מציג 6-8 חוות דעת מתוך 8 חוות דעת על דואר ישראל
1.5
דירוג כללי
i
חוות דעת של צרכן אשר יצר קשר טלפוני עם בית העסק, התקבל באמצעות סקר טלפוני המבוצע על ידי חברת סקרים מקצועית.
חוות דעת טלפונית
27/09/2015
1
שרות גרוע מאוד
קבלתי הןדעה לאסןף חבילה שהזמנתי מחו"ל כשהגעתי נתנו לי חבילה של נמען אחר שם וכתובת אחרים חזרתי מייד לסניף להחזיר את הפריט שלא שלי ולבקש שיחפשו את שלי נתבקשתי לחכות להודעה שניה שכמובן לא הגיעה כשחזרתי שוב לסניף אחרי שבוע המתנה נתבשרתי שהחבילה שלי כנראה אבדה ואין מה לעשות פשוט "אכלתי אותה"
לא היה נראה שלאף אחד אכפת ולאף אחד אין שום רצון לעזור.
אז תודה על כלום למנהלת שלא הזיז לה ולכל השאר שם. shimonh
21/04/2013
1
לא עונים לשיחות טלפון.
קיבלתי בדואר מכתב שהיה מיועד לכתובת ברמת גן ואני בכלל תושב חולון.
ניסיתי ליצור קשר עם הדואר הראשי בחולון ביום א' בשעה 09:00 ולא היה מענה.
1 - פניות הציבור - אין מענה.
2 - אשנבים - אין מענה.
3 - רישומים - אין מענה.
4 - דוורים - אין מענה.
5 - סגן - אין מענה.
6 - מנהלת - אין מענה.
לאחר נסיונות רבים במשך שעה וללא מענה - נשארתי עם המכתב אצלי ולא יודע מה לעשות.
דואר ישראל - בושה !!! איתן
27/08/2012
1.4
סניף גרוע, אין שירות, אין מענה
ביקרתי ביום שישי, במקום שיהיה סדר כדי למנוע את העומס שקיים ביום זה, הפקידות יוצרות רק יותר בלאגן
כל אחת עושה משהו אחר, אין באמת תור וכל אחד ש"היה בבוקר" נכנס בלי שום בעיה
פתאום כמה פקידות יוצאות לשתות קפה בזמן שמספר ענק של אנשים מחכה בתור
המחירים בדואר זה כבר לא חדש יקרים- יש נסיון להכניס גם את כל המוצרים לדואר והוא לא מתרכז בדברים שהוא אמור להתרכז בהם- מה הקשר של מכירת סוללות בקופה? ולעכב כל כך הרבה אנשים בשביל זה???- 2
- 1