הצג חוות דעת
מציג 6-16 חוות דעת מתוך 21 חוות דעת על שגריר שרותי גרירה בע"מ
1.9
דירוג כללי
ציון כללי 1.9
שירות 1.3
מחיר 3
זמינות 1.6
שביעות רצון 1
שירות 1
איכות 1.3
שביעות רצון מהמחיר 1.4

orentallaw
18/07/2024
1
לא חוויתי שירות כזה גרוע מעולם. המתנתי לגרירה שלהם לא שעות, ימים! לאחר מכן המשיכו לעכב את הרכב באחסנה ואפילו הספיקו לאבד לי את המפתח. חוץ מהעובדה שאני מתכוון להתחיל מולם הליך משפטי וכמובן לבטל את הפוליסה, אני לא מאמין איך החברה הזו מעזה לפגוע ככה בזמנם של אנשים.
זמינות1 לא טוב
איכות1 לא טוב
שירות1 לא טוב
שביעות רצון מהמחיר1 לא טוב
ציון כללי1 לא טוב
באדיבות אתר דפ"ז - אתרי לקוחות

brhwm6434
26/06/2023
1
עדיף לשלם כסף עבור גרירה עצמית ולא להמתין 5 שעות במרכז הארץ.
זמינות1 לא טוב
איכות1 לא טוב
שירות1 לא טוב
שביעות רצון מהמחיר1 לא טוב
ציון כללי1 לא טוב
באדיבות אתר דפ"ז - אתרי לקוחות

דניאל כהן
29/10/2022
5
חזרתי מארוחת שישי אצל אמא,אחרי בדיקה קצרה בהגעה הביתה התגלה פנצ'ר בגלגל ימני אחורי,בהתלבטות קלה התקשרתי לשגריר הסברתי שאין לי הרבה זמן לחכות כי אני עובד בוקר בדיור מוגן וחייב לסיים את זה היום,לפני המשמרת בוקר 💖
הנציגים החביבים והאדיבים של שגריר ליוו אותי בהודעות ווטסאפ וטלפונים וניסו לעזור עד כמה שניתן
אחרי שעה קלה הרים טלפון בחור טלפוני אדיב בשם להבנתי מצראוה מורסי שהוא השגריר שהחברה שלחה
אמר עוד 10 דקות למטה, והאמת הגיע וטיפל בשיא המהירות הסביר מה עושה פיתח שיחת חולין נעימה, הביא שירות מיטבי אדיב סבלני ומהיר ותוך זמן קצר שחרר אותי לדרכי 💖💓 תודה רבה על שירות מדהים מהיר,ידעתי היטב למה בקשתי מחברת הביטוח שלי דווקא אתכם
אוהבים קרין ודניאל כהן 💖 רמת גן

זמינות5 מצוין
איכות5 מצוין
שירות5 מצוין
שביעות רצון מהמחיר5 מצוין
ציון כללי5 מצוין
באדיבות אתר דפ"ז - אתרי לקוחות

ttonerym
21/07/2022
1
הרמה הנמוכה ביותר של שירות
כעת השעה 21:50 יום חמישי 21/7/2022 בשעה 14:18 הזמנתי שירות גרירה ונאמר לי כי תוך 5 שעות יגיע אלי הגרר
התקשרתי לברר כבר 4 פעמים ובכל פעם ממתין לפחות 8 דקות על הקו לתשובה ובכל פעם מחדש מוצאים תירוץ אחר פעם בעוד שעה ופעם בעוד שעה וחצי ופעם שלישית "מה הנהג עוד לא התקשר אליך" ❓ הנה הוא כבר תתקשר
וזאת חברה שבפרסומים שלה מבטיחה הרים וגבעות
אבל לא מבטיחה לקיים
אותי כלקוח הם הפסידו
זמינות1 לא טוב
ציון כללי1 לא טוב
באדיבות אתר דפ"ז - אתרי לקוחות

יגאל
06/05/2022
1
להימנע כמה שיותר חוויה רעה מאוד.זמן המתנה ממש עד השניה האחרונה חוסר אכפתיות
זמינות1 לא טוב
איכות1 לא טוב
שירות1 לא טוב
שביעות רצון מהמחיר1 לא טוב
ציון כללי1 לא טוב
באדיבות אתר דפ"ז - אתרי לקוחות

אהוד
16/12/2021
1
זלזול בלקוח טיפול לא נכון
אני תושב רעננה. לפני כשלושה ימים, כשניסיתי לפתוח ולהתניע את הרכב, לא הצלחתי כי לא היה חשמל. חברת שרותי הדרכים (מטעם חברת הביטוח) היא חברת "שגריר". הזמנתי טכנאי ליום המחרת בבוקר. הטכנאי חיבר כבלים למצבר והתניע. אמר לי להשאיר את המנוע פועל למשך שעה וחצי כדי למלא את המצבר. כך עשיתי. יותר מאוחר אשתי היתה צריכה לנסוע, נגשה לרכב ואין חשמל ברכב.
הבננו שמשהו במערכת החשמל לא תקין ולא ממלא המצבר. לכן התקשרנו שוב לשגריר כדי להזמין גרר למוסך. הם סרבו לשלוח גרר אלא אם נשלם בעבור זה. לאחר שיחה ארוכה מאד איתם הם הסכימו לשלוח טכנאי שידליק שוב את הרכב ואסע ישורות למוסך.
הטכנאי הגיע, חיבר כבלים למצבר והניע. ואז בדק את המצבר ואמר לי שהוא לא תקין והוא עדיין באחריות (של שנפ). הוא עמד להחליף לי מצבר אבל התקשר לחברה ושם נאמר לו שהמצבר הותקן בזמנו ע"י חברת גרירה אחרת ולכן הוא דרש עבור מצבר חדש 890 ש"ח ואמר לי לפנות לסניף של חב' שנפ בנתניה כדי לקבל החזר על המצבר שבאחריות. לדבריו המצבר שקיים ברכב לא נמצא באחריות של חב' שגריר.
הבנתי כי המטרה היא לא לתת שירות אלא לנצל את מצבי ולמכור לי את מה שמגיע לי בחינם. כמובן שלא הסכמתי והוא נסע לדרכו.
התקשרתי למוסך "עד" ברעננה שם מטופל הרכב שלי. כעבור כחצי שעה הגיע אלי נהג שלהם, התניע את הרכב בעזרת כבלים, לקח את הרכב למוסך, שם בדקו את הרכב והעבירו אותו לחשמלאי שלהם. הוא החליף מצבר.
עוד הם מצאו בבדיקה כי המגב של החלון האחורי לא תקין והחליפו את המגב.
כשבאתי לשלם, קיבלתי את החשבונית הרצ"ב. החיוב שבה ע"ס 35 ש"ח הוא עבור המגב.
כל הכבוד למוסך "עד" ברעננה כל החרפה והבוז לחברת שגריר שלא עשתה את המוטל עליה.
עצתי למי ששואל - אל תקחו את חב' שגריר כחברת החילוץ שלכם.
זמינות4 טובה
איכות1 לא טובה
שירות1 לא טוב
ציון כללי1 לא טוב
באדיבות אתר דפ"ז - אתרי לקוחות

zavaabrgel1603
06/09/2021
1
לא ממליצה על החברת גרירה הזו!!
מבטיחים זמן הגעה עד 5 שעות בפועל זה ממש לא מה שקורה בשטח. מהשעה 14:30 נפתח הקריאה רק ב2 בלילה אחרי צעקות עליהם ניסו ליצור קשר.למה שאשאר ערה בשבילם? ועוד להעיר אותי עם 4 טלפונים ללא הפסקה.
בסוף רק אחרי צעקות עליהם הגיעו רק בבוקר למחרת.
ההמתנה כל פעם לנציג, הבטחות שמנהל יחזור שלא קיימים,
כבר פעם שניה שקורה איתם דבר כזה, אני עם החברה הזו סיימתי, וגם יגיע תביעה מולם. זמינות1 לא טובה
איכות1 לא טובה
שירות1 לא טוב
שביעות רצון מהמחיר1 לא מוצדק
ציון כללי1 לא טוב
באדיבות אתר דפ"ז - אתרי לקוחות

David
23/08/2021
1
שירות זמינות גרועה
אני לא אמליץ לחברי ולקוחות חברות הביטוח אשר כוללות את שירותי הגרירה של חברת שגריר .לדרוש חברת גרירה אחרת וזה זכותכם בעקבות הניסיון המר שעברתי איתם כאשר במבחן המציאות לא סיפקה לי שירות שנאלצתי לבקשם עקב אי מענה טלפוני לגרירה עקב תאונה דבר שאולצתי להזמין גרר מחברה אחרת ולשלם מכיסי למרות הכיסוי הביטוחי שלי. זמינות1 לא טובה
איכות1 לא טובה
שירות1 לא טוב
ציון כללי1 לא טוב
באדיבות אתר דפ"ז - אתרי לקוחות
תגובות (1)

תגובה של בית העסק
25/08/2021
בשם חברת שגריר אנו מצרים על תחושת הלקוח, אך בכדי שנוכל ללמוד את פרטי האירוע ולתת התייחסות נקודתית נשמח לקבל מהפונה את מס' הרישוי ותאריך האירוע או לחילופין את מס' הטלפון שלו לשם יצירת קשר ישיר עימו.

Didi
05/05/2021
1
שירות הכי גרוע שפגשתי עד היום
פעם ראשונה שאני רושם חוות דעת רעה על מישהוא השירות היה גרוע. עשו פשלה ענקית שלהם וגררו לי את הרכב למקום לא נכון ובסוף חיבו אותי על גרירה נוספת זוועהזמינות2 נמוכה
איכות1 לא טובה
שירות1 לא טוב
שביעות רצון מהמחיר1 לא מוצדק
ציון כללי1 לא טוב
באדיבות אתר דפ"ז - אתרי לקוחות

customer
23/08/2020
1
טיפול במראת צד לא מקצועי
קריטי: דייקנות, מקצועיות
כאשר אשתי חזרה לרכב חונה אחרי העבודה היא גילתה שמישהו פגע במראה הצד שלה בלי להשאיר פרטים. מאחר שביטוח שלנו כלל ביטוח מראות צד של שגריר, פנינו אליהם בתאריך 17.08 ונאמר לנו שתליך תיקון לוקח 3 שעות. היום 23.08 ועוד לא הזמינו אותנו להרכבה. הסיוט התחיל מהרגע הראשון, למרות שצילמו מראש ושלחנו תמונות. הם לא ידעו להבין מה צריך לתקן. ההשתתפות שלי הוא 250 ש"ח, אם הייתי פונה למוסך פרטי, לא הייתי משלם מעל הסכום הזה, כי נזק היה ממש קטן. למרות שיחד עם תמונות הם קילו צילום של רישיון הרכב, הם כלל לא ידעו מה אמורה לכלול מראה בדגם של הרכב. ביקשו לבדוק אם מנגנון חשמלי עובד, אשתי לא ידע לבדוק אותו, גם לאחר בדיקה לא הבינו שנדרש להחליף פנס איתות. אז ביקשו לצלם הצד השני של הרכב. בתאריך 19.08 קיבלנו הודעה להגיע למוסך, חשבנו זהו הסתיימה החקירה, ועכשיו יסתיים תיקון. טעינו! הסתבר שהגענו למוסך רק על מנת למישהו יפתח דלת ויבדוק דגם של צביעה. ונאמר והם לא יספיקו לסיים תיקון באותו יום. אך גם למחרת לא הקשרו אלינו, וגם היום ב-23.08 עדיין לא קיבלנו הודעה להגיע להרכבה. חשבנו שביטוח מראות צד יחסוך לנו טרחה לרוץ למוסך על חשבון העבודה. טעינו ובגדול ! לא מעניין לשגריר. חוסר מקצועיות מוחלטת, שירותיות שווה 0. זמן הטיפול בלתי סביר!
לקחו על עצמם דברים שהם לא מסוגלים לטפל בהם.
זמינות1 לא טובה
איכות1 לא טובה
שירות1 לא טוב
שביעות רצון מהמחיר1 לא מוצדק
ציון כללי1 לא טוב
באדיבות אתר דפ"ז - אתרי לקוחות
מצאת מידע לא מדוייק? דווח על טעות
19/12/2021