוקן.. התקשרתי והם זורקים אותי כל פעם למישהו אחר ..פשוט לא להאמין ..מאוד מאכזב..לא אקנה מהם שוב ..זמינות1 לא טובה
שירות1 לא טוב
שביעות רצון מהמחיר1 לא מוצדק
ציון כללי1 לא טוב
באדיבות אתר דפ"ז - אתרי לקוחות

גלית
12/10/2020
1
לא זמינים בכלל.
השארתי 2 הודעות בצור קשר וקיבלתי מענה אוטומטי שיחזרו אלי בהקדם.
התקשרתיֿ מעל שעתיים בהמתנה , פרט לעידכון על מקומי בתור , לא קרה דבר. אחרי 45 דקות ראשונה בתור התייאשתי
התמונה, כשעוד היתה לי קצת סבלנות....
זמינות1 לא טובה
שירות1 לא טוב
ציון כללי1 לא טוב
באדיבות אתר דפ"ז - אתרי לקוחות

batya
10/08/2020
1
שירות שאינו שירות - מבייש את ה
את התשלום עבור החלפת המסננים כל חצי שנה קיבלו אך לעולם אינם מציעים שירות וכל חצי שנה מתחיל מרדף אחר קביעת מועד. ההוראות סותרות והתשובות מחוצפותציון כללי1 לא טוב
באדיבות אתר דפ"ז - אתרי לקוחות

barak.ha
26/01/2020
1
אני לא אקנה שום מוצר שלהם שוב!
יש לי וידוי,גם אני טעיתי ורכשתי ומכונת כביסה שלכם!כשראיתי מכונת כביסה עם 5 שנות אחריות אמרתי יופי נקנה מכונה והיה שקט ל 5 שנים. כמה טיפש הייתי שהאמנתי לתרגיל השיווקי הזה!כאשר המכונה התקלקלה אמרתי לא נורא יש אחריותהכול טוב.התקשרתי לשירות ואמרתי שלום יש לי אחריות ל-5שנים והמכונה שלי התקלקלה פרטתי את התקלה וקבעו לי טכנאי. ומיד התחלתי להבין כמהטיפש הייתי שהאמנתי לתעלול השיווקי הזה.מייד אמרתם לי תשמע זה נכון שיש אחריות אבל רקעל החלקים, צריך לשלם לטכנאי והחלקים היו בחינם שאלתי כמה עולה אמרו לי כ- 300שקלים. עשיתי חשבון עם עצמי המכונה עלתה 1400 שקלים. תיקון יעלה 300 שקלים כולל כל החלקים אמרתימשתלם.לאחר שבוע מגיע טכנאי ואומר תשמע צריך להחליףשסתום אמרתי לו מעולה תחליף! יש לי אחריות. אמר לי לא זה בתשלום מלא כי החלקמפלסטיק! בשיחה עם השירות הם שוב אמרו כן החלק מפלסטיקצריך לשלם עליו.חשוב שכל האנשים ידעו על הסיפור הזה כדי שאם הםיתלבטו אם לקנות מוצרים שלכם הם ידעו כמה האחריות שלכם שווה!תתביישו!!!זמינות1 לא טובה
איכות1 לא טובה
שירות1 לא טוב
שביעות רצון מהמחיר1 לא מוצדק
ציון כללי1 לא טוב
באדיבות אתר דפ"ז - אתרי לקוחות

madlenfe
04/10/2019
3
השירות הכי גרוע שנתקלתי בו!!!!
הזמנתי טכנאי למקרר הוא הגיע אחרי שלושה שבועות!!!!!!! החליף שני כרטיסים גבה 1000 שח והלך… אחרי חצי שעה התקלה חזרה כפי שהיתה עד למצב שהמקרר הפסיק לעבוד… למחרת הגיע שוב טכנאי אחרי שרוב האוכל והמוצרים במקרר נזרקו לפח
במידה ואתם מחפשים שירות חפשו היטב ורק לא ברינג!!!!!!זמינות1 לא טובה
שירות1 לא טוב
שביעות רצון מהמחיר1 לא מוצדק
ציון כללי3 בסדר
באדיבות אתר דפ"ז - אתרי לקוחות

Dana
18/08/2019
1
באסה
רק אחרי חודשיים הגיעו למסקנה שאין אפשרות לתקן את המכונה, ובינתיים מעבירים אותי מטכנאי לטכנאי ובנוסף השירות בטלפון היה מבאס, חוסר אכפתיות.. זמינות3 בסדר
איכות1 לא טובה
שירות1 לא טוב
שביעות רצון מהמחיר1 לא מוצדק
ציון כללי1 לא טוב
באדיבות אתר דפ"ז - אתרי לקוחות

זוהר
06/08/2019
1
העצה היומית:שרות גרוע ביותר!!!
לעולם לא אקנה מוצרים בשרות ברימאג
מכונת כביסה לאחר שבוע וחצי שהטכנאי הגיע לא קיים החלק במלאי ואני נדרש לחכות עוד שבוע וחצי
מדובר על מכונה של שלושה חודשיםזמינות1 לא טובה
איכות1 לא טובה
שירות1 לא טוב
שביעות רצון מהמחיר1 לא מוצדק
ציון כללי1 לא טוב
באדיבות אתר דפ"ז - אתרי לקוחות

גישמאק
12/03/2019
1
ברימאג אכזבו אותי
קניתי מיקסר קנווד חדש ועוד כמה חלקים שמתחברים למיקסר , והקוצץ לא מתחבר ברימאג לא עונים כשעונים אין להם פיתרון ולא נתנו לי שירות
מאכזב ביותר לא ממליץ
זמינות1 לא טובה
איכות1 לא טובה
שירות1 לא טוב
שביעות רצון מהמחיר1 לא מוצדק
ציון כללי1 לא טוב
באדיבות אתר דפ"ז - אתרי לקוחות

קולט
10/02/2019
2
חוויה לא נעימה עם הטכנאי
המכונת כביסה הגיעה והזמנו טכנאי להתקנתה .
הגיע טכנאי להתקנת מכונת הכביסה .
הציע הרחבת אחריות שנתיים + מגן ברקים + מגן אבנית .
ביקש 900 ש"ח . סרבתי .
ליד הדלת הוריד את המחיר ל-600 ש"ח , הסכמתי כי רציתי את הרחבת האחרית .
לא נאמר לי שהרחבת האחריות היא 199 ש"ח בלבד !!!! 400 ש"ח שילמתי על 2 דברים שלא הייתי זקוק להם . כשבמקור רצה 900 ש"ח .
גיליתי את זה כשקיבלתי את כתב האחריות המורחב שם נרשם שעלות הביטוח המורחב 199 ש"ח בלבד .
המוקדנית אמרה ש-400 ש"ח שילמתי על מגן הברקים ומסנן המים וזה המחיר שברימאג מוכרים אותם.
מכעיס .זמינות1 לא טובה
איכות1 לא טובה
שירות1 לא טוב
שביעות רצון מהמחיר1 לא מוצדק
ציון כללי2 טעון שיפור
באדיבות אתר דפ"ז - אתרי לקוחות
מצאת מידע לא מדוייק? דווח על טעות
08/07/2019