accessibility
Avatar_add_reviewicon-login-arrow-symbolLogOutFull_Menuדפי זהבPointsAvatar_add_reviewAvatar_add_reviewFavoritesMessagesPeopleEdit_detailsHistory

היי אורח

accessibility
Action_btn_Ninjaלקביעת פגישהלתיאום שיחה טלפוניתלקבלת הצעת מחירליצירת קשר וקבלת פרטיםAction_btn_Order_TableAction_btn_DeliveryAction_btn_Take_AwayAction_btn_Plane_EventWhatsappReserveRoom

הצג חוות דעת

מציג 6-16 חוות דעת מתוך 24 חוות דעת על המילטון חשמל ואלקטרוניקה בע"מ

2.6
ציון כללי 2.4
שירות 2.6
מחיר 3.7
זמינות 2.8
שביעות רצון 3
שירות 3
איכות 2.9
שביעות רצון מהמחיר 3.3
מה דעתך על העסק?
כתוב חוות דעת
חוות הדעת אומתה ע"י קבלהחוות הדעת עזרה ליחוות הדעת לא עזרה ליכתובדווח על תוכן פוגעניתגובות
'תעודת אחריות' לא כוללת נזקי לקוח. כל דבר אפשר להגיד שהוא 'נזקי לקוח'. בקיצור חבל על הכסף של תעודת אחריות. היא לא חלה על כלום.
קנינו תנור חימום אינפרא אדום דגם HEM 785. לאחר חודש של שימוש ספורדי מנורת החימום ממש נמסה. ניסינו ליצור קשר עם שירות הלקוחות של המילטון ישראל. משימה של הרבה נסיונות עד לקבלת מענה ולבסוף אכזבה גדולה. רק לקחת בחשבון את הזמן שהשקענו היה מייאש לקניית מוצר זה של החברה. בנוסף הם לא מציעים שום פתרון מעשי לטיפול בתנור חימום שהיה פגום מלכתחילה. אכזבה גדולה
אין מענה. ניסיתי ליצור קשר כמה וכמה פעמים ללא הצלחה.
אני אישית מאוד אוהב את מוצרי שיאומי ומידאה! לא נתקלתי בבעיות שירות
שעתיים בהמתנה לנציג ללא מענה חבל"ז אם הייתי יכול להחזיר את המוצר היה יותר טוב
ליאור מהמכירות עזר לי מאד
תודה ליאור חשבתי שזה יהיה סיפור גדול אבל פתרת את הבעיה יפה מאד
שירות לא נעים בכלל
לא נעים להיות שם בקבלה פקידת השירות מדברת בצורה לא נעימה לכלל הלקוחות. באתי מהמרכז רק לקחת מכשיר מתיקון וחזרתי חזרה כי לא עניין אותה שאני ממהר לפגישות ובאתי באמצע יום עבודה
המילטון שירות לא טוב
המוצרים של שיאומי טובים הבעיה זה השירות של המילטון .יושבים שם נציגים אטומים שעונים כמו מכונה אוטומטית - יחס אנושי ,התחשבות,הכרת תודה ללקוח שקנה מוצר שלהם ונתקל בבעיה את אלו לא תמצאו שם .שירות טוב לטלויזיות וטלפונים זה לא משהו שתקבלו .וחבל כמו שאמרתי המוצרים של שיאומי מעולים היבואן ממש לא .
שירות בושה
מעולם לא נתקלתי בשירות כל כך גרוע . שלחתי טלפון לתיקון לאחר 12 ימי עסקים התקשרו ואמרו שהטלפון עקום ויש מכה שאהי לא ידעתי עליה ולכן הם דורשים ממני להחליף מסך ורק לאחר מכן יבדקו את בעיית החומרה .. המכשיר עובד מעצמו פותח וסגר אפליקציות . שירות בושה , נציגות חצופות והשיא היה שניתקו לי את השיחה ואמרו לי שאני ןאשתי לא בסדר ....הזויים.
שרות גרוע
הזמנתי כיריים חשמליות של מידאה. רצו לספק וביקשתי שלא לספק עד חודש נובמבר. עד כאן הכל מעולה. ואז התקשרתי לשרות הלקוחות, אחרי המתנה של שעה ועשרים דקות קיבלתי מענה. הבחור מהשרות אמר שהוא בודק וחוזר אליי תוך מספר דקות. חזר אתם שואלים???? לא! ניסיתי היום להתקשר שוב, אחרי המתנה של שעתיים שלמות (כן, כן - שעתיים או 120 דקות... או ____ שניות), ענו? לא. התנתק? ברור שכן. לא שווה את החוויה.
מצאת מידע לא מדוייק? דווח על טעות
Arrow_Close_partArrow_LeftArrow_moreArrow_Open_partArrow_RightArrow_downX_close_iconSite_menu_infoSite_menu_knowCall_iconלוגוzap_thumbsMap_pinתמונה גנריתVideo_playIcon star empty colorIcon star empty colorIcon star full colorIcon star empty colorאייקון חנויותDone_tofes_iconicon_failSite-menu_pricelistsSite_menu_reviewsSite_menu_search_resultsSite_menu_add_bussinessexpress iconwhatsapp iconhand_click_expressicon_mobile_consult דפי זהבZAPתפריטSearchSearch Footer_searchFooter_toolsFooter_pricelist