הצג חוות דעת
מציג 16-18 חוות דעת מתוך 18 חוות דעת על ארז פרטיות -מורשה הונדה
3.3
דירוג כללי
ציון כללי 3
שירות 3.2
מחיר 2.4
עמידה בזמנים 3.8
זמינות 3
שביעות רצון 3.6
איכות 3.4
שביעות רצון מהמחיר 1

i
חוות דעת של צרכן אשר יצר קשר טלפוני עם בית העסק, התקבל באמצעות סקר טלפוני המבוצע על ידי חברת סקרים מקצועית.
פאבל
28/10/2014
4.4
פניתי לארז מכוניות פרטיות, מורשה הונדה לצורך טיפול שגרתי לרכב. השירות היה מצויין, אני מטפל שם כבר שנים ואני בסך הכל מאוד מרוצה מהיחס האדיב בהחלט, הם עומדים בזמנים שנקבעים מראש. זה מוסך מורשה אז לא ביצעתי השוואת מחירים. פניתי לארז מכוניות פרטיות-מורשה הונדה כי הוא המוסך המורשה הכי קרוב למקום מגורי.
שירות5 5
מחיר 3 3
עמידה בזמנים5 5
איכות4 4
שביעות רצון5 5
תאריך קבלת השירות: 07/10/2014
הדירוג שלי (1-10): 10
:4
באדיבות אתר Zap Travel

אלי
17/06/2014
5
שירות של גדולים
אתמול הייתי במוסך ארז מיד שנכנסתי הפנה אותי בחור נחמד עם חיוך רחב , לאחר ששאל אותי מה המטרה שהגעתי הסברתי לו שתיקנתי את הנזילה במשאבת הוואקום לפני חודשיים ונראה לי שיש עוד סימני נזילה ובנוסף מישהו ניסה להסיר את הסמל של המכונית וולוו xc 60 וזה הפריע לי הוא אמר אין בעייה אתה אוהב את המותג ואנחנו נבדוק ונטפל בבעייה , לאחר כשעה קרא לי מיכאל ואמר שנזילה לא קיימת אלא אלה סימני הנזילה הישנה , והוא דאג לסמל חדש טפח לי על השכם ואמר סע לשלום הכל בסדר , שאלתי מה לגבי התשלום נעניתי הכל בסדר סע לשלום , ברצוני לציין שזה לא העניין של התשלום כמו הגישה והיחס ללקוח שאוהב את המותג שלכם ושירות חוזר כי נותנים להרגיש כמו בבית חיזקו ואימצו וככה תמשיכו להצליחציון כללי5 מומלץ בחום!
תאריך קבלת השירות: 6/16/2014 12:00:00 AM
הדירוג שלי (1-10): 10
באדיבות אתר דפ"ז - אתרי לקוחות

עופר אלימלך
22/06/2012
1
חברה גדולה עם אנשים קטנים ושרות על הפנים ------
הזמנתי אתמול בטלפון תור להחלפת ברקסים קדמיים וזאת לאחר שבשרות האחרון שהיה כמעט טוב אמרו לי שהברקסים לא טובים וזה יעלה לי 950 ש''ח אחורה קדימה .
הזמנתי וביררתי במדויק כמה אני אמור לשלם עבור ברקסים קדמים .
אמרו לי 630 ש''ח {430 חלקים 200 עבודה} .
שאלתי וחקרתי שזה צלחות ורפידות ואמרה לי מיטל משרות הונדה ולאחר שיחה עם המחסנאי , כן !
נקבעה לי הכניסה ל14:30 נכנסתי להחלפה ב14:45 ולא אני איחרתי , לאחר שפורקו הברקסים מהרכב אמרו לי המחיר השתנה ל 1030 ש''ח .
וכאן רק מתחיל הוריד המרוקאי שלי להתנפח .
ביקשתי להרכיב את הכל מחדש למרות שזה מאוד לא תיקני וכמעט שנתנו לי לצאת ופליטת פה שלי שאפנה להנהלת "ארז פרטיות " ואעשה בלגאן לא קטן .
שלחו לי את המנהל מוסך שהוסיף חטא על פשע והוא אמר לי שהוא לא מאשר לי להוציא את האוטו אם אני לא מרכיב ברקסים חדשים ואם ארצה לצאת עם הרכב בכל זאת הוא יפנה למשרד הרישוי ותחבורה וידווח על רכבי שהוא לא תקין ויורידו לי אותו מהכביש - כאן כמעט שיצרתי עוד כתבת חדשות פלילית אך מכיוון שיש לי כמה סיבות אישיות לא לייצר כתבה אז בלעתי וביקשתי ממנו שיקריא לי מה הוא כותב {כל מה שאני כותב לכם כאן מוקלט כמו כל דבר בחיי ב7 שנים האחרונות .
אני העדפתי להשאיר את הרכב במוסך שלהם ואני אעשה הכל שהם יפצו אותי על עוגמת הנפש הרבה ,,,,וכל יום שיעבור הפיצוי יהייה גדול וגדול יותר ,,,,,אולי תקראו על הפיצוי ב"עופר אלימלך" בפייסבוק .
אז לפני שקניתם הונדה או וולוו - תבואו להאזין לאנשים שישרתו אתכם בקנייה ובשרות תיקונים כמה רגעים כשהם מבינים שנעשתה טעות וכרגיל במחוזותינו מגלגלים אשמה על מי !? על הלקוח .
ועדיין לא דיברתי על סיגריה במוסך , מילים שלקוח לא אמור לשמוע מפי מנהל שרות לקוחות וגם על הדרך {כי ההקלטה עובדת} איזו זריקת מילה בחפוז של מוכר הונדה לעבר לקוח רוסי שהתעניין ברכב בתצוגה .שירות1 לא טוב
שביעות רצון1 כלל לא
מחיר 1 לא מוצדק
עמידה בזמנים1 מאחר כרוני
איכות1 לא טובה
תאריך קבלת השירות: 6/21/2012 12:00:00 AM
הדירוג שלי (1-10): 1
:2
באדיבות אתר דפ"ז - אתרי לקוחות
מצאת מידע לא מדוייק? דווח על טעות