מציג 6-9 חוות דעת מתוך 9 חוות דעת על טריפל סי
4
דירוג כללי
PA
18/05/2015
2.2
יותר כמו שוק, פחות כמו סיטונאי
על אף שהדבר לא ברור מההנחיות ברישום המקוון לחברה, נדרש חיבור קיים (חשבון ומנוי) לבזק על מנת לעבור אל טריפל סי. באתר מוכרים לך ספק + תשתית, אך בפועל התשתית לא פועלת עד שהם מבצעים "ניוד", שטרם התרחש במקרה שלי. הניוד לוקח "עד" 6 ימי עבודה. חיוב בכרטיס האשראי, אגב, רואים מייד. ואם הייתה לך תשתית בזק אך ניתקת אותה לפני המעבר לטריפל סי, אתה בבעיה. אתר הרישום מטעה. בשירות הלקוחות זמני המתנה ארוכים, וכאשר אתה משאיר פרטים שיחזרו אליך, זה לא קורה. anna
17/04/2015
4.4
שירות אדיר ונדיב
חברה שמכבדת את עצמה, לאחר חיבור ראשוני צלצלו משירות הלקוחות לקבלת חוות דעת על שביעות הרצון, שירות טכני מעולה, זמינות גבוהה אף חוזרים אלינו כמעט מידי,מחיר סביר, 75ש"ח על ספק אינטרנט +תשתית בזק, שווה כל שקל
נראה מה יהיה בעתיד
עדיין לא קילתי חשבונית
nahari.g
20/02/2015
4.6
בלי מעורבות אנוש
כיף פשוט כיף שאפשר לעשות אצליהם הכל בלי לפנות לנציג לדעת שהנציג שם באמת רק כשצריך ולא סתם בשביל להציק זוהר
15/11/2011
5
פשוט וטוב!!
לאחר שנכבנו מחברות אינטרנט אחרות החלטנו שאנחנו לא רוצים להתחייב שוב לחברת אינטרנט וטריפל סי הייתה החברה היחידה שהציעה לנו אינטרנט מהיר במחיר טוב וללא התחייבות כלל. בלי אותיות קטנות, בלי עוקץ, אינטרנט וזהו. רוצים טוב, לא רוצים נפרדים. בנתיים אנחנו כבר כמעט שנה איתם ואני חייבת לציין שהם פשוט מעולים! לא חיוויני אפילו לא בעיה אחת! והשרות מצויין. מה שכן זה מומלץ בחום רק לאנשים שמבינים במחשבים ולא מתקשרים לשרות לקוחות לתקלות פשוטות (כמו הגדרת חייגן התקנת מודם וכו'... ) מי שלא מבין כל כך וצריך עזרה טכנית במחשב עצמו אז צר לי לאכזב אבל לא כדאי לו להצטרף לאינטרנט שלהם כי אין להם מרכזי שרות כמו לשאר החברות. - 2
- 1
19/05/2015