Action_btn_Ninjaלקביעת פגישהלתיאום שיחה טלפוניתלקבלת הצעת מחירליצירת קשר וקבלת פרטיםAction_btn_Order_TableAction_btn_DeliveryAction_btn_Take_AwayAction_btn_Plane_EventWhatsappReserveRoom

מציג 26-36 חוות דעת מתוך 41 חוות דעת על אוטוטו - ניו אוטו בע"מ

4.5
ציון כללי 4.5
שירות 4.5
זמינות 5
איכות 4.5
זמינות וזמן המתנה 4.5
שביעות רצון מהמחיר 4.5
מה דעתך על העסק?
כתוב חוות דעת
חוות הדעת אומתה ע"י קבלהחוות הדעת עזרה ליחוות הדעת לא עזרה ליכתובדווח על תוכן פוגעניתגובות
שרות ומקצועיות לפני הכול, אני
שרות ומקצועיות לפנח הכול , מחירים הוגנים שווה להגיע מרחוק!!!
היה כיף להיות מופתע לטובה משירות נעים מהיר ואיכותי
הלכתי לשכפל מפתח לסוזוקי, השירות היה מהיר מאוד 10 דקות והייתי בחוץ, המחיר היה זול ב 30 אחוז מהמחיר הכי זול שמצאתי וחווית האינטרקציה היתה טובה מאוד. תודה
מעולה!
קראתי את הביקורות הקודמות ובגלל זה הגעתי,הבעיה :אזעקה מצפצפת בלי שליטה ,התיקון מיידי,השירות מעולה היחס מצויין והמחיר ללא תחרות,ממליץ בחום!
פניתי לבית העסק לצורך לקבל חוות דעת למיגון רכב, קיבלתי יחס מצויין עם שירות מקצועי, התקבלתי בזמן ומבחינת מחירים לא יודע כי קיבלתי את השירות ללא עלות, פניתי דווקא אליהם מכיוון שהייתי אצלהם בעבר.
תענוג
שירות מקצועי אמין מהיר ולא מובן מאליו! שיחקתם אותה.
תגובות (1)

אוטוטו - ניו אוטו בע"מ - תמונה
תגובה של בית העסק

14/02/2017

תודה רבה ......
מקצוענים, שירות מעולה
התקנתי רדיו דיסק במחיר ושירות טוב. אחרי 3 שבועות רמקול אחד הפסיק לעבוד. חזרתי, ולמרות שלא היה קשור להתקנה הראשונה תיקנו את כל בעיות ההתקנה באוטו, עבדו שעתיים ולקחו מחיר סמלי בלבד כדי שאהנה מהמערכת. עבודה מקצועית ואנשים טובים.
שירות ללא תחרות
הגעתי לבית העסק דרך יבואני רנו ניסאן ודציה לאחר שהמצלמת נסיעה המותקן על ידי היבואן ברכב החדש שלי נמצאת אחרי המראה הקדמי לכן אין אני יכול לראות אותו. לבקשת בעל הבית נשלח אליו הזמנה לביצוע העבודה מהיבואן. אדון בעל הבית במקום לבצע את העבודה ולהעביר את המכשיר למקום שמוגדר גם ב-"הוראות הפעלה ל...." הודיע שאני לא צריך לראות ולא צריך לעשות כלום (מציין שב-"הוראות הפעלה ל...." סעיף 6 הורא על כוון התאריך ושעה.) בא בתענות על המיקום של התג נכה ועל העובדה שאין לי מערכת למניעת תאונות. אחרי זה פלט "משגעים אותי" ונעלם.
פניתי לבית העסק לצורך תיקון מיקום של רמקול באוטו, השירות שקיבלתי היה מקצועי לחלוטין, היחס היה אדיב ומקסים והמחיר ששילמתי היה מצויין, בחרתי בו בגלל המיקום.
התקנת רמקולים
פניתי לאוטוטו על מנת שיתקינו לי רמקולים ברכב. מדובר בבית עסק הגון, מקצועי, ישר ואמין שאין כדוגמתו. במקום להרוויח עליי כסף, הודו שהרמקולים שיש לי טובים ורק הוסיפו טוויטרים , בעוד שבתי עסק אחרים רצו לקחת לי 1,500 ש"ח! אין כאלה דברים.
חוויית שרות לא טובה
הגעתי להתקנת טלפון ברכב שתואמה ע"י אורנג'. מסתבר שאורנג' טעו ברישום הדגם והיה גם חוסר מיקרופון וכבל. המזכירה לא גלתה שום נכונות לסייע או איכפתיות ושלחה אותי לנהל צ'אט עם אורנג' להסדרה. חזרתי כעבור שעתיים כשסודר וחשבה לא לקבל אותי כי זה כבר לא המועד שנקבע לי להתקנה.... בזמן המתנה פגשתי 2 לקוחות שבאו לתיקון התקנה לקויה או עקב חוסר חלק להתקנה בביקור קודם שלהם. ההתקנה אצלי נעשתה כשהכבל אינו מוסתר בתוך הדשבורד כי הם לא נוהגים לפתוח שם... יצא מכוער. שאלתי בנוסף לגבי אופן שינוי קוד בקודן פוינטר שהם מתקינים מורשים שלו- אמרו שלא יודעים ושאפנה לחולון.... לא מומלץ !! (האם מי שמלא חוו"ד קודמות שנותנות ציון 100 אכן לקוח שבקר במקום?)
תגובות (2)

Zap club - תמונה
תגובה של Zap club

24/11/2015

שלום רב, בנוגע לשאלת הגולש על אמינות חוות הדעת שנכתבו על בית העסק: צוות בקרי מערכת חוות הדעת של Zap Group, עושה שימוש במגוון כלים טכנולוגיים ואנושיים על מנת להבטיח שחוות הדעת הנכתבות באתר הן ברמת האמינות הגבוהה ביותר ומבוססות על חוויות רכישה ושירות אישיות של הגולשות והגולשים שכתבו אותן. בברכה מערך חוות הדעת, זאפ גרופ

אוטוטו - ניו אוטו בע"מ - תמונה
תגובה של בית העסק

25/11/2015

שלום רב, בתור עסק שחרט על דגלו שירות ואיכות כערך עליון ( ניתן לראות זאת בכל חוות הדעת ומכתבי ההמלצה) צר לנו לקרוא את הדברים הכתובים בחוות הדעת וחשוב לנו להגיב כפי שהדברים נראו מן הצד שלנו: הגעת אלינו לטובת התקנה חוזרת של דיבורית מטעם חברת אורנג׳ ( פורקה לך הדיבורית במקום אחר ואלינו הגעת להתקינה מחדש) בתהליך הקבלה והרישום שלך התגלה חוסר בחלקים (שחשוב לציין כי לא דיווחת למוקד אורנג׳ על החוסר ברכיבים ) ואינה קשורה לטיפול אותו קיבלת אצלנו . אנחנו רק הפננו את תשומת לבך לכך שחסרים חלקים והסברנו לך למי לפנות על מנת להסדיר את הנושא. בשלב זה אף אפשרנו לך לבצע שיחת טלפון מהעסק לטובת כך מכיוון שלא היה לך טלפון בהישג יד. לצערנו החוויה השלילית אותה אתה מתאר קשורה ברובה להתנהלות שלך מול אורנג' ולא מול בית העסק שלנו. לנו כבית עסק אין דרך להתנהל בשמך מול אורנג'. בנוגע לתלונתך על ההתקנה: חשוב שנבין שמדובר בהתקנת דיבורית קבועה לרכב וההתקנה בוצעה עפ״י הנהלים של חברת אורנג׳ ( ההנחיות ברורות בנושא). בנוסף עלינו לציין כי מדובר ברכב וותיק ,פירוק הפלסטיקים ברכב הנ״ל יגרום לנזק בלתי הפיך . טוב עשה המתקין שלא פירק פלסטיקים ברכב כדי לא להרוס חלקים ברכב וותיק זה שבו מרכב הפלסטיק רגיש ולא יציב. חשוב לנו לציין כי אנו מקפידים לפעול על פי ההנחיות בכדי למנוע פגיעה או תקלות. באשר לשאלתך כיצד ניתן לשנות קודן בפוינטר...השאלה היתה עבור רכב אחר ולא זה שעמו הגעת, ברכב שאיתו הגעת אין מערכת פוינטר ובכל מקרה ללא פניית שירות מטעם חברת פוינטר טלוקשיין אסור לנו לבצע שינוי בקוד. לסיכום : אנחנו לא מתווכחים עם תחושתך והחוויה שעברת אך רק היה חשוב לנו לחדד ולהדגיש שבנסיבות שלך ניסנו להיות הכי שירותיים ואדיבים אולם כנראה אין 100 אחוז הצלחה. נשמח אם תיצור עמנו קשר על מנת שנוכל לנסות לשפר את תחשותך. בברכה ניו אוטו בע״מ סניף פתח תקווה
מצאת מידע לא מדוייק? דווח על טעות
Arrow_Close_partArrow_LeftArrow_moreArrow_Open_partArrow_RightArrow_downX_close_iconSite_menu_knowCall_iconלוגוzap_thumbsMap_pinתמונה גנריתVideo_playIcon star empty colorIcon star empty colorIcon star full colorIcon star empty colorאייקון חנויותDone_tofes_iconicon_failSite-menu_pricelistsSite_menu_reviewsSite_menu_search_resultsSite_menu_top_10Site_menu_add_bussinessexpress iconwhatsapp iconhand_click_expressicon_mobile_consult דפי זהבZAPתפריטSearchSearch Footer_searchFooter_toolsFooter_pricelist