Action_btn_Ninjaלקביעת פגישהלתיאום שיחה טלפוניתלקבלת הצעת מחירליצירת קשר וקבלת פרטיםAction_btn_Order_TableAction_btn_DeliveryAction_btn_Take_AwayAction_btn_Plane_EventWhatsappReserveRoom

מציג 16-25 חוות דעת מתוך 25 חוות דעת על rooms-רומס רהיטים

4.5
ציון כללי 4.8
שירות 4.7
מחיר 2.8
זמינות 4.4
שביעות רצון 3.8
שירות 3.5
איכות 4.1
שביעות רצון מהמחיר 4.9
מה דעתך על העסק?
כתוב חוות דעת
חוות הדעת אומתה ע"י קבלהחוות הדעת עזרה ליחוות הדעת לא עזרה ליכתובדווח על תוכן פוגעניתגובות
מומלצים
שירות טוב. תמורה מעולה למחיר. מומלץ.
חוות דעת
עוד לא ניסינו את הריהוט אבל חווית הקנייה והמחירים היו ממש נעימים
פניתי לבית העסק לצורך רכישת ספה, שילמתי מחיר נוח וקיבלתי שירות מקצועי עם יחס אדיב, הספה נוחה מאוד וכאשר היה לי חור בספה הם מאוד שמחו לעזור לי למרות שזה היה בגללי.
פניתי לבית העסק כדי לקנות רהיטים. שירות אדיב, יעיל ומקצועי. המחיר קצת יקר. פניתי אליו כי יש לו מוצרים טובים.
פניתי לקנות פינת אוכל, השירות היה מעולה, היו אדיבים, קבלתי בזמן, המחיר היה סביר מאוד, חיפשתי, וחזרתי אליו בגלל המחיר.
פניתי כדי לרכוש רהיטים, היחס היה בסדר גמור, המחיר היה סביר, היו אדיבים
פניתי לבית העסק לצורך קניית ארון. המחיר היה סביר, אך איני מרוצה מהשירות. פניתי לבית עסק זה כי בעלי המליץ עליו.
פניתי לבית העסק כדי לקנות מיטה. הכל היה מצויין, השירות היה אדיב, האספקה הייתה בזמן והמחיר היה סביר. בחנתי מספר הצעות ובחרתי בהם בגלל האיכות.
פניתי לבית העסק לצורך ריפוד הרהיטים. השירות היה מהיר, מקצועי ואדיב. בית העסק עמד בלוח הזמנים והמחיר היה רגיל. פניתי לבית העסק הזה משום שהוא קרוב לביתי.
איכות הרהיטים שאינה עומדדת בקריטריונים
במאי 2011 רכשתי בבזאר רהיט רומס, סניף תלפיות בירושלים, שולחן זכוכית + 4 כיסאות דגם 818 לבן הזמנה מס' 10691 לצערי הרב איכות הפריטים שנרכשו אינה עומדת בשום קריטריונים. כבר במהלך שנת השימוש הראשונה צצה מספר פעמים בעיה עם הברגה וקיפול/הרחבה של החלקים המתקפלים של השולחן. נכון לעכשיו הכיסאות מתפרקות, וזה למרות השימוש הזהיר שרק יכול להיות. הברגים נפלטו, כך שהמושב לגמרי נפרד מהבסיס. הכיסוי דמוי עור נסדק, הבטנה שמתחת לכיסא מתפוררת. איני שוטפת כיסאות עם חומרים אלא עם מגבון לח של תינוק. הכיסאות נראות כאילו היו בשימוש לא פחות מ15 שנה. ברור לי שזה רהיטים שלא יסרדו מספר שנים נוספות.
תגובות (2)

רומס - תמונה
תגובה של רומס

19/06/2013

הלקוחה הנ"ל פנתה לאחר שנתיים של שימוש בכסאות מתחת לקרני השמש. כשהיא פנתה למרות שהאחריות תקפה לשנה בלבד טיפלנו בכסאות. חבל שלמרות שמטפלים בך את לא מציינת את העובדות הנכונות. אנחנו לא אנשים רעים ומעולם לא היינו בבתי משפט אבל בחברה אחרת היו טובעים אותך על לשון הרע ואי דיוק בעובדות וזה היה עולה לך הרבה יותר מ4 כיסאות.

lucida - תמונה
תגובה של lucida

12/12/2013

פניתי אחרי פחות משנתיים. הכיסאות עמדו במשך כל הזמן רחוק מהחלון ובכלל לא עמדו מתחת לשמש - זו המצאה של בית העסק להלבין את עצמו. נכון, טיפלו בכיסאות, אך הטיפול כלל לא פתר את הבעיה, כי החליפו רק את הבטנה - שאגב שוב פעם כבר מתפוררת. ממשיכה לטעון שאיכות החומרים מתחת לכל ביקורת, הפלסטיק מהם עשויים כולו נסדק ומתפרק לחלקים קטנים. ההברגה כזו שהברגים אינם מחזיקים במקום והמושבים משתחררים בקלות. בית העסק מוזמן לבוא ולראות את מצב הכיסאות ואת מיקומם בחלל הדירה, כמו כן בעיות שבשולחן הזכוכית אשר כל הזמן עושה בעיות בבפתיחת ההרחבה. מי שקונה אצלם סחורה צריך להיות מודע לכך שזה ישמש אותו וייראה ראוי לא יותר משנה.
מצאת מידע לא מדוייק? דווח על טעות
Arrow_Close_partArrow_LeftArrow_moreArrow_Open_partArrow_RightArrow_downX_close_iconSite_menu_knowCall_iconלוגוzap_thumbsMap_pinתמונה גנריתVideo_playIcon star empty colorIcon star empty colorIcon star full colorIcon star empty colorאייקון חנויותDone_tofes_iconicon_failSite-menu_pricelistsSite_menu_reviewsSite_menu_search_resultsSite_menu_top_10Site_menu_add_bussinessexpress iconwhatsapp iconhand_click_expressicon_mobile_consult דפי זהבZAPתפריטSearchSearch Footer_searchFooter_toolsFooter_pricelist