Arrow_Close_partArrow_LeftArrow_moreArrow_Open_partArrow_Up_partArrow_RightArrow_upArrow_downX_close_iconSite_menu_infoSite_menu_knowCall_iconלוגוzap_thumbsמיוןכתובאייקוןMap_pinתמונה גנריתVideo_playIcon star empty colorIcon star empty colorIcon star full colorIcon star empty colorIcon star full gray colorאייקון חנויותDone_tofes_iconicon_failSite-menu_pricelistsSite_menu_reviewsSite_menu_search_resultsSite_menu_add_bussinessexpress iconwhatsapp iconhand_click_expressicon_mobile_consultExpand/Collapse Section דפי זהבZAPתפריטSearchSearch Avatar_add_reviewicon-login-arrow-symbolLogOutFull_Menuדפי זהבPointsAvatar_add_reviewAvatar_add_reviewFavoritesMessagesPeopleEdit_detailsHistory
Action_btn_Ninjaלקביעת פגישהלתיאום שיחה טלפוניתלקבלת הצעת מחירליצירת קשר וקבלת פרטיםAction_btn_Order_TableAction_btn_DeliveryAction_btn_Take_AwayAction_btn_Plane_EventWhatsappReserveRoom FacebookTwitterWhatsappMail
logo

ביקורת על מוסך ראנדן

זאפ גרופ עושה שימוש במספר וירטואלי
לפי תנאי השימוש באתר.

חוות דעת גולשים

עמידה בזמנים
(4.7)
שירות
(4.3)
שביעות רצון
(4.3)
איכות
(4.3)
מחיר
(4.0)
ציון כללי
(3.0)
מיון לפי:
(3.0)
08/02/2018
כללי
המוסך אדיב ונראה אמין אך לטעמי המחיר יקר. ממליץ לבחון הצעות מחיר נוספות לפני החלטה
קרא עוד
הסתר
 - תמונה
תגובת בעל העסק
12/02/2018
ראשית הרכב הגיע למוסך עם נורית בקרת מנוע דלוקה לאחר שנאמר לי כי במנוע היה חסר שני קילו שמן לאחר תחקיר הלקוח שהרכב לא עבר טיפול שמנים ומסננים זמן רב הוחלט לבצע טיפול שנתי.בטיפול גם נמצאו ליקויים בבלמים ונזילת שמן מפלנש בית הטרמוסטט.הלקוח קיבל הערכת מחיר לתיקון מדויקת .לאחר אישור העבודהבוצע התיקון לשביעות רצונו של הלקוח.בוצעה נסיעת מבחן לבדיקה לאחר טיפול.הרכב נמצא תקין וללא כל התראות.הלקוח לקח את הרכב ולאחר נסיעה קצרה נדלקה מנורת לחץ השמן נאמר ללקוח להשאיר את הרכב שוב לבדיקה. לאחר מספר בדיקות נאמר ללקוח כי יתכן שיש סתימה מבוצה באגן השמן עקב חוסר החלפת שמנים בזמן. יש לפרק את אגן השמן ולבדוק.הלקוח אישר את הבדיקה ולאחר קבלת הערכת מחיר בצענו את התיקון וכאמור היה באגן השמן כמות בוצה גדולה מאוד. כמובן לאחר שצילמתי מה קרה הסברתי ללקוח את חשיבות החלפת השמן בזמן. צר לי שהלקוח בחר לכתוב חוות דעת זאת גם לאחר ששלחתי לו את הקלטת השיחה ביננו כאשר הוא מקבל הערכת מחיר מדויקת והסבר נוסף שמעולם לא יכולתי לדעת על הבוצה אשר נמצאת האגן השמן. נראה שישנו תיסכול על מצב הרכב ולמצב בו הלקוח נדרש לשלם על התיקון. ברצוני להוסיף כי במעמד התשלום ישבתי עם הלקוח בסבלנות רבה להסביר על כל שלב שנעשה ברכב
zztuvia - תמונה
  • 2
  • 1
לעסק הקודם
מצאת מידע לא מדוייק? דווח על טעות
לעסק הבא
Footer_searchFooter_toolsFooter_pricelist