"נשר" תורס ושרות מוניות אגודה שיתופית בע"מ
מוניות בירושלים
בן יהודה 23, ירושלים
מציג 176-184 חוות דעת מתוך 184 חוות דעת על "נשר" תורס ושרות מוניות אגודה שיתופית בע"מ
4.5
דירוג כללי
i
חוות דעת של צרכן אשר יצר קשר טלפוני עם בית העסק, התקבל באמצעות סקר טלפוני המבוצע על ידי חברת סקרים מקצועית.
שרה
19/04/2016
4
פניתי לבית העסק לצורך הזמנת נסיעה במונית לנתב"ג, היה בסדר גמור, הוא הגיע בזמן ואף התקשר לפני, מבחינת המחיר זה היה יקר ממה שחשבתי ולא בחנתי הצעות.
i
חוות דעת של צרכן אשר יצר קשר טלפוני עם בית העסק, התקבל באמצעות סקר טלפוני המבוצע על ידי חברת סקרים מקצועית.
טניה
03/12/2015
3.4
פניתי לבית העסק לצורך הזמנת מונית, בחרתי בהם אקראי מהרשימה, הוא הגיע בזמן, נהג אדיב, זהיר, נחמד אבל מחיר יקר מאד.
i
חוות דעת של צרכן אשר יצר קשר טלפוני עם בית העסק, התקבל באמצעות סקר טלפוני המבוצע על ידי חברת סקרים מקצועית.
יובל
29/10/2015
5
פניתי ל"נשר" תורס ושרות מוניות אגודה שיתופית בע"מ" לצורך הסעה. הגיע בזמן. הנהג היה אדיב. המונית נקיה. המחיר זול. ביררתי מחירים. פניתי אליהם כי הם אמינים,זולים וידועים.
i
חוות דעת של צרכן אשר יצר קשר טלפוני עם בית העסק, התקבל באמצעות סקר טלפוני המבוצע על ידי חברת סקרים מקצועית.
אבי
29/10/2015
3.2
פניתי לצורך נסיעה במונית משדה התעופה. משתמש בשרותיהם כבר זמן רב. הנהג אדיב, נחמד והמחיר סביר.
i
חוות דעת של צרכן אשר יצר קשר טלפוני עם בית העסק, התקבל באמצעות סקר טלפוני המבוצע על ידי חברת סקרים מקצועית.
מיטל
29/10/2015
3
פניתי לצורך נסיעה במונית, צריך להתקשר שבוע קודם כדי לקבוע נסיעה, הגיעו בזמן, לגבי המחיר - בפעם הקודמת יצא יותר זול מאשר הנסיעה האחרונה, למרות שזאת אותה דרך, ולא הופעל מונה
מתן
08/09/2015
1
מתחת לכל ביקורת
אני מאוד לא ממליץ לנסוע במוניות נשר. מנסיוני האישי (שלוש פעמים השתמשתי בשירות), השירות הינו מתחת לכל ביקורת. הנהגים מאוד לא אדיבים, ותמיד הגיעו אחרי הזמן או לפני הזמן. יתרה מכך, כשהם הגיעו לא בזמן, הם גם האשימו את הלקוח (גם אותי וגם לקוחות אחרים שהיו איתי באותה הסעה). בנוסף, נציג השירות בטלפון מתייחס בזלזול ובחוסר כבוד. Julia
08/06/2014
1
יחס מזלזל
לאחר שניסיתי להשיג את המוקד שלהם במשך שעתיים (!!!) קיבלתי צעקות וניתוק מהבן אדם שדיברתי איתו, כי לטענתו אני לא אגיע בזמן לטיסה. כשביקשתי ממנו בכל זאת להזמין מונית, הנציג התחיל לצעוק שהוא לא רוצה לדבר וכשניסיתי לבקש ממנו להפסיק לצעוק עליי כי בכל זאת אני רוצה להזמין מונית, הוא פשוט ניתק. יש סיבה שצריכים להתחנן ולחטוף צעקות בשביל להזמין מונית?! דניאל פרץ
26/11/2013
2.2
חיכינו שעה,חבל שאין אופציה זולה אחרת
זה נשמע מעולה: 64 ש״ח ייקחו אותך מנתבג עד הבית (בירושלים). בפועל זה יכול להיות מאוד לא כדאי: אנחנו (שניים) הגענו לשדה התעופה ב-1 בלילה. עמדה שם מונית שירות אחת שהיה בה מקום פנוי אחד. נאלצנו להכנס למונית חדשה ולחכות עד שתתמלא בנוסעים: החוק מאפשר להם לחכות שעה, והם ניצלו אותו עד הסוף(כך גם עם המונית שהיה חסר בה 1). מצד שני- האלטרנטיבה של מונית ספיישל היתה עולה לנו 325₪ לשנינו, שזה מחיר מאוד מאוד יקר. חבל שאין אופציה שלישית. בקיצור, אם מתמזל מזלכם והגעתם למונית שירות שמחכה רק לכם, שווה ביותר וללא ספק האופציה הכי זולה. אם לא- תהיו מוכנים לחכות שעה... וורגפט
25/02/2013
1.6
אם אתם יותר משני נוסעים, אין שום סיבה בעולם לסבול את "נשר"
אם את/ם נוסע אחד/שניים, יכול להיות שאין לכם ברירה. שירות גרוע, זמינות נמוכה (בעיקר ביציאה מהטרמינל), אבל מה לעשות - יש להם מונופול. אם אתם יותר משני נוסעים - כדאי להזמין מונית מחברה אחרת (המחיר דומה ואף טוב יותר בחלק מהחברות). אם אתם שניים - מונית רגילה עשויה להיות יקרה יותר, אבל בהחלט ייתכן ששווה לכם לשלם את ההפרש.