Action_btn_Ninjaלקביעת פגישהלתיאום שיחה טלפוניתלקבלת הצעת מחירליצירת קשר וקבלת פרטיםAction_btn_Order_TableAction_btn_DeliveryAction_btn_Take_AwayAction_btn_Plane_EventWhatsappReserveRoom

מציג 6-16 חוות דעת מתוך 17 חוות דעת על לירן 2000 - התלבושת לתלמיד

4
ציון כללי 5
שירות 4
זמינות 4
איכות 4
שביעות רצון מהמחיר 4
מה דעתך על העסק?
כתוב חוות דעת
חוות הדעת אומתה ע"י קבלהחוות הדעת עזרה ליחוות הדעת לא עזרה ליכתובדווח על תוכן פוגעניתגובות
חוסר אחריות ומקצועיות לחלוטין!
זו פעם שניה שאני רוכש מהם,פעם ראשונה הייתה דיי בסדר. בפעם השניה, לפני חודשיים הזמנתי חולצות לעסק. חודש לאחר ההזמנה התקשרתי לברר האם החולצות מוכנות? "בטח,למה אתה לא מגיע" (כאילו שאני אמור לדעת בעצמי שמוכן). נסעתי עם אחי לאסוף ונדהמנו לראות כי צבע הלוגו לא זהה לצבע לוגו הקודם,וחמור מזה, הכל יצא עקום ומטושטש כאילו שהצבע לא נספג לתוך הבד. החוצפה הכי גדולה היא שהם ניסו לשכנע אותנו שאנחנו טועים ושהצבע זהה. תאמינו לי זה בבירור לא היה זהה! ניסים בעל הבית התנצל ואמר שיפצה אותנו בהזמנה חדשה עם חולצות חדשות. (כאילו שהדבר הצודק לעשות נחשב כפיצוי בעיניו). התווקחנו על ה"פיצוי" והוא הסכים להוסיף עוד כמה חולצות מהמעט מאוד שעוד איך שהוא היו קרובים ל"בסדר" מההזמנה הקודמת. (התחשבנו והסכמנו לקחת מהחולצות הקיימות כי לא רצינו שיכין נוספות) עברו כמה שבועות והטלפון לא מצלצל… ואני כמובן צריך! את! החולצות! כבר מזמןןןןןןן התקשרתי שוב לברר מה קורה בנוגע לחולצות והוא אומר לי "תשמע בדיוק רציתי לחזור אליך, אני לא אוכל לספק לך את החולצות, אנחנו הפסקנו לעבוד עם הספק הקודם כי אין לו את הגוון של הצבע הקודם יותר". כאילו שכמה שבועות מאוחר יותר, בדיוק במקרה התקשרתי בדיוק לאחר ששוחח עם הספק. בקיצור בזבזו לי את הדלק, את הזמן לנסוע אליהם לאסוף חולצות כשהם יודעים בעצמם שהגוון אינו זהה ושהחולצות בכלל עקומות לחלוטין כאילו שניסו "לדחוף לי אותם" ועוד בסוף בשיא חוצפתו שכח להודיע לי שלא יספק את החולצות החדשות. יכולתי כבר מזמן להזמין מספק אחר…. בסופו של דבר לא קיבלתי ממנו את החולצות וטוב שלא שילמתי לו לפני זה כי אם "הכוח" היה בידו זה יכול היה להיות עוד הרבהההה יותר מתיש. לשיקולכם...
תגובות (2)

 - תמונה
תגובה של בית העסק

13/04/2014

הלקוח נהנה מעיבוד גרפי ללא תשלום, והדפס חולצות שחורות בצבע זהב, בפעם הראשונה יצא עם חיוך, אולם ו בהדפס חוזר לאחר תקופה ארוכה גוון צבע הזהב היה מעט שונה, הלקוח סרב לקבל את 40 החולצות שהודפסו , לא חויב בכל הוצאה, והובהר לא כי בצבעי זהב לא תמיד הגוון זהה ,הובהר ללקוח כי אנו נבצע הדפס חוזר ונפצה אותו על המקרה ללא מחויבות לקחת את החולצות הפגומות לטענתו. נמסר ללקוח שאנו נפעל בכל דרך לעזור באם יפנה לספק אחר, אולם הלקוח המתלונן פנה לחברתנו וכן לסניפים נוספים שלנו, אולם אנחנו סירבנו לקבלו, וזאת בטרם ראינו את האמור בחוות הדעת. לסיכום ללקוח לא נגרם כל נזק כספי, מסרנו לו כי נאות לפיצוי, ואת החולצות ירכוש ב-50% הנחה. במקום לסיים את הנושא במסגרת עסקית נאותה,פנה הלקוח להביע את דעתו בדרך הנ"ל. אנו פעילים 25 שנה אלפי לקוחות מרוצים , בכל תחום עיסוקינו ומעולם לא סירבנו ללקוח, או הותרנו טעם רע. אצלנו הלקוח הוא אורח, ולאורח מוצאים את הכלים היפים ביותר

Shahar - תמונה
תגובה של Shahar

22/10/2014

במקרה איך שהוא הגעתי לתגובה ולהלן תשובה חוזרת לעניין 1. עיבוד גרפי היה בתשלום בהזמנה הראשונה 2. הזמנת החולצות השנייה נעשתה כמה חודשים אחרי כחלק מהתרחבות העסק וזה ממה לא "תקופה ארוכה" 3. גוון הצבע לא השתנה כלל וגם אם כן לטענתכם, לא יתכן שהגוון ישתנה בכל החולצות שכן זה לא הגיוני, בנוסף כשהגענו לאסוף את החולצות היינו לבושים בחולצות הקודמות וכך בקלות היה ניתן להבחין בשוני הגוון. 4. לא הובהר שום דבר בנוגע לשוני גוון היות ולא אמור להיות כל שוני בגוון אם משתמשים באותו גוון (סוג) צבע. מה שכן הובהר לפני ההזמנה כתנאי מחייב להזמנה הוא שהגוון יהיה זהה להזמנה הקודמת. 5. לא הגיוני שלקוח מאוכזב (מאוד) יפנה לחברתכם כדי לקבל שרות שנית. 6. זמן = כסף. להמתין זמן רב להזמנה ולנסוע לאסוף את הסחורה = נזק כספי לכל בר דעת. 7. החוצפה הנוספת היא שתם מציעים שארכוש חולצות פגומות בחצי מחיר (פגומות באופן שלבישתם מהווה עלבון לעסק). 8. ניסיתי לסיים את הנושא במסגר עסקית נאותה היות ובתור בעל עסק אני מבין את הקשיים, לכן הסכמתי להמתין לתשובה ממך בנוגע לתיקון הגוון והכנת חולצות חדשות על פי הגוון הישן. שיא החוצפה הוא שאחרי שבועיים שאני ממתין לתשובה, וכאשר אני מתקשר, "נזכרתם" להודיע לי שהגוון הישן כבר לא אפשרי ובכך הוספתם חטא על פשע בכך שבזבזתם לי את הזמן בניסיון להאמין בכם שנית. (שלא נדבר על הנזק בכך שחודש שלם היו חסרים לי חולצות לעובדים.) לסיכום הביקורת הכתובה פה לגיטימית לחלוטין ומשקפת באופן מדויק את אשר היה.
פניתי לצורך קניית חולצות לבית ספר. היחס אישי ומקצועי, הסחורה טובה והמחיר סביר. פניתי אליהם מהמלצה.
מכיר את "לירן 2000- התלבושת לתלמיד" באמצעות בתו בת ה12, שחברותיה מכירות, סה"כ נותנים מוצרים איכותיים, אבל לפעמים חסר מלאי..
פניתי כדי לקנות חולצות, השירות היה מעולה, המחיר סביר, הייתי מרוצה.
פניתי לצורך קניית חולצות מודפסות לעסק, יצא איכות טובה של החולצות, לא בחנתי הצעות לפני, האספקה לא באה בזמן, התייחסו באדיבות.
היחס בסדר, השירות טוב והמחיר טוב
פניתי ללירן 2000 התילבושת לתלמיד כדי להזמין חולצות לסיום שרותי בצהל ההיתנהלות של בעל העסק הייתה מאוד טובה ,יעילהמבחינת זמנים,אדיבה. בעל העסק הקדיש לי יחס אישי מאוד אדיב וטוב בכך שעשה את הזמנתי בהטעם לטעמי האישי בדיוק כמו שביקשתי,המחיר היה מאוד מישתלם לטעמי ובכלליות כל היה נהדר
שירות טוב ואמין.
הכל היה טוב,היו מאוד אדיבים,קיבלתי מה שרציתי,מחירים ממש הוגנים
רכשתי בסך הכל חולצת בית ספר השירות היה בסדר
מצאת מידע לא מדוייק? דווח על טעות
Arrow_Close_partArrow_LeftArrow_moreArrow_Open_partArrow_RightArrow_downX_close_iconSite_menu_knowCall_iconלוגוzap_thumbsMap_pinתמונה גנריתVideo_playIcon star empty colorIcon star empty colorIcon star full colorIcon star empty colorאייקון חנויותDone_tofes_iconicon_failSite-menu_pricelistsSite_menu_reviewsSite_menu_search_resultsSite_menu_top_10Site_menu_add_bussinessexpress iconwhatsapp iconhand_click_expressicon_mobile_consult דפי זהבZAPתפריטSearchSearch Footer_searchFooter_toolsFooter_pricelist