אוטוטו - ניו אוטו בע"מ
רדיו ואזעקה לרכב בפתח תקווה
שנקר אריה 11, פתח תקווה, קרית אריה
מציג 26-36 חוות דעת מתוך 41 חוות דעת על אוטוטו - ניו אוטו בע"מ
4.5
דירוג כללי
אלרן
11/02/2018
5
שרות ומקצועיות לפני הכול, אני
שרות ומקצועיות לפנח הכול , מחירים הוגנים שווה להגיע מרחוק!!! acepenguin
04/08/2017
5
היה כיף להיות מופתע לטובה משירות נעים מהיר ואיכותי
הלכתי לשכפל מפתח לסוזוקי, השירות היה מהיר מאוד 10 דקות והייתי בחוץ, המחיר היה זול ב 30 אחוז מהמחיר הכי זול שמצאתי וחווית האינטרקציה היתה טובה מאוד.
תודה Yair
30/07/2017
5
מעולה!
קראתי את הביקורות הקודמות ובגלל זה הגעתי,הבעיה :אזעקה מצפצפת בלי שליטה
,התיקון מיידי,השירות מעולה היחס מצויין והמחיר ללא תחרות,ממליץ בחום!i
חוות דעת של צרכן אשר יצר קשר טלפוני עם בית העסק, התקבל באמצעות סקר טלפוני המבוצע על ידי חברת סקרים מקצועית.
user33280
02/07/2017
4.6
פניתי לבית העסק לצורך לקבל חוות דעת למיגון רכב, קיבלתי יחס מצויין עם שירות מקצועי, התקבלתי בזמן ומבחינת מחירים לא יודע כי קיבלתי את השירות ללא עלות, פניתי דווקא אליהם מכיוון שהייתי אצלהם בעבר.
Gilad Arbel
13/02/2017
5
תענוג
שירות מקצועי אמין מהיר ולא מובן מאליו!
שיחקתם אותה. אייל
03/01/2017
5
מקצוענים, שירות מעולה
התקנתי רדיו דיסק במחיר ושירות טוב. אחרי 3 שבועות רמקול אחד הפסיק לעבוד. חזרתי, ולמרות שלא היה קשור להתקנה הראשונה תיקנו את כל בעיות ההתקנה באוטו, עבדו שעתיים ולקחו מחיר סמלי בלבד כדי שאהנה מהמערכת.
עבודה מקצועית ואנשים טובים. Gyora
02/01/2017
1
שירות ללא תחרות
הגעתי לבית העסק דרך יבואני רנו ניסאן ודציה לאחר שהמצלמת נסיעה המותקן על ידי היבואן ברכב החדש שלי נמצאת אחרי המראה הקדמי לכן אין אני יכול לראות אותו. לבקשת בעל הבית נשלח אליו הזמנה לביצוע העבודה מהיבואן. אדון בעל הבית במקום לבצע את העבודה ולהעביר את המכשיר למקום שמוגדר גם ב-"הוראות הפעלה ל...." הודיע שאני לא צריך לראות ולא צריך לעשות כלום (מציין שב-"הוראות הפעלה ל...." סעיף 6 הורא על כוון התאריך ושעה.) בא בתענות על המיקום של התג נכה ועל העובדה שאין לי מערכת למניעת תאונות. אחרי זה פלט "משגעים אותי" ונעלם.i
חוות דעת של צרכן אשר יצר קשר טלפוני עם בית העסק, התקבל באמצעות סקר טלפוני המבוצע על ידי חברת סקרים מקצועית.
שרון
29/06/2016
5
פניתי לבית העסק לצורך תיקון מיקום של רמקול באוטו, השירות שקיבלתי היה מקצועי לחלוטין, היחס היה אדיב ומקסים והמחיר ששילמתי היה מצויין, בחרתי בו בגלל המיקום.
shannyl
28/03/2016
5
התקנת רמקולים
פניתי לאוטוטו על מנת שיתקינו לי רמקולים ברכב. מדובר בבית עסק הגון, מקצועי, ישר ואמין שאין כדוגמתו. במקום להרוויח עליי כסף, הודו שהרמקולים שיש לי טובים ורק הוסיפו טוויטרים , בעוד שבתי עסק אחרים רצו לקחת לי 1,500 ש"ח! אין כאלה דברים. הטועם
03/11/2015
1.8
חוויית שרות לא טובה
הגעתי להתקנת טלפון ברכב שתואמה ע"י אורנג'. מסתבר שאורנג' טעו ברישום הדגם והיה גם חוסר מיקרופון וכבל. המזכירה לא גלתה שום נכונות לסייע או איכפתיות ושלחה אותי לנהל צ'אט עם אורנג' להסדרה. חזרתי כעבור שעתיים כשסודר וחשבה לא לקבל אותי כי זה כבר לא המועד שנקבע לי להתקנה....
בזמן המתנה פגשתי 2 לקוחות שבאו לתיקון התקנה לקויה או עקב חוסר חלק להתקנה בביקור קודם שלהם. ההתקנה אצלי נעשתה כשהכבל אינו מוסתר בתוך הדשבורד כי הם לא נוהגים לפתוח שם... יצא מכוער. שאלתי בנוסף לגבי אופן שינוי קוד בקודן פוינטר שהם מתקינים מורשים שלו- אמרו שלא יודעים ושאפנה לחולון.... לא מומלץ !! (האם מי שמלא חוו"ד קודמות שנותנות ציון 100 אכן לקוח שבקר במקום?) תגובות (2)
תגובה של Zap club
24/11/2015
שלום רב,
בנוגע לשאלת הגולש על אמינות חוות הדעת שנכתבו על בית העסק:
צוות בקרי מערכת חוות הדעת של Zap Group, עושה שימוש במגוון כלים טכנולוגיים ואנושיים על מנת להבטיח שחוות הדעת הנכתבות באתר הן ברמת האמינות הגבוהה ביותר ומבוססות על חוויות רכישה ושירות אישיות של הגולשות והגולשים שכתבו אותן.
בברכה
מערך חוות הדעת, זאפ גרופ
תגובה של בית העסק
25/11/2015
שלום רב,
בתור עסק שחרט על דגלו שירות ואיכות כערך עליון ( ניתן לראות זאת בכל חוות הדעת ומכתבי ההמלצה) צר לנו לקרוא את הדברים הכתובים בחוות הדעת וחשוב לנו להגיב כפי שהדברים נראו מן הצד שלנו:
הגעת אלינו לטובת התקנה חוזרת של דיבורית מטעם חברת אורנג׳ ( פורקה לך הדיבורית במקום אחר ואלינו הגעת להתקינה מחדש)
בתהליך הקבלה והרישום שלך התגלה חוסר בחלקים (שחשוב לציין כי לא דיווחת למוקד אורנג׳ על החוסר ברכיבים ) ואינה קשורה לטיפול אותו קיבלת אצלנו .
אנחנו רק הפננו את תשומת לבך לכך שחסרים חלקים והסברנו לך למי לפנות על מנת להסדיר את הנושא. בשלב זה אף אפשרנו לך לבצע שיחת טלפון מהעסק לטובת כך מכיוון שלא היה לך טלפון בהישג יד.
לצערנו החוויה השלילית אותה אתה מתאר קשורה ברובה להתנהלות שלך מול אורנג' ולא מול בית העסק שלנו. לנו כבית עסק אין דרך להתנהל בשמך מול אורנג'.
בנוגע לתלונתך על ההתקנה: חשוב שנבין שמדובר בהתקנת דיבורית קבועה לרכב וההתקנה בוצעה עפ״י הנהלים של חברת אורנג׳ ( ההנחיות ברורות בנושא).
בנוסף עלינו לציין כי מדובר ברכב וותיק ,פירוק הפלסטיקים ברכב הנ״ל יגרום לנזק בלתי הפיך . טוב עשה המתקין שלא פירק פלסטיקים ברכב כדי לא להרוס חלקים ברכב וותיק זה שבו מרכב הפלסטיק רגיש ולא יציב.
חשוב לנו לציין כי אנו מקפידים לפעול על פי ההנחיות בכדי למנוע פגיעה או תקלות.
באשר לשאלתך כיצד ניתן לשנות קודן בפוינטר...השאלה היתה עבור רכב אחר ולא זה שעמו הגעת, ברכב שאיתו הגעת אין מערכת פוינטר ובכל מקרה ללא פניית שירות מטעם חברת פוינטר טלוקשיין אסור לנו לבצע שינוי בקוד.
לסיכום : אנחנו לא מתווכחים עם תחושתך והחוויה שעברת אך רק היה חשוב לנו לחדד ולהדגיש שבנסיבות שלך ניסנו להיות הכי שירותיים ואדיבים אולם כנראה אין 100 אחוז הצלחה.
נשמח אם תיצור עמנו קשר על מנת שנוכל לנסות לשפר את תחשותך.
בברכה
ניו אוטו בע״מ
סניף פתח תקווה
14/02/2017