Action_btn_Ninjaלקביעת פגישהלתיאום שיחה טלפוניתלקבלת הצעת מחירליצירת קשר וקבלת פרטיםAction_btn_Order_TableAction_btn_DeliveryAction_btn_Take_AwayAction_btn_Plane_EventWhatsappReserveRoom

מציג 176-184 חוות דעת מתוך 184 חוות דעת על "נשר" תורס ושרות מוניות אגודה שיתופית בע"מ

4.5
ציון כללי 4.4
שירות 4.4
מחיר 2.6
זמינות 4.4
שביעות רצון 3.4
שירות 2.9
איכות 4.4
שביעות רצון מהמחיר 4.4
מה דעתך על העסק?
כתוב חוות דעת
חוות הדעת אומתה ע"י קבלהחוות הדעת עזרה ליחוות הדעת לא עזרה ליכתובדווח על תוכן פוגעניתגובות
פניתי לבית העסק לצורך הזמנת נסיעה במונית לנתב"ג, היה בסדר גמור, הוא הגיע בזמן ואף התקשר לפני, מבחינת המחיר זה היה יקר ממה שחשבתי ולא בחנתי הצעות.
פניתי לבית העסק לצורך הזמנת מונית, בחרתי בהם אקראי מהרשימה, הוא הגיע בזמן, נהג אדיב, זהיר, נחמד אבל מחיר יקר מאד.
פניתי ל"נשר" תורס ושרות מוניות אגודה שיתופית בע"מ" לצורך הסעה. הגיע בזמן. הנהג היה אדיב. המונית נקיה. המחיר זול. ביררתי מחירים. פניתי אליהם כי הם אמינים,זולים וידועים.
פניתי לצורך נסיעה במונית משדה התעופה. משתמש בשרותיהם כבר זמן רב. הנהג אדיב, נחמד והמחיר סביר.
פניתי לצורך נסיעה במונית, צריך להתקשר שבוע קודם כדי לקבוע נסיעה, הגיעו בזמן, לגבי המחיר - בפעם הקודמת יצא יותר זול מאשר הנסיעה האחרונה, למרות שזאת אותה דרך, ולא הופעל מונה
מתחת לכל ביקורת
אני מאוד לא ממליץ לנסוע במוניות נשר. מנסיוני האישי (שלוש פעמים השתמשתי בשירות), השירות הינו מתחת לכל ביקורת. הנהגים מאוד לא אדיבים, ותמיד הגיעו אחרי הזמן או לפני הזמן. יתרה מכך, כשהם הגיעו לא בזמן, הם גם האשימו את הלקוח (גם אותי וגם לקוחות אחרים שהיו איתי באותה הסעה). בנוסף, נציג השירות בטלפון מתייחס בזלזול ובחוסר כבוד.
יחס מזלזל
לאחר שניסיתי להשיג את המוקד שלהם במשך שעתיים (!!!) קיבלתי צעקות וניתוק מהבן אדם שדיברתי איתו, כי לטענתו אני לא אגיע בזמן לטיסה. כשביקשתי ממנו בכל זאת להזמין מונית, הנציג התחיל לצעוק שהוא לא רוצה לדבר וכשניסיתי לבקש ממנו להפסיק לצעוק עליי כי בכל זאת אני רוצה להזמין מונית, הוא פשוט ניתק. יש סיבה שצריכים להתחנן ולחטוף צעקות בשביל להזמין מונית?!
חיכינו שעה,חבל שאין אופציה זולה אחרת
זה נשמע מעולה: 64 ש״ח ייקחו אותך מנתבג עד הבית (בירושלים). בפועל זה יכול להיות מאוד לא כדאי: אנחנו (שניים) הגענו לשדה התעופה ב-1 בלילה. עמדה שם מונית שירות אחת שהיה בה מקום פנוי אחד. נאלצנו להכנס למונית חדשה ולחכות עד שתתמלא בנוסעים: החוק מאפשר להם לחכות שעה, והם ניצלו אותו עד הסוף(כך גם עם המונית שהיה חסר בה 1). מצד שני- האלטרנטיבה של מונית ספיישל היתה עולה לנו 325₪ לשנינו, שזה מחיר מאוד מאוד יקר. חבל שאין אופציה שלישית. בקיצור, אם מתמזל מזלכם והגעתם למונית שירות שמחכה רק לכם, שווה ביותר וללא ספק האופציה הכי זולה. אם לא- תהיו מוכנים לחכות שעה...
אם אתם יותר משני נוסעים, אין שום סיבה בעולם לסבול את "נשר"
אם את/ם נוסע אחד/שניים, יכול להיות שאין לכם ברירה. שירות גרוע, זמינות נמוכה (בעיקר ביציאה מהטרמינל), אבל מה לעשות - יש להם מונופול. אם אתם יותר משני נוסעים - כדאי להזמין מונית מחברה אחרת (המחיר דומה ואף טוב יותר בחלק מהחברות). אם אתם שניים - מונית רגילה עשויה להיות יקרה יותר, אבל בהחלט ייתכן ששווה לכם לשלם את ההפרש.
מצאת מידע לא מדוייק? דווח על טעות
Arrow_Close_partArrow_LeftArrow_moreArrow_Open_partArrow_RightArrow_downX_close_iconSite_menu_knowCall_iconלוגוzap_thumbsMap_pinתמונה גנריתVideo_playIcon star empty colorIcon star empty colorIcon star full colorIcon star empty colorאייקון חנויותDone_tofes_iconicon_failSite-menu_pricelistsSite_menu_reviewsSite_menu_search_resultsSite_menu_top_10Site_menu_add_bussinessexpress iconwhatsapp iconhand_click_expressicon_mobile_consult דפי זהבZAPתפריטSearchSearch Footer_searchFooter_toolsFooter_pricelist